Huertecilla schreef:RoosvanBlue schreef:Maar wat ik eigenlijk wil zeggen; voor 11 boetes in een jaar moet je echt je stinkende best doen! Dan gaat het écht écht niet over incidenten of even niet opletten. Dan rij je structureel als een idioot (of weet je heel lang niet dat er ergens trajectcontrole is :p)
Ik sinds 1976 niet 1 boete voor te snel rijden.
Niet 1 voor rood licht, niet voor parkeren etc.
In al die jaren 1 boete; voor een kapot achterlicht op nota bene de aanhanger. Was een 'diender' die zijn doel moest halen. Had het lampje in de auto.
Wel een half miljoen kilometers gereden door de meeste landen van Europa.
Ook 23 jaar race-ervaring.
Op basis van ervaring EN de wetten van Newton: Speed kills.
Maar goed, wat weet ik![]()
Ik tor gewoon lekker rustig over de weg en zwaai galant terug naar iedereen die toetert. Accurater; boos kijkt want niemand toetert of gebaart ooit.
Ik rij in een oudere terreinwagen met kogelgaten
Dus jouw mening is wel gefundeerd!! Je leeft toch nog dus jouw speed kills is wel een gefundeerde mening en wanneer ik in andere bewoordingen eigenlijk hetzelfde zeg, dan dus niet. I rest my case, fijne feestdagen.

Anders is het zonde 
ik reed in die tijd 60 - 70k per jaar; ik tekende aardig voor je uit waar ze stonden, niet alleen op de snelwegen.
Jeetje... je kan niks plaatsen zonder dat het gebruikt wordt voor eender welk argument. Zelfs als je er neutraal in staat. Wowie
je hebt een risicogroep tot 26 jaar als ik het goed heb? Daar mag evt wel iets mee worden gedaan maar denk niet dat alleen zij de hardrijders zijn maar ook kantoorhaantjes.