HorseTimeXL, Sterkte haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

hij staat al niet eens meer op hun site. Echt balen..
??

Michelle77 schreef:[ [url=m/VGitkv.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OT1feR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A84gSQ.png]Afbeelding[/url] ]
De jurkjes zijn binnen! Zijn echt mega mooi. De wijdere heeft echt een supermooie chique glans, mooie zware stof.
De strakke is net wat 'hipper'. Wordt nog lastig kiezen.
Heb nog geen foto’s gemaakt, heb echt een k.utdag dus geen zin in![]()
Beide jurkjes zitten mooi, vallen ruim (van beide pas ik de 36-38 prima en heb toch wel echt 38/40)
Bij de borst zit ie echt netjes, ik denk ook met vollere borsten dat het heel goed kan.

. Let niet op mijn rechter been, vorige week geopereerd dus die is nog roze van het ontsmettingsmiddel en kan nog niet belast worden
.
s_casper schreef:Michelle77 schreef:[ [url=m/VGitkv.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OT1feR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A84gSQ.png]Afbeelding[/url] ]
De jurkjes zijn binnen! Zijn echt mega mooi. De wijdere heeft echt een supermooie chique glans, mooie zware stof.
De strakke is net wat 'hipper'. Wordt nog lastig kiezen.
Heb nog geen foto’s gemaakt, heb echt een k.utdag dus geen zin in![]()
Beide jurkjes zitten mooi, vallen ruim (van beide pas ik de 36-38 prima en heb toch wel echt 38/40)
Bij de borst zit ie echt netjes, ik denk ook met vollere borsten dat het heel goed kan.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar het jurkje met de glitters!
Ik las op de site dat de glitters wel erg loslaten, is dat na een keer wassen of goed schudden haha wel weg denk je? Dat je niet de hele avond een spoor achterlaat.
Mocht je een aan foto willen maken, ik ben heel benieuwd!
Op de site staat er juist van deze jurk geen aan foto.
Ik paste het lijfje altijd wel maar ik had iets te weinig boezem om de bovenkant te vullen. Helaas nu even geen budget en dat is killing, want heb 2 zooooo prachtig mooie jurken gezien
zouden jullie kunnen helpen?

.
ballerina's vind ik schoenen voor kleine meisjes en huidskleurige panty's voor oude vrouwen.
. 
Vind je hakken al snel te hoog of wil je wel iets van een hak? Is wel mooi denk ik.
Meestal is het een fancy driegangendiner ergens met black tie dress code maar dit jaar is het een soort buffet in een of andere "hippe" bar op een boot. Dus... Ik wil eigenlijk niets nieuws kopen want ik heb al veel te veel geld uitgegeven aan kerstcadeaus
Wat vinden jullie hiervan? Het rokje heeft een soort laagje van kant, is op de foto niet zo goed te zien. En met welke schoenen? Niet op het gat in m'n panty letten, haha.