Het overlijden van bokker LS_fotos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 10:45

Jeetje wat verschrikkelijk zeg... ;(
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.... :(:)

djinnie

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 10:51

Ik las dit bericht en heb het even laten bezinken. Wat een heftige strijd moet het leven voor haar zijn geweest. Wat ongelooflijk jammer dat het niet meer ging. Ze heeft de keuze gemaakt om bij Buck te zijn en pijnvrij met hem te mogen zweven.

Aan haar nabestaanden en geliefden kan ik niets anders dan sterkte wensen, een oceaan van verdriet.

Lieselotte, rust zacht. Ik weet dat daarboven iemand op je wacht.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:00

Ik ben benieuwd of er een actie wordt opgezet voor een mooi bloemstuk bij de begrafenis. Zo ja dan wil ik hier heel graag aan mee doen!

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:07

hier schrik ik zo erg van!
ik volgde altijd haar topics, ze zag er altijd zo vrolijk uit...

heel veel sterkte voor de nabestaanden Y;(

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:08

Heel veel sterkte voor de na bestaande
En ik las ergens over bloemstuk wat een leuk idee wil ook graag aan meee doen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:09

Jolien87 schreef:
KoudbloedKim schreef:
En gewoon het idee dat er in de paar uur na haar laatste, schijnbaar 'vrolijke' bericht op Bokt het gigantisch mis is gegaan.
Het lijkt ondanks alles zo onverwachts.

En dat is juist zo moeilijk te bevatten, vind ik. Het ene moment is ze er nog en dan ineens is ze weg. Ondanks dat het bekend was dat het niet goed met Lieselotte ging, vind ik dit onverwachts. Ik ben blij dat ik het niet begrijp, want hoe kun je tot zoiets in staat zijn terwijl je ogenschijnlijk weer van dingen kunt genieten? En dan neem ik even als voorbeeld de laatste twee topics van Amadeus op het strand en tijdens het Halloween springen. Heeft ze hier nog oprecht van genoten of was dit puur een masker voor de buitenwereld? Ik hoop toch zo dat het, het eerste is en dat ze toch nog even wat zonnestralen op haar gezicht heeft kunnen voelen voor ze besloot naar Buck te gaan.

Dat gevoel deel ik ook. Het was bekend dat het niet goed met haar ging. Daar schreef ze ook heel openlijk over op Bokt.
Maar ook ik kwam de topics van Pink Ribbon en het Halloween springen tegen en dacht: 'Goh, wat fijn dat ze zich toch weer beter lijkt te voelen en wat pakt ze het goed op met Amadeus'.
Heel verdrietig dat ze geen uitweg meer zag. In haar topics schreef ze ook over haar masker naar de buitenwereld. Dat is dus de waarheid gebleken.
Ik hoop dat haar familie en vrienden troost en kracht putten uit dit topic.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:12

Ik kende haar niet, behalve van haar prachtige topics waarin ze met zoveel liefde over haar paardjes sprak.
Wat enorm verdrietig dat dit haar enige uitweg was.

Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief had.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:18

Wat een verschrikkelijk nieuws. Wat een tragisch lot voor zo'n jonge meid. Ik kende haar niet maar ik ken het gevoel van diepte, leegte en alleen maar zwart om je heen. Dan kan je misschien wel even 'blij' zijn maar dat vult in geen geval met licht je hart en ziel. Wat verschrikkelijk dat er voor haar geen hulp of uitweg meer mocht baten. Ik wens de nabestaanden en met name haar vader (ik begreep dat ze daar erg close mee was) heel veel sterkte en kracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:23

Heel erg veel sterkte voor de nabestaanden en iedereen die haar lief had Y;(

Verschrikkelijk nieuws..

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:26

Nu lees ik net in topic waar zei ook in zat ze was een boek aan maken.. we zullen denk hellaas het boek nooit kunnen lezen

Wat zal ze gemist worden op bokt

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:27

wat een prachtige woorden worden er geschreven in dit topic door iedereen..

ik heb de topics gelezen van Buck afgelopen jaar,ze was sowieso bekend van haar liefde voor die kleine Buck,toen hij overleden was las ik al dat ze zijn overlijden niet trok,het verdriet was inderdaad voelbaar door het scherm heen.

Buck was degene die haar hier op aarde hield zoals ik uit haar berichten toen las,en nu hij dood was stond ze er "alleen" voor...

voor mij is ze nu bij haar lieve vriendje Buck,welke ze zo mistte..en heeft hij haar met zijn kleine pootjes omarmt zoals de mooie foto in haar profiel...

iedereen die van haar hield moeten nu zonder haar verder,onbevattelijk heftig..

ik wens iedereen die van haar hield heel veel kracht en sterkte met dit enorme verlies.

Y;( Y;( |(

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:32

Hoewel ik haar niet persoonlijk kende, genoot ook ik van haar topics over de paarden. Ik moest het dan ook even laten bezinken.
Ik kan er de woorden niet voor vinden en wens de familie, vrienden, kennissen en meer veel sterkte. Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:40

Cayenne schreef:
Jolien87 schreef:

En dat is juist zo moeilijk te bevatten, vind ik. Het ene moment is ze er nog en dan ineens is ze weg. Ondanks dat het bekend was dat het niet goed met Lieselotte ging, vind ik dit onverwachts. Ik ben blij dat ik het niet begrijp, want hoe kun je tot zoiets in staat zijn terwijl je ogenschijnlijk weer van dingen kunt genieten? En dan neem ik even als voorbeeld de laatste twee topics van Amadeus op het strand en tijdens het Halloween springen. Heeft ze hier nog oprecht van genoten of was dit puur een masker voor de buitenwereld? Ik hoop toch zo dat het, het eerste is en dat ze toch nog even wat zonnestralen op haar gezicht heeft kunnen voelen voor ze besloot naar Buck te gaan.

Dat gevoel deel ik ook. Het was bekend dat het niet goed met haar ging. Daar schreef ze ook heel openlijk over op Bokt.
Maar ook ik kwam de topics van Pink Ribbon en het Halloween springen tegen en dacht: 'Goh, wat fijn dat ze zich toch weer beter lijkt te voelen en wat pakt ze het goed op met Amadeus'.
Heel verdrietig dat ze geen uitweg meer zag. In haar topics schreef ze ook over haar masker naar de buitenwereld. Dat is dus de waarheid gebleken.
Ik hoop dat haar familie en vrienden troost en kracht putten uit dit topic.

Ik snap het wel. Zelf ben ik ook depressief, ik kan me met vlagen echt ongelooflijk slecht voelen, maar ondanks dat, kun je wel eventjes genieten van de leuke of mooie dingen om je heen. Dat loopt dan een beetje langs elkaar, wel immens slecht voelen, maar toch iets leuk kunnen zien. Helaas helpen die leuke dingen niet om je minder rot te voelen. Als het genieten voorbij is, is het weer zwart en zwaar...

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:01

Jemig wat een vreselijk nieuws... heel erg veel sterkte voor iedereen die haar kende Y;(

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:04

Mondy schreef:
Soms zou je willen dat je, heel even, iemand weer terug kan halen... Om te laten zien hoe warm en liefdevol er over je gedacht wordt....
De keuze zal misschien niet anders zijn maar even die warme deken van liefde voor het laatst nog over je heen..

Precies dit. echt precies dit.
Ik wil haar zo graag nog gewoon weer spreken, zoals we altijd deden. Ik wil haar zo graag vanalles vertellen, laten zien en horen.
ik hoop dat zij gisteravond alles mee heeft beleeft. we hebben geprobeerd even 'bij' haar te zijn. ik hoop dat ze dat gezien en gevoeld en gehoord heeft.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-16 12:06

Omdat ik meerdere vragen en opmerkingen voorbij zie komen over een eventueel bloemenstuk namens bokkers, wil ik hier graag nog iets over zeggen. Vanuit het vaste kletstopic van Lieselotte ([SMP] [HK]SMP kletstopic 1) wordt in besloten kring geld ingezameld voor het schenken van een krans. Er heeft zich tot nu toe niemand gemeld die dit namens de overige bokkers in dit topic zou willen coördineren. Mocht iemand zich hier toch toe geroepen voelen, wil ik diegene graag wijzen op mijn eerdere bericht hierover:

Paisano @ [LZP] Het overlijden van bokker LS_fotos
Paisano schreef:
Gambler21 schreef:
Gaat er vanuit bokt nog een krans of iets dergelijks die kant op voor de uitvaart?

Dit zal niet vanuit Bokt.nl gebeuren, maar in het geval van overlijden zijn per uitzondering inzamelingstopics (bijvoorbeeld voor een bloemstuk) door bokkers wel toegestaan. Mocht iemand zich ertoe geroepen voelen dit te coördineren, wil ik diegene graag vragen eerst contact met mij op te nemen, zodat we kort een aantal praktische zaken kunnen afspreken. We willen graag onze medewerking verlenen!

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:13

Ik ken Lisselotte niet, maar wat een vreselijk nieuws! Sterkte aan alle vrienden, familie en andere nabestaanden! Y;(
Zou ik mogen vragen wat ze had? -O-

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:18

Kim_RC schreef:
Ik ken Lisselotte niet, maar wat een vreselijk nieuws! Sterkte aan alle vrienden, familie en andere nabestaanden! Y;(
Zou ik mogen vragen wat ze had? -O-

Ze kampte met depressie en diverse andere dingen. Ook het verlies van haar pony hakte er flink in.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:22

Jolien87 schreef:
KoudbloedKim schreef:
En gewoon het idee dat er in de paar uur na haar laatste, schijnbaar 'vrolijke' bericht op Bokt het gigantisch mis is gegaan.

Daar heeft ze echt oprecht van genoten, met volle teugen. dat weet ik gewoon. dat zei ze me ook.
Evenals een wedstrijd die zij laatst nog met amadeus heeft gereden ondanks dat ze nog veel in een rolstoel moest zitten.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:27

Zucht... Wat een droevig nieuws :(:)

Ook ik ken Lieselot niet in het echt, maar wel met enige regelmaat pb contact gehad met haar.
Dat ze niet meer wist hoe ze verder moest, gelukkig altijd die kleine stoere Buckje om haar heen had die haar op de been hield. Nadat ik las dat Buckje er niet meer was haar direct weer een pb gedaan en haar met woorden op de been te houden.
Heel zonde dit..

Lieve Lot hopelijk heb jij je rust gevonden en ben je bij je lieve stoere maar kleine man. Wat je zo graag wilde..

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:39

Wat een verschrikkelijk nieuws... Hopelijk heeft ze nu haar rust gevonden samen met Buck... :(:)

Heel erg veel sterkte voor alle nabestaanden Y;(

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:45

Jeetje... ik schrik hiervan.. wat een verdriet voor de nabestaande.. ik hoop dat ze nu gelukkig is,samen met haar vriendje.. rust zacht meisje..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:20

kerstkransje schreef:
KoudbloedKim schreef:

dat idee had precies zo |(

Dat viel mij dus ook op....niet vergeten dat het vaak een schijnwereld is op internet.
Ik kreeg een heel raar gevoel toen ik de laatste post van haar las...de nacht daarop heeft ze de stap gezet.En er blijft maar door mijn hoofd spoken...waarom???? |(
Was dit te voorkomen geweest?Natuurlijk moeten we het respecteren...haar keuze.Maar zou ze beseffen hoe waardevol ze was?

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:27

Ohh, wat erg dit. Ik ken haar niet, maar dit raakt je wel.
Sterkte voor alle nabestaanden! Y;( :(:)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:44

Jeetje wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte aan alle nabestaande!

Terug komend op het onverwachte en het leek zo goed te gaan. Mensen die dit willen doen zijn vaak juist heel vrolijk. Omdat ze weten dat het bijna voorbij is. Eigenlijk zou je dat juist als waarschuwing kunnen zien. Het is allemaal gewoon ontzettend sneu! Hoop het nooit van dichtbij mee te maken.