Heel veel sterkte voor alle nabestaanden....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:KoudbloedKim schreef:En gewoon het idee dat er in de paar uur na haar laatste, schijnbaar 'vrolijke' bericht op Bokt het gigantisch mis is gegaan.
Het lijkt ondanks alles zo onverwachts.
En dat is juist zo moeilijk te bevatten, vind ik. Het ene moment is ze er nog en dan ineens is ze weg. Ondanks dat het bekend was dat het niet goed met Lieselotte ging, vind ik dit onverwachts. Ik ben blij dat ik het niet begrijp, want hoe kun je tot zoiets in staat zijn terwijl je ogenschijnlijk weer van dingen kunt genieten? En dan neem ik even als voorbeeld de laatste twee topics van Amadeus op het strand en tijdens het Halloween springen. Heeft ze hier nog oprecht van genoten of was dit puur een masker voor de buitenwereld? Ik hoop toch zo dat het, het eerste is en dat ze toch nog even wat zonnestralen op haar gezicht heeft kunnen voelen voor ze besloot naar Buck te gaan.
Cayenne schreef:Jolien87 schreef:
En dat is juist zo moeilijk te bevatten, vind ik. Het ene moment is ze er nog en dan ineens is ze weg. Ondanks dat het bekend was dat het niet goed met Lieselotte ging, vind ik dit onverwachts. Ik ben blij dat ik het niet begrijp, want hoe kun je tot zoiets in staat zijn terwijl je ogenschijnlijk weer van dingen kunt genieten? En dan neem ik even als voorbeeld de laatste twee topics van Amadeus op het strand en tijdens het Halloween springen. Heeft ze hier nog oprecht van genoten of was dit puur een masker voor de buitenwereld? Ik hoop toch zo dat het, het eerste is en dat ze toch nog even wat zonnestralen op haar gezicht heeft kunnen voelen voor ze besloot naar Buck te gaan.
Dat gevoel deel ik ook. Het was bekend dat het niet goed met haar ging. Daar schreef ze ook heel openlijk over op Bokt.
Maar ook ik kwam de topics van Pink Ribbon en het Halloween springen tegen en dacht: 'Goh, wat fijn dat ze zich toch weer beter lijkt te voelen en wat pakt ze het goed op met Amadeus'.
Heel verdrietig dat ze geen uitweg meer zag. In haar topics schreef ze ook over haar masker naar de buitenwereld. Dat is dus de waarheid gebleken.
Ik hoop dat haar familie en vrienden troost en kracht putten uit dit topic.
Mondy schreef:Soms zou je willen dat je, heel even, iemand weer terug kan halen... Om te laten zien hoe warm en liefdevol er over je gedacht wordt....
De keuze zal misschien niet anders zijn maar even die warme deken van liefde voor het laatst nog over je heen..
Paisano schreef:Gambler21 schreef:Gaat er vanuit bokt nog een krans of iets dergelijks die kant op voor de uitvaart?
Dit zal niet vanuit Bokt.nl gebeuren, maar in het geval van overlijden zijn per uitzondering inzamelingstopics (bijvoorbeeld voor een bloemstuk) door bokkers wel toegestaan. Mocht iemand zich ertoe geroepen voelen dit te coördineren, wil ik diegene graag vragen eerst contact met mij op te nemen, zodat we kort een aantal praktische zaken kunnen afspreken. We willen graag onze medewerking verlenen!
Jolien87 schreef:KoudbloedKim schreef:En gewoon het idee dat er in de paar uur na haar laatste, schijnbaar 'vrolijke' bericht op Bokt het gigantisch mis is gegaan.
kerstkransje schreef:KoudbloedKim schreef:En gewoon het idee dat er in de paar uur na haar laatste, schijnbaar 'vrolijke' bericht op Bokt het gigantisch mis is gegaan.
dat idee had precies zo