Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:23

- ik praat heel vaak hardop en zeg dan ook wat ik denk, dat levert mij soms leuke situaties op :+
- ik ben heel erg stiekem heel erg verliefd op een collega
- ik durf hem niet eens aan te spreken of aan te kijken
- ik mis jilt erger dan ik toe wil of durf te geven
- ik vind mezelf een mooi lichaam hebben
- ik haat scheren harsen epileren (waar dan ook :+ )
- ik slaap soms niet omdat ik verhaaltjes in mijn hoofd verzin over die collega |o
- ik ben erg onhandig waardoor mijn voet wel eens onder een hoef steek :Y)
- meeste mannen doen mij niks
- als mannen of vrouwen met mij staan te flirten moet ik me inhouden om diegene niet uit te lachen
- ik vind mezelf niet relatie waardig
- ik lach mensen die raar praten in mijn hoofd altijd uit .. terwijl ik dat niet hardop doe :\ dat vind ik best erg

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:33

Jamiie schreef:
Haha waarom denk je dat? :)

Omdat ik erg goed ben in dingen/mensen opzoeken en van alles over datgene/diegene te achterhalen. :P :')

Heb er alleen tegenwoordig erg weinig tijd voor haha :Y)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 18:06

1.
Ik kam mijn haar nooit. Echt nooit, terwijl het best lang is. Blijkbaar klit het niet.

2.
Ik heb al weeeken een gaatje in mijn kies maar ben te lui om hem te laten vullen. I know het is slecht.

3.
Ik krijg een hekel aan eten als mensen maar vaak genoeg eten blijven aanbieden.
Dus als ik ergens een week logeer kan ik ook echt een afkeer van voedsel creeeren.. heel slecht

4.
Kan slecht tegen bepaalde mensen die hun verhaal maar blijven herhalen. Terwijl ik zelf graag herhaal.

5.
Kan niet tegen kauw geluiden. Ook weer enkel van bepaalde personen. Helemaal niet in combi met nummer 3.

6
Walg van vliegen. Maar niet op elke locatie. Op stal en bij paard is alles oke. In huis of op kantoor vind ik ze walgelijk. Vooral wanneer ze trager worden door de winter. Je ze weg wil waaien en dat ze blijven zitten zodat je ze per ongeluk vol aanraakt. Ieuw

7.
Heb 1 slecht oog.. vind ik vreselijk. Vooral als ik moe ben loens ik. Daar schaam ik mij voor. Echt heel dom.

8.
Doe alsof ik meer vrienden heb dan ik daadwerkelijk heb. Stiekem wil ik gewoon weer een paar beste vriendinnen zoals vroeger.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:11

Knert schreef:
5.
Kan niet tegen kauw geluiden. Ook weer enkel van bepaalde personen.

Ik ken dat, echt verschrikkelijk is het :(

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:33

Niemand die ook stiekem verslaafd is aan korstjes krabben? :x

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:34

ja ik!

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:43

Mirashiba schreef:

Ja ik! Ik kan het niet helpen maar het moet eraf...

Herkenbare dingen komen er voorbij!

Ik moet vaak aan dingen ruiken.. Ook zoiets raars :')
Ook ik praat in mezelf en altijd hele verhalen tegen de beestjes.
Daarnaast heb ik uitstelgedrag.
Ik moet mezelf altijd op een bepaalde manier/volgorde afdrogen.
Ik ben extreem smetvreesachtig in het aanraken van deurklinken en kom er ook voor uit dat ik ooit een periode had dat ik alle deurklinken schoonmaakte... En ja overal en niet alleen thuis... :o

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:47

Ik heb een wilde muis in mijn kamer en (bijna) niemand weet dat. Ik laat hem lekker daar zitten zolang ik er niet echt last van heb :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:49

Ilayla schreef:
Ik heb een wilde muis in mijn kamer en (bijna) niemand weet dat. Ik laat hem lekker daar zitten zolang ik er niet echt last van heb :+

:P Wacht maar tot hij je kabels ontdekt. :D

Ik werd in Afrika 's nachts wakker gebeten door een wilde muis. Die was aan mijn vingernagel aan het knabbelen en rende enthousiast rondjes op mijn bed. Nog nooit zo hard geschrokken en sindsdien heel bang voor muizen 's nachts :')

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:54

Sokje_6 schreef:
Ilayla schreef:

Ik werd in Afrika 's nachts wakker gebeten door een wilde muis. Die was aan mijn vingernagel aan het knabbelen en rende enthousiast rondjes op mijn bed. Nog nooit zo hard geschrokken en sindsdien heel bang voor muizen 's nachts :')

Hou op hoor. Ik voerde hem eerst ook, maar nu niet meer, dus misschien moet ik dat maar gaan doen voor hij aan mij en de kabels begint :')

xbelieveitx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:18

Mirashiba schreef:

Ik ook! Als ik een korstje heb MOET het eraf :D

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:31

xbelieveitx schreef:
Mirashiba schreef:

Ik ook! Als ik een korstje heb MOET het eraf :D

'pulken' in het algemeen :')

Ik praat 'met' dieren. Ik heb hele gesprekken met mijn kat. Ze begint ook vanalles terug tevertellen (onze kater was daar beter in, maar helaas is hij er niet meer dus nu moet de poes er maar aan geloven). Ook mijn paard luistert trouw naar mijn verhalen en kijkt mij daarbij zéér geïnteresseerd aan.

Onze kat heet Nyx (godin van de nacht, het is een zwarte kat). Heeft een niet zo aardig bijnaampje.. Als ze stout is.. heet ze poedersuiker :') (als ze lief is toetekees / toetie / toet of prinses als ze ondersteboven in haar krabpaal ligt te miepen dat ze aandacht wil).

Oef ja mijn grootste zwakte.. SOG en (studie Ontwijkend Gedrag) gelukkig hoef ik nu niet meer te studeren, maar deze vaardigheid is helaas ook zeer toepasbaar op andere zaken, met name opruimen :Y).

Oh ja ik heb een hekel aan naar de kapper gaan.. Slaat nergens op, maar ik vind het gewoon stom en stel het veel te lang uit :roll:

Ik vergeet soms 2 maanden lang om mijn nagels te knippen :+

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:40

jorretje schreef:
Ik vergeet soms 2 maanden lang om mijn nagels te knippen :+

Ik knip die dingen überhaupt niet, tot grote ergernis van andere :+
Kan gewoon niet met korte nagels overweg, ze moeten gewoon lekker lang zijn.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:03

haha mijn nagels zijn altijd al lang, maar soms is het zo erg dat er bij mijn pink nagel méér wit is dan roze.. dan moet er écht wel weer een stuk af!

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:54

Mijn nagels worden altijd heel slap als ze lang zijn :( Dus ik heb er neppe overheen geplakt.

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 16:25

Mirashiba schreef:

ikke :o

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 16:41

Wat een leuke en herkenbare geheimpjes

- Ik moet ook altijd krabben/pulken aan korstjes.
- Ik noem mijn katten kind en zeg altijd kom maar bij mama :')
- Ik heb een keer gedroomd over een collega ( een droom waarin we elkaar heel "goed" leerde kennen ) best awkward want het is mijn type niet en best raar als je diegene dan ineens tegenkomt.

- Ik heb sinds kort een iets groter geheimpje, maar kan het dus echt niemand vertellen dus gaat mijn graf mee in :j :j
- In mijn gedachten sla ik een collega wel eens met haar hoofd door de tafel, vooral als ze begint te praten gaat dat filmpje door mijn hoofd ~~}>

- ik heb de neiging automatisch naar mannen hun broek/ kruis te kijken, geen idee waarom %) vooral als je dan als iemand 1 minuut voor je staat al zegt: " hé je gulp staat open" :))

Zal even verder verzinnen

hafpower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:01

Ow wat herken ik mezelf in jullie!

- ik kijk hartje zomer waar de kerstboom staat...
- begin in september al met kerstmuziek op het werk, mijn baas haat het }>
- heb vroeger alle advance kalender leeg gegeten en beweerd dat ze zo de winkel uitkwamen..
- ik altijd win met monopoly omdat ik dan de bank beheer...
- ik leid aan vroege geheugenverlies
- ik echt autistisch ben,alles moet volgens mijn planning.gebeurd dit niet wordt ik niet heel aardig...
- ik stiekem wel eens mee huil met euthanasie (werk bij een dierenarts),eens zo erg was dat de eigenaren mij moesten troosten...
- ik erg emotioneel wordt bij zielige films over dieren of ouderen
- ik geen afscheid kan nemen van wat dan ook of wie dan ook
- ik kan niet tegen meerdere geluiden om me heen
- ik kan genieten als mijn honden kluiven op een botje
- ik hou van discussies zo lang ze maar mijn kant op gaan
- mensen denken dat ik dronken ben omdat ik helemaal uit mijn dak kan gaan en ik dan gewoon aan de spa blauw zit...
- ik een slechte vriendin ben.... denk altijd hoe zal het gaan met... maar app dan nooit hoe het gaat met die persoon...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:14

Een advance kalender? Die wil ik ook! :))
Autocorrectie voor advent? :D

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:32

Ohh zoveel dingen zijn herkenbaar!

1. Ik ben eigenlijk gewoon heel gek van mezelf, maar durf het nooit zo te laten zien. Mensen denken nu dat ik na 2 wijntjes al ontzettend dronken ben, maar dat is voor mij het excuus om lekker gek te doen. Ik ben dan eigenlijk nog heel nuchter :D

2. Ik krab alle korstjes en wondjes open. Van de zomer zaten mijn benen onder de muggenbulten en ook die allemaal open blijven krabben. Mijn benen zitten nu echt nog helemaal onder de littekens.

3. Ik win altijd met monopoly. In de pauzes of onebeheerd moment steel ik het geld en bekijk ik de kaartjes.

4. Als er niemand thuis is dans en zing ik vaak voor de spiegel.

5. Ik neem mezelf weleens op als ik een liedje zing om te kijken of ik deze keer misschien toch wel goed kan zingen. Helaas is het nog altijd vreselijk vals :+

6. Ik kan gerust een half uur op de wc zitten met mijn telefoon.

7. Ik heb stiekem (al kan ik dat niet helemaal geheim meer houden) behoorlijk smetvrees.
8. Op vakantie gaat dus altijd al mijn beddengoed mee. Dat van het hotel vertrouw ik niet. Ook worden en schoonmaakdoekjes e.d. meegenomen en de eerste 2 uur maak ik de kamer of appartement schoon :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:35

Sokje_6 schreef:
Ilayla schreef:

Ik had als kind twee witte muizen gekregen en één was al op dag 1 ontsnapt en kon ik nooit meer terug krijgen, want hij liep in de muren, buizen en overal en kwam alleen 's nachts tevoorschijn. Vliegensvlug dat ding. Een vriendelijke val neergezet, maar na weken nog niets gevangen.. Mijn moeder ging uiteindelijk maar gif neerleggen en dat haalde ik dan weg "ow, dan heeft hij er van gegeten!" en later zei ik dat ik hem dood had gevonden en had weg gegooid. Mooi, probleem opgelost, dacht ze. Twee jaar lang heeft die er rond gelopen en ben ik hem blijven voeren. Niemand wist het. Tot mijn moeder een keer gillend wakker werd in de nacht, was hij bij haar in bed gekropen en had hij haar in haar teen gebeten :+ :+ .. Ze schrok zo dat ze hem per ongeluk lanceerde en hij rende snel de overloop op, waar ik hem de pas blokkeerde omdat ik uit mijn kamer naar mijn moeders kamer gerend kwam, en dus rende hij voor het eerst de trap af naar beneden. Nooit meer gezien daarna.

Maar nog wel jaren, en zelfs nu nog, af en toe, bruin-witte muisjes gehad in de schuur en het kippenhok :') Dus hij heeft wel genoten van zijn vrijheid beneden.

Dus een vroeger geheimpje :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:50

Beste geheim tot nu toe Eline. Serieus. :D :D

Annaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:51

Super grappig topic _/-\o_

- Ik krijg kippenvel als ik aan nagels denk, en al helemaal als iemand met zijn nagels over een papiertje gaat
- Als ik een toets goed heb gemaakt voor mijn gevoel zeg ik dat het slecht ging, zodat ze niet raar opkijken als ik een onvoldoende haal
- Als ik alleen thuis ben praat ik hardop (vaak in Engels), en ik zing er ook wel eens bij
- Bovenstaande ging een keer mis toen ik dacht dat er niemand thuis was maar eigenlijk was mijn moeder thuis en die zat mee te genieten (noujaa, genieten..?) van mijn mooie liedjes
- Ik kan songteksten van liedjes nooit onthouden dus bij feestjes doe ik altijd maar een beetje alsof ik het wel kan
- Als ik thuis zing zijn het dus altijd super rare zelfverzonnen teksten

Nou dit was het dan denk ik :D

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:57

Haha die met die songteksten heb ik ook!
Maar ik maak er geen geheim van. Zeg het altijd heel hard dat ik gewoon wat meezing omdat ik geen idee heb wat de tekst is. Meestal vinden ze het alleen maar grappig en geven ze ook toe dat ze maar een of twee zinnetjes kennen _O-

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:03

Ik heb een klas overgeslagen en heb daarom een tijd bij mijn zus in de klas gezeten. Wij maakten dealtjes: "Zeg jij niet dat we voor vak x een cijfer hebben? Dan zeg ik niet dat we voor vak y een toets terug hebben gekregen.." Uiteraard had ik dan voor vak x een laag cijfer en mijn zus voor vak y. En zo kwamen onze ouders dat niet te weten.