Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:€ 64,40 Paspoort (10 jaar geldig)
€ 51,20 Paspoort tot 18 jaar (5 jaar geldig)
Citaat:Goed gelijkende pasfoto voor kinderen
Als een pasfoto onvoldoende lijkt op de houder van het reisdocument, dan kan het reisdocument worden ingenomen. Grenswachters van de Koninklijke Marechaussee zijn zich ervan bewust dat baby’s en kleine kinderen sneller van uiterlijk veranderen.
Twijfelt u over de pasfoto van uw kind in een reisdocument? Dan kunt u contact opnemen met de instantie waar u het paspoort of de identiteitskaart heeft aangevraagd. U kunt ook contact opnemen met de ambassade of het consulaat van het land waar u naartoe reist.
Keet schreef:Citaat:€ 64,40 Paspoort (10 jaar geldig)
€ 51,20 Paspoort tot 18 jaar (5 jaar geldig)
Dit is het bij ons.
Maar dan ook nog even dit:Citaat:Goed gelijkende pasfoto voor kinderen
Als een pasfoto onvoldoende lijkt op de houder van het reisdocument, dan kan het reisdocument worden ingenomen. Grenswachters van de Koninklijke Marechaussee zijn zich ervan bewust dat baby’s en kleine kinderen sneller van uiterlijk veranderen.
Twijfelt u over de pasfoto van uw kind in een reisdocument? Dan kunt u contact opnemen met de instantie waar u het paspoort of de identiteitskaart heeft aangevraagd. U kunt ook contact opnemen met de ambassade of het consulaat van het land waar u naartoe reist.
Heb dus een paspoort voor mijn zoon van een jaar voor 50E gekocht waarop een foto staat van hem als baby. Dat paspoort is 5!!!!! jaar geldig en dan lees je dit bovenstaande......
The_Cat schreef:Een ambulance bellen kost ook genoeg.. Ik was van men paard gevallen en lag bewusteloos, uiteindelijk 200 euro kunnen betalen.
Ik vind dat zo dubbel, ik begrijp dat die mensen dat niet gratis doen en dat de benzine enzo betaald moet worden. Maar langs de andere kant bel je dat toch niet voor je plezier. het lijkt me voor sommige mensen ook gewoon veel geld om op te hoesten.
purny schreef:Noeni schreef:Ik vind een paspoort echt gruwelijk overpriced, ik moest laatst bij het aanvragen een bedrag van 64,00 neertikken...
En dan is het nog niet eens je eigendom. Maar van de staat.
waar is die fruitschuur
LadyMadonna schreef:Om nog even terug te komen op het fruit... Net bij de fruitschuur geweest:
3 kg dorree aardappels
Bakje rode besjes
3 peren
6 bananen
3 kiwi's...
€7,60

leestmee schreef:future_vet schreef:Hoortoestel, ook zo'n duur kreng. Ook al krijg je 75% vergoed (wel eerst eigen risico betalen)
Ik ken het. Ik heb zowel links als rechts een hoortoestel (beide kanten een gehoorverlies van 85%).
Ik kan niet zonder en juist omdat ik zulke sterke apparaten nodig heb kom ik in het schreeuwend dure segment uit. Na aftrek van de vergoeding moet ik alsnog 1300 euries zelf aftikken. Dus voorlopig doe ik het nog wel met degenen die ik heb. Ze zijn 7 jaar oud en ik hoop dat ze nog even mee gaan.

Keet schreef:Hikarii schreef:Ik vind kledinghangers bijzonder duur. Maar misschien kijk ik niet goed genoeg
Ik haal altijd van die fluwelen waar je kleding niet vanaf zakt 10 voor 2 euro ofzi bij de Action
bedankt voor de tip!