Fysiotherapeut mee uit vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat moet ik doen?

- Nu mee uit vragen en van fysio wisselen
76 (15%)
- Na de laatste behandeling mee uit vragen
247 (50%)
- Niet mee uit vragen
162 (33%)

Totaal aantal stemmen: 485

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 21:21

Dat is een goede mogelijkheid ElineGC. Ook zonder werk zou dat nog kunnen. Ik overleg ook vaak met vriendinnen.

Dat kan luxje, er is alleen niet echt iets voorgevallen. En het was pas nadat hij hoorde dat het niet beter ging. Daarvoor was hij vrolijk, maar toen hij dat hoorde niet meer. Dus ik denk zelf dat het om die reden was. Maar je weet het nooit.

Oh nee :') *gaat googlen*
Vraag mij af of hij mij meteen herkent.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 21:23

Wat spannend TS! Ik duim voor je hoor +:)+

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 21:23

Ooh wat een spanning! Ik denk inderdaad dat hij goed over een antwoord na moet denken of hij nou ja of nee wil zeggen.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 21:24

Eilish schreef:
Dat is een goede mogelijkheid ElineGC. Ook zonder werk zou dat nog kunnen. Ik overleg ook vaak met vriendinnen.

Dat kan luxje, er is alleen niet echt iets voorgevallen. En het was pas nadat hij hoorde dat het niet beter ging. Daarvoor was hij vrolijk, maar toen hij dat hoorde niet meer. Dus ik denk zelf dat het om die reden was. Maar je weet het nooit.

Oh nee :') *gaat googlen*
Vraag mij af of hij mij meteen herkent.

Of hij vermoedde jouw gevoelens en dacht daardoor dat de klachten niet verbeterden omdat je de behandeling wilde voorzetten.

Heeft hij een toelichting gegeven waarom je plotseling naar zijn collega doorverwezen wordt?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 21:25

Stille meelezer komt even onder haar steen vandaan (Nr. 403? :') )

Dat hij het gelezen heeft maar nog niet beantwoordt, zegt helemaal niets. Ik doe niet anders bijvoorbeeld. Als ik op mijn telefoon zie dat ik een bericht heb, lees ik dat wel. Maar ik beantwoordt berichten (behalve korte whatsappjes) eigenlijk nooit op mijn telefoon. Ik wacht altijd met antwoorden tot ik achter mijn pc zit (en voor 1 bericht gooi ik ook de pc nog niet eens aan) zodat ik met een normaal toetsenbord kan antwoorden. En ik weet dat er heel veel mensen zijn die niet uitgebreid willen typen op hun telefoontje.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 21:26

LisaFalco schreef:
kayaxtg schreef:
Of hij gaat nu op internet op zoeken over relaties tussen fysio en patient en komt dit topic tegen :)*

_O-

Zou wel leuk zijn!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 21:29

Pfoe, ik kom het alleen tegen als ik zoek op "fysiotherapeut mee uit vragen", verder niet.

Petpa, hij zei dat hij niets meer voor mij kon doen, dat hij alles heeft geprobeerd wat hij weet. Dat het beter had moeten gaan en hij niet begrijpt waarom ik nog last heb. Ik denk dat zijn collega er misschien meer verstand van heeft. Had zijn collega net op gezocht op de website en die heeft een meer academische achtergrond zo te zien. Ook vroeg hij of ik nog een controle heb bij de arts, maar die heb ik niet meer.

Veel stille meelezers :D dat kan ook inderdaad, wel meer mensen doen dat volgens mij.

Ik denk dat hij zich rot schrikt als hij dit topic vindt.. :o

maaaikkee

Re: Fysiotherapeut mee uit vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 21:44

Ja je bent de eerste hit als je daar op zoekt :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 21:48

Ach, zo'n berichtje zou ik ook niet snel snel even beantwoorden.
Mannen zijn sowieso niet zo snel met berichtjes sturen :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 08:43

Oeh laa.. gelezen dus..
Ik denk dat ie nu hard aan het nadenken is over of het kan werktechnisch gezien. +:)+

Komt gooeed... ik ga weer duimen

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 08:49

weer?? >;) deed je dat niet meer dan? >;) (kidding :P ) ik hoop maar dat hij een beetje snel reageerd
vandaag ben ik heel de dag weg en kan dus niet mijn f5 knop lastigvallen %) ( :') _O- )

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 09:13

Pfff wat spannend zeg!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 09:59

croyslover schreef:
weer?? >;) deed je dat niet meer dan? >;) (kidding :P ) ik hoop maar dat hij een beetje snel reageerd
vandaag ben ik heel de dag weg en kan dus niet mijn f5 knop lastigvallen %) ( :') _O- )

Ik kan niet typen en duimen tegelijk... :7

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 10:00

Pikkepor schreef:
croyslover schreef:

Ik kan niet typen en duimen tegelijk... :7

ahhhh daarom :P :') haha

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 10:04

Spannend!!!!!

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 11:09

Duurt langggg!! :roll: hihi

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 11:48

Nou idd, ben wel benieuwd naar zijn antwoord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 11:49

Als 'ie heel enthousiast was geweest, had 'ie al lang gereageerd denk ik... :o

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 12:12

Ja Picasso, daar ben ik ook bang voor.. vind het sowieso lang duren, want het is nu alweer een dag geleden. Hoewel ik mij afvraag of de tijden kloppen. Maar hij is intussen wel een paar keer online geweest volgens mij.

Pff ik had net een rare droom (nachtmerrie :') ) dat hij nee had gezegd en op dat moment dacht ik dat het echt was. Net meteen gekeken, maar nog geen antwoord.

Edit: Met die facebook tag was het trouwens zo dat ik hem vrijdagavond tagde en dat hij het zondagmiddag likete. En ik denk niet dat hij daar zo lang over na moest denken? Hij was wel online geweest tussendoor volgens fb, maar ik weet niet hoe betrouwbaar het is. Of hij wachtte tot hij achter de computer zat oid. Of het vergeten was. Hij kan wel vergeetachtig zijn :P

Edit 2: ik ben trouwens ook zenuwachtig voor dat hij ja zegt :+

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 17:12

Pfoe TS, ik wil je niet ontmoedigen maar ik had heel erg stress gehad in jouw situatie :o denk idd als ie had gewild dat ie dan echt niet zo lang erover doet om een simpel berichtje terug naar je te sturen.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 17:19

Ben ook weleens online zonder mijn berichtjes te lezen. Gewoon geen zin in dan. :+ En laatst las ik pas heel laat een whatsapp berichtje, want had hem met mijn gefriemel met telefoon in mijn hand al wel geopend en dus gelezen. Duurde wel even voordat me dat opviel.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 17:50

liekec schreef:
Pfoe TS, ik wil je niet ontmoedigen maar ik had heel erg stress gehad in jouw situatie :o denk idd als ie had gewild dat ie dan echt niet zo lang erover doet om een simpel berichtje terug naar je te sturen.

Ja, het zenuwachtig zijn duurt nu al best lang. Dan ben ik toch liever snel uit mijn lijden verlost :')
Er zijn best wat mogelijkheden.. misschien dat hij vandaag of morgen nog reageert. Maar hoe langer het duurt, hoe minder ik er mee bezig ben.

Kahawa, ja dat heb ik ook weleens, dat je een bericht compleet vergeet te beantwoorden.

Er zijn een aantal verschillende mogelijkheden en we komen er hopelijk nog achter welke het is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 17:52

Ik denk eerlijk gezegd dat hij eerst maandag met zijn werkgever gaat overleggen hoe hij met deze situatie om moet gaan.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:08

Lieveli, ik denk dat als hij TS echt leuk vind dat niet doet, maar in geval van twijfel wel denk ik.

Ik hoop het voor je TS maar het duurt wel lang, al zijn mannen vaak langzaam met dit soort dingen :')

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:10

Ik zou het inderdaad morgen nog even afwachten en misschien dat je dan een berichtje kan sturen van goh, als je niet wil begrijp ik dat wel oid... Deze meneer weet wel de spanning er in te houden haha!