Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:54

Yv, jij was toch degene die 6 mason jars bij PS van die gratis actie had besteld? Ben benieuwd...heb je ze nu ook voor alleen de verzendkosten gekregen of heeft ze er maar eentje in gedaan?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:54

Euhm.. Nee... Natuurlijk niet :=
Iets met dat ik dat behoorlijk aso vind

Ik heb gewoon een bestelling van zo'n 33€ en daarbij 1 kaarsje gekozen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:57

friendly schreef:
Yv, jij was toch degene die 6 mason jars bij PS van die gratis actie had besteld? Ben benieuwd...heb je ze nu ook voor alleen de verzendkosten gekregen of heeft ze er maar eentje in gedaan?

Nee, was Yv niet en die bokker heeft er uiteindelijk maar 1 gehad :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:57

Mogguh!! Mijn twisted peppermint deed het de eerste x echt super goed. Nu duurt het ook langer voor die poolt!!
De geurafgifte is wel super!!

Mijn Peppermint mm wilde ook niet poolen. Heb zelfs nog een stukje alufolie gebruikt!! Vlammetjes waren ook inimini. Geurafgifte vond ik mwah. Dacht dat t mss gewoon te koud was hier :=

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:05

Ik zag op Instagram ook wel voorbij komen dat er sukkeltjes zijn waar men met wattenbollen aan de slag moet etc.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:11

DeMolenhoek schreef:
friendly schreef:

Nee, was Yv niet en die bokker heeft er uiteindelijk maar 1 gehad :)

Wist niet meer wie het was en was gewoon nieuwsgierig of het gelukt was zeg maar. Zelf zou ik dat ook niet doen hoor..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:37

Zo ik zet m'n brander ff aan. Ik dacht dat er nog ginger snowangel van kringle op zit. Maar blijkbaar is het Vanilla bean mm van PS _O-
Heerlijk zoet hier _O-

Hij rookt alleen als een malle :=

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:39

Weet iemand trouwens of Vanilla bean mm van PS een dupe is van bbw???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:24

Geen idee Skessa :n

Hier soothing coconut van GC in de brander. Er zit een zurig luchtje in. Toen ik binnenkwam was ik echt flink in twijfel of hij lekker was. Heb hem nu uit gedaan, vond het toch niet echt lekker.

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:47

Hier Pink Lemonade van GC in de brander. Heerlijk fris/ zoet/ schoon, gewoon heel lekker. Ik ben even boven bezig en ik ruik hem daar helemaal!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:57

Skessa_ schreef:
Weet iemand trouwens of Vanilla bean mm van PS een dupe is van bbw???

Ik weet het hopelijk deze week. PureSoap test mijn geduld.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:59

Hahaha wil je het even laten weten als je m binnen hebt?

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 13:16

friendly schreef:

Nee dat was ik hoor. (en ik kan soms heel aso zijn hoor vooral al het om waxmelts en kaarsen gaat := )
Maar vooral omdat ik alle geuren graag wou proberen en ik zag ze nergens anders op de site staan.
Nog gemaild of ik er anders 5 kon kopen en dan 1 gratis.
Maar dat kon helaas nog niet...

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 13:18

Oh en ik ben toch wel weer fan van Goose Creek hoor.
Die lente geuren van ze zijn echt héérlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:00

Oh god, ik heb zo een voorraad van WME en ik brand ze eigenlijk nog nauwelijks, ik grijp altijd terug naar GC. Ik heb nu besloten een WME week in te lassen en heb alvast lotusflower op de brander gemikt :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:04

Cerastes schreef:
friendly schreef:

Nee dat was ik hoor. (en ik kan soms heel aso zijn hoor vooral al het om waxmelts en kaarsen gaat := )
Maar vooral omdat ik alle geuren graag wou proberen en ik zag ze nergens anders op de site staan.
Nog gemaild of ik er anders 5 kon kopen en dan 1 gratis.
Maar dat kon helaas nog niet...

Dat is dan weer jammer. Maar wel begrijpelijk voor de mensen die er eentje gratis willen proberen. De omschrijvingen zijn èrg vaag..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:17

Hahaha je bent wel eerlijk _O- _O-
Ik word ook erruggg inhalig hoor, maar nooit zo erg met zulke dingen op de eea manier.
Wel als ze andere geuren zou hebben denk ik, heb nu met moeite "Home" gekozen en die vind ik ook niet zo lekker klinken :'). Maarja, voor een bestelbedrag van 33€ mag het wel en anders ken ik nog zat mensen die 'm waarschijnlijk wel erg lekker vinden.

Oh balen Molenhoek! Zurig heb ik wel bij een aantal van PS gehad, maar nog nooit bij GC. Nu mijd ik dan ook wel de zoete geurtjes en de geurtjes met kokos en bloemen ,wellicht ligt het daar aan?

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:18

Ja friendly daarom wou ik ze allemaal proberen := maar idd jammer dat ik ze niet kon bijkopen..

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:22

Ik heb Mandarin grapefruit van GC op de brander.. <3 écht héérlijk!

Yv: ik heb het niet vaak maar ik kan heel hebberig zijn met verslavingen ~~}>

Edit: ik MOET van mn vriend een bestelling doen bij de duizendpoot... :') hij wil een heel doosje bergamot mist van GC.. :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:55

Ik ga eens kijken of m'n VW nog geur af geeft :')
Straks naar m'n werk dus weinig tijd, maar heb net gekookt...

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:01

Ik mag niet bestellen van vriendje, hij weet toch niet dat er sweet mamselle onderweg is :+

Nu staat eucalyptus mint op van village candle, lekker fris. Zo mezelf nog een beetje nuttig maken in huis.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:08

Iemand al wat gehoord van Sweet Mam'selle? Haha ben ongeduldig, zo benieuwd naar mijn bestelling <3 <3 straks zit in zonder wax _O-

Hier staat Bella & Edward (of zoiets) op van Sweet Mam'selle, parfumachtig, wel lekker, is de zoveelste keer dat ik deze brand, ongelofelijk sterk in het begin en parfum luchtjes kan ik niet zo heel goed tegen, dus in het begin stond die steeds maar kort aan, vanavond haal ik hem er uit denk ik, dan is het wel mooi geweest met deze geur (en heeft die heel wat uren gemaakt).

Zo nog ff naar een winkeltje in de buurt waar ze Heart & Home hebben, ben benieuwd wat ze hebben staan.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:09

Kirja schreef:
Ik mag niet bestellen van vriendje, hij weet toch niet dat er sweet mamselle onderweg is :+

Nu staat eucalyptus mint op van village candle, lekker fris. Zo mezelf nog een beetje nuttig maken in huis.

_O-

Oh ik heb daar ook net een blokje van besteld..

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:12

Sylvia, ik kreeg gisteren bericht dat het dinsdag, morgen, op de post gaat! *\o/*

Cerastes, dat is het voordeel dat ie niet zo vaak thuis is.. De pakketjes komen 9 van de 10 keer als hij er niet is :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:27

Bella en Edward... Ben zooo benieuwd hoe die ruikt! Zou 'm alleen om de naam al NIET kopen _O-