Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Nu ga ik twijfelen of het een reden is om het vergoed te krijgen... Morgen vroeg om half 6 onderweg, met kans op ijzel vannacht nog. Wat vinden jullie? Of stel ik me aan dat ik het niet aandurf en is het geen overmacht?
yvje86 schreef:Maaaarije schreef:Hier ook glad, de auto ging vanmorgen rechtdoor richting schutting ipv zoals ik wou de oprit opGelukkig stond ik op tijd stil.
Rond 5 de ramen alweer dicht geijzeld...
[ [url=m/ppy8Iq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hihi jouw hond is geel![]()
![]()
Hier in Zeeland jammer genoeg geen sneeuw.
Spruit schreef:Ik had gisteren besloten dat ik vandaag via Hoogeveen naat Assen ging, komt mijn pa net binnen dat o.a. daar heel veel glijpartijen zijn geweest. Ben ik blij thuis te zijn gebleven.
kan best dat DOC (andere melkverwerkingsfabriek) wel zijn melk ophaalt hoor
[***] schreef:Nu ga ik twijfelen of het een reden is om het vergoed te krijgen... Morgen vroeg om half 6 onderweg, met kans op ijzel vannacht nog. Wat vinden jullie? Of stel ik me aan dat ik het niet aandurf en is het geen overmacht?
F_Orumster schreef:Spruit schreef:Ik had gisteren besloten dat ik vandaag via Hoogeveen naat Assen ging, komt mijn pa net binnen dat o.a. daar heel veel glijpartijen zijn geweest. Ben ik blij thuis te zijn gebleven.
Tussen Assen en ommen heeft 62km gestaan
F_Orumster schreef:Spruit schreef:Ik had gisteren besloten dat ik vandaag via Hoogeveen naat Assen ging, komt mijn pa net binnen dat o.a. daar heel veel glijpartijen zijn geweest. Ben ik blij thuis te zijn gebleven.
Tussen Assen en ommen heeft 62km gestaan