Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
safina schreef:Je bent nu 15 toch? Past zo'n strakke omgangsregeling nog wel bij je? Ben je onderhand ook niet op een leeftijd dat je zelf wat meer gaat bepalen waar je zijn wilt?
De dochter van een vriendin van mij is zestien. Zij hebben ook co-ouderschap, maar dat gaat nu ze ouder is veel flexibeler dan vroeger. Als ze zich verveelt bij haar vader, fietst ze even langs haar moeder. En als haar moeder moet werken in het weekend, gaat ze naar haar vader, ook al is het niet "zijn" weekend.
Ze gaat zelden mee naar de vriendin van haar vader. Heeft ze geen zin in, zegt ze. Ze vindt haar wel aardig, maar ze verveelt zich daar. Snap ik wel: Haar pony en haar vriendinnen zijn hier. Soms is ze dus ook een nachtje alleen in haar vaders huis, of samen met haar beste vriendin. Of ze blijft gewoon bij haar moeder.
. Yenni schreef:Rocamor schreef:Yenni Hoe ver moet je fietsen naar je verzorg als je bij a bent?
Het is zn 10 minuutjes fietsen.
Veel succes dinsdag!
Yenni schreef:Ik heb A een net berichtje gestuurd met erin dat ik het graag wil oplossen en dat ik het moeilijk vind om het voor touw te nemen. Heb nog niks terug.
----
Mijn moeder heeft al met mijn vader gepraat en dit gaat ook naar de psygoloog.