Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KellyR

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:25

Okay komt ie, leuke gozer op tinder. Hij is frans en studeert ook in Zweden maar in een andere stad, hij vraagt waar ik vandaan kom.
"I am Dutch .. blabla" hij " Oh I love Germany, it is so great I went to Berlin, but I can't speak German"
Nou mooie is dat ik ook geen woord Duits spreek (okay.. wel wat) _O-
Dus heb hem er even op gewezen dat Nederland en Duitsland niet hetzelfde is, maar hij heeft het "verkeerd gelezen" ahum... Dode slak lag denk ik voor zijn neus haha

Ik heb wel bij iemand thuis afgesproken maar hier voor heb ik hem wel in het echt gezien, loop niet random bij een wild vreemde naar binnen eigenlijk, je weet maar nooit. Dus ja als je hem gezien hebt op een feestje waarom niet. En ja zonder de intentie maar als het een uur rijden is en het is al laat dus je blijft slapen dan euhm ja...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:41

KellyR schreef:
Dus ja als je hem gezien hebt op een feestje waarom niet. En ja zonder de intentie maar als het een uur rijden is en het is al laat dus je blijft slapen dan euhm ja...
Dat dus :')

En heerlijk, die reactie van die gozer. Net als dat sommigen echt alleen amsterdam kennen. Maar dit is wel weer een whole new level.

Ik kan romantiek wel waarderen. Ben zelf zo'n hopeloze romcom-addict dus tis mij niet gauw te zoetsappig :P
En ik heb geen instagram, dus dat scheelt! (ook geen tinder atm, maar dat terzijde) Volgensmij wordt die ook niet automatisch gekoppeld toch? Lijkt me irritant!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 16:02

"I am Dutch .. blabla" hij " Oh I love Germany, it is so great I went to Berlin, but I can't speak German"

Whahahaha _O-

Idd dat Amsterdam is ook zo toepasselijk. Als ik iemand op Tinder sprak die uit het buitenland kwam en in NL was voor vakantie (was toevallig best veel rond kerst..) was het 'Oh I really love Amsterdam'

Ja en de rest? Dat bestaat niet? B-)

Toevallig hier mensen die Engels beter begrijpen dan ik? Had/heb dus een gesprek met een Spanjaard die in Amsterdam was. Is nu weer in Spanje terug (ook zo'n een die zij dat die Amsterdam zo leuk vond..)
Dus ik vroeg of die weer terug was in Barcelona enzo, zegt die 'Yess' 'It's a shame, we could see a good time'
Maar daar haal ik uit. we kunnen een goede tijd zien? :') Klopt niet echt ofwel? :=

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 16:38

Het lijkt me dat het een foutje is en dat het 'have' moet zijn in plaats van 'see'.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:02

Nu je het zegt, zo had ik het nog niet bekeken :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:01

Queelens schreef:

Whahahaha _O-

Idd dat Amsterdam is ook zo toepasselijk. Als ik iemand op Tinder sprak die uit het buitenland kwam en in NL was voor vakantie (was toevallig best veel rond kerst..) was het 'Oh I really love Amsterdam'

Ja en de rest? Dat bestaat niet? B-)

Toevallig hier mensen die Engels beter begrijpen dan ik? Had/heb dus een gesprek met een Spanjaard die in Amsterdam was. Is nu weer in Spanje terug (ook zo'n een die zij dat die Amsterdam zo leuk vond..)
Dus ik vroeg of die weer terug was in Barcelona enzo, zegt die 'Yess' 'It's a shame, we could see a good time'
Maar daar haal ik uit. we kunnen een goede tijd zien? :') Klopt niet echt ofwel? :=

O jee Queelens spreek je nu ook met een Spanjaard haha. Toch niet dezelfde :')

Hopeloos romantisch ben ik ook niet, hou er ook niet zo van, al verwacht ik wel dat m'n date/vriend natuurlijk met cadeaus aankomt haha. Dat dan weer wel.

Ik vind het ook wel moeilijk een relatie. Soms denk ik o waar ben ik toch weer aan begonnen met dat date gedoe ik hou van m'n vrijheid maar heel soms mis ik het dan weer even. Ben wel moeilijk denk ik. Ben altijd gewend het te krijgen zoals ik wil dus de man moet daar maar aan mee doen hahaha :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:13

Precies dat horsetime :=
Haha nou hij woont in barcelona en heet Gerard. Ik dacht dus eerst dat t gewoon een Nederlander was haha..

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:16

Oh zelfde woonplaats als mijn match Queelens haha, handig kunnen we zelfde weekend gaan, mochten ze tegenvallen zijn we niet alleen :') :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:22

Haha wat een Spanjaarden opeens :')

Hoop voor m'n date dat die morgen met de trein weer in Groningen komt met al die ellende van ijs op het spoor haha. Ga hem nu ook niet meer appen. Hebben zaterdag afgesproken en nu komt hij maar mooi met de tijd. Ik heb genoeg gedaan haha.

Heb al wel eens gezegd dat ik altijd alles krijg wat ik wil dus dat die daar maar akkoord moet gaan haha.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:40

Tindertopic goes Spanish :')
Vrees dat het lastig wordt om in Groningen te komen als het morgen net zo is als vandaag.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:00

Haha ja laten we dat doen hahaha :'). Merk nu wel echt het temperament bij hem hoor. Ben zo benieuwd hoe het zaterdag zal zijn. of het een fail wordt of niet. Zijn jullie eigenlijk nooit bang dat het eventueel een gek kan zijn?

Ja ik vrees het ook heel erg voor hem. Arme hij. Hopelijk rijden er bussen haha.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:45

Daarom spreek ik met een vreemde ook echt niet thuis af.
Lekker op openbaar terrein dan kan ik de benen nemen als t een wacko blijkt :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:48

Ik had dat vroeger vaker gedaan, de eerste date naar iemand thuis gegaan := Nu zou ik het ook niet meer doen. Er is niks gebeurd hoor maar nu ben ik iets verstandelijker.

Hoe begonnen jullie trouwens een gesprek? Alleen hee zeggen vind ik ook zo saai

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:57

Een gesprek op tinder of op een date?
Meestal begin ik op tinder nooit een gesprek haha en anders zou ik inhaken op iets van zijn profiel.
Op een eerste date vraag ik meestal hoe de reis was haha small talk :') en verder gespreksonderwerpen genoeg meestal.

Ik spreek de 1e x indd ook zeker af in t openbaar zodat ik de benen kan nemen als ik wil haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:00

Oh nee, op Tinder begin ik ook nooit een gesprek :=

Ik heb ook vooral in het openbaar afgesproken. Ook wel thuis, maar dan wel bij mij thuis met hulptroepen paraat :') Maar toen wist ik ook vantevoren waar het op uit zou draaien, dus ja. Argh, en hij was toen nog te vroeg ook, waardoor ik met nat haar, een rood hoofd van het scheren van m'n benen en zonder make-up de deur open moest doen _O- Ah well, het was een interessante avond :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:01

Jaa ik heb ook afgesproken in mijn eigen woonplaats. Niet groot maar mensen zat haha. Hij weet toch wel waar ik woon. Kijk dan wel of het wat wordt. Wie weet dat we dan even langs huis kunnen. T is jammer dat ik alleen nog thuis woon. Ach ontmoet die ookmeteen z'n schoonouders en zusjes :')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:06

Hahaha berdien ik lach me kapot, lekker beeldend :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:21

Heerlijk, Berdien. "Hoi, dit ben ik in mijn natuurlijke habitat"?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:26

:')
'Aaaahhhh neeeee what the f*** DOE JIJ HIER NU AL? GA WEG!'

Zo, zo subtiel :roll: ^)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:28

Berdien schreef:
'Aaaahhhh neeeee what the f*** DOE JIJ HIER NU AL? GA WEG!'

Zo, zo subtiel :roll: ^)

En hoe liep dat af dan???? :Y)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:31

Hoe dat afliep...Dat hij heel hard begon te lachen, mijn voor mijn hoofd geslagen handen weghaalde, me een knuffel gaf, me zoende, en de rest.. Dat is niet voor jeugdige kijkbuiskinders geschikt :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:35

Kleine slettenbak!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:36

Berdien schreef:
Hoe dat afliep...Dat hij heel hard begon te lachen, mijn voor mijn hoofd geslagen handen weghaalde, me een knuffel gaf, me zoende, en de rest.. Dat is niet voor jeugdige kijkbuiskinders geschikt :D

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:38

Jeweettoch Lee....

Hahaha jaaaa dat liep enigszins uit de hand :') Ik was ook enigszins flabbergasted. Denk aan zo'n naar adem happende goudvis (maar dan dus met nat haar, zonder make-up en een rood hoofd :') ). Ach, yolo enzo :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:45

Nou lekker toch Berdien. Zo lang het maar leuk was hoor :')