Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
goldenarrow schreef:Dat hoeft dan niet per se op date 1,
op. F_Orumster schreef:Kipje 39 wij hadden ook een groeicurve in het begin, om het maar even zo te zeggen. Ik vind dit soort dingen echter privacygevoelig en zo zijn er denk ik wel heel wat meer bokkers.
Beetje oppervlakkig sekspraat is wel te doen, maar ik ga geen (schone en vuile) was ophangen.
Alles is bespreekbaar bij ons. Behalve "delen". Wij zijn er beiden over eens dat dat niet voor ons bestemd is. We zijn te gek op elkaar en beiden te bezitterig
Dus wij vinden het prima met zijn tweetjes. Voor de rest zeggen wij altijd; je moet alles een keer geprobeerd hebben in het leven
Huertecilla schreef:p.s. bij dates via electronische is er triest veel misleiding en imo behoor je belangrijke beslisinformatie vóór een eerste afspraak al te geven.
Dat loop van geen sex zonder huwelijk tot wel/geen kinderen hebben. Daar kan je gewoon niet over liegen, ook niet door omissie.
Hoeveel vrouwen klagen er over bedrog via daten?! Dat hun vlam gebonden bleek te zijn?! Dat is dan unaniem schandalig.
Idem mannen dat hun vlam ... bleek.
Ik ben liever raar dan een bedrieger en daarop.
Robynn schreef:Voor de rest zeggen wij altijd; je moet alles een keer geprobeerd hebben in het leven
) en het zou willen proberen...enzino schreef:Naarmate je ouder bent zal je minder geduld hebben om de sex beter te maken, beter weten wat je zelf wilt en het makkelijker bespreken. Als je partner er niets van bakt op die leeftijd dan zal het moeilijker zijn daar verandering in te brengen. Des te meer reden om een relatie te verbreken op basis van de bedprestaties.
(uitzonderingen daar gelaten)
Robynn schreef:HC je moet wel een beetje in Jip en Janneke taal schrijven in de ochtend hoor,
Citaat:Ik heb nog geen koffie op en ik moest de zin zeker 5x lezen voordat ik hem begreep
Robynn schreef:HC je moet wel een beetje in Jip en Janneke taal schrijven in de ochtend hoor,
Ik heb nog geen koffie op en ik moest de zin zeker 5x lezen voordat ik hem begreep
Ik heb nog geen koffie op en ik moest de zin zeker 5x lezen voordat ik hem begreep
Ben best ruimdenkend maar zodra er dat soort lichaamssappen aan te pas komen pas ik
Dan krijg ik liever een pak slaag
Sunrise19 schreef:Robynn schreef:HC je moet wel een beetje in Jip en Janneke taal schrijven in de ochtend hoor,
Ik heb nog geen koffie op en ik moest de zin zeker 5x lezen voordat ik hem begreep![]()
Wel respect dat je die dingen zou proberen, niet aan mij besteed geloof ikBen best ruimdenkend maar zodra er dat soort lichaamssappen aan te pas komen pas ik
Dan krijg ik liever een pak slaag
Munnie schreef:HC wat ik me nu afvraag waarom ben jij zo gedreven op dit onderwerp? Ze zeggen wel eens alles heeft een reden.
Robynn schreef:![]()
Kwanyin, en zelfs he als mijn kerel daar interesse in zou hebben (nu weet ik dat hij echt niet zit te wachten op een bruine boodschap, dus dat sluiten we hierbij al uit) en het zou willen proberen...
dan zou ik dat best voor hem willen doen. Dan zien we daarna wel wat we ervan vinden. Ik zou hem ook echt niet uitlachen of veroordelen daarop.
Maar dat zou weer anders zijn met een partner die ik net zo hebben. Dan is het ook wel bespreekbaar, maar dan heeft het net wat meer vertrouwen nodig om zoiets "intiems" te willen doen voor diegene.
Ik bedoel, ik laat bij mijn beste vriendin ook niet de deur open als ik op de wc zit.
. Voor mij toch écht niet zoiets
. Huertecilla schreef:Uiteindelijk gaat het om chemie, een klik en veel wilskracht. Ik heb nu bijna 3 jaar een relatie, soms is het hard werken, vaak veel lol en de groei is constant. Ik ben het met je eens dat bepaalde facetten meer aan de orde zijn naarmate iemand ouder wordt, al staat daar tegenover dat andere zaken juist afzwakken.Munnie schreef:HC wat ik me nu afvraag waarom ben jij zo gedreven op dit onderwerp? Ze zeggen wel eens alles heeft een reden.
Ik zie, hoor, lees veel relatieleed van frustraties tot bedrog.
Met een béétje levenservaring is dat voor de meerderheid te voorkomen.
Kost me geen moeite om in puazes wat te delen.
Voor de slechte lezers; ik doel met voorkomen níet op betere/slechter keuzes; juist op het inzicht dat er geen betere/slechtere keuzes zijn. Dat je er over moet praten vóór wat dan ook.
Leren door negatief resultaat is gezond, doch niet als het een belasting op de toekomst wordt zoals veel te vaak gebeurt. Leren door schade en schande is imo helemaal niet nodig.
Kortom Munnie;
Mijn ´gedreven´ zijn zoals jij dat noemt is de empathie voor de (jonge) mensen die vol hoop aan een relatie beginnen en in overgrote meerderheid teleurstellingen tot heuse traumas oplopen.