Courses schreef:Maar vreemdgaan is toch iets heel anders als single zijn en even geen behoefte hebben aan een relatie?
Jajaja, het ging erom dat ik een paar keer las dat als ze hun vertier niet bij eigen partner krijgen, het elders gaan zoeken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) jesito schreef:Courses schreef:Maar vreemdgaan is toch iets heel anders als single zijn en even geen behoefte hebben aan een relatie?
Jajaja, het ging erom dat ik een paar keer las dat als ze hun vertier niet bij eigen partner krijgen, het elders gaan zoeken.
Tendance schreef:Er zijn wel mensen die gezegd hebben in het verleden het wel eens buiten de deur gezocht te hebben hoor.
volgens de cijfers zou 50% ooit vreemdgegaan zijn gegaan of gaat vreemd....
Maar dan heb ik nog liever wat te klein (genoeg andere manieren om te kunnen genieten) dan te groot dat ik echt alleen maar denk au hou op
Tendance schreef:Er werd gesproken over wel of geen goede sex en toen werd daarop wat doorgepraat.
Zo heel offtopic gingen ze nu ook weer niet.
Ik vind dat hier een goede discussie loopt en dat je dan af en toe offtopic gaat..... so be it. Soms past het in de discussie.
jesito schreef:Toch verbaas ik me wel een beetje over de vele mensen hier die het dus wel doen, ik keur het niet af overigens.
Maar als hier wel eens een toppic is over vreemd gaan staat half Bokt op z'n achterpoten.
Seksueel vrij zijn en niet monogaam kunnen zijn is imo iets heel anders. Collie2008 schreef:Ohhhh dat vind ik ook not done hoor tenzij je daar als partners duidelijke openlijke wederzijdse afspraken over hebt
Ik ga in dit topic uit van ongebonden mensen die met ongebonden mensen een seksuele 'relatie' aangaan. Of gewoon een one night stand
Smee__ schreef:Ik heb het in mijn post wellicht een beetje onhandig verwoord maar ik zou absoluut nooit terwijl ik al in een relatie zit het ergens anders zoeken. Dan beëindig ik eerst netjes de relatie want ik ben wel heel trouw als het nodig is![]()
Size does matter inderdaad. Heb een onenightstand gehad die gewoon echt te groot was. En dan zeggen ze dat het allemaal wel rekt, maar op welke manier dan ook deed het gewoon echt zeer. En te klein is ook gewoon niks, wil er wel wat van voelenMaar dan heb ik nog liever wat te klein (genoeg andere manieren om te kunnen genieten) dan te groot dat ik echt alleen maar denk au hou op

Dee_Es schreef:Wat een reacties hier zeg. Ja stemmen staat toch niet gelijk aan een afgelikte boterham of gebruikte matras zijn? En het betekent al helemaal niet dat je het met Jan en alleman doet.

Geryon schreef:Ik vind het zelf altijd een beetje raar, omdat ik dat geen goed voorbeeld (anderen weer wel, kwestie van verschillende normen en waarden) vind en een moeder dat wel moet geven. Je houdt het dan wel verborgen, maar precies de reden daarvoor is mijn reden om er negatief over te denken, denk ik.
Geryon schreef:Dat lijkt me toch wel voor de hand liggend? Omdat ik het goede voorbeeld vind dat soort dingen juist niet te doen.
Citaat:Dat tweede is een hele andere kwestie.
Geryon schreef:Ik vind het zelf altijd een beetje raar, omdat ik dat geen goed voorbeeld (anderen weer wel, kwestie van verschillende normen en waarden) vind en een moeder dat wel moet geven. Je houdt het dan wel verborgen, maar precies de reden daarvoor is mijn reden om er negatief over te denken, denk ik.