Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij met iemand naar bed gaan waarvan je van te voren weet dat je er geen relatie mee wil

Ja
730 (59%)
Nee
503 (40%)

Totaal aantal stemmen: 1233

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 09:46

Courses schreef:
Maar vreemdgaan is toch iets heel anders als single zijn en even geen behoefte hebben aan een relatie? :+

Jajaja, het ging erom dat ik een paar keer las dat als ze hun vertier niet bij eigen partner krijgen, het elders gaan zoeken.

Collie2008

Re: Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:13

Ohhhh dat vind ik ook not done hoor tenzij je daar als partners duidelijke openlijke wederzijdse afspraken over hebt

Ik ga in dit topic uit van ongebonden mensen die met ongebonden mensen een seksuele 'relatie' aangaan. Of gewoon een one night stand

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:26

Wat een reacties hier zeg. Ja stemmen staat toch niet gelijk aan een afgelikte boterham of gebruikte matras zijn? En het betekent al helemaal niet dat je het met Jan en alleman doet.

Ik heb een paar x ja gezegd tegen jongens (waren allemaal goede bekenden die ik vertrouwde en die mij respecteerde), maar daar staan wel 10 al dan niet meer afwijzingen tegenover. Mijn reputatie was dus eerder dat ik erg moeilijk was. Ben ook zo trouw als een hond in een relatie.

Laat die vooroordelen toch een beetje gaan. Het is toch ook niet zo dat iedere nee-stemmer een stofgrot heeft (misschien is het wel een relatie-hopper ;) )

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:40

jesito schreef:
Courses schreef:
Maar vreemdgaan is toch iets heel anders als single zijn en even geen behoefte hebben aan een relatie? :+

Jajaja, het ging erom dat ik een paar keer las dat als ze hun vertier niet bij eigen partner krijgen, het elders gaan zoeken.

mogelijk heb ik niet goed gelezen. maar dat heb ik niemand zien beweren?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:47

Er zijn wel mensen die gezegd hebben in het verleden het wel eens buiten de deur gezocht te hebben hoor.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:01

Tendance schreef:
Er zijn wel mensen die gezegd hebben in het verleden het wel eens buiten de deur gezocht te hebben hoor.

maar die zijn er heel veel :o volgens de cijfers zou 50% ooit vreemdgegaan zijn gegaan of gaat vreemd....

Maar dat is offtopic... het gaat hier om mensen zonder relatie (zie de titel)

Verder ben ik het helemaal met Dee_Es eens!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:08

Tendance schreef:

Dat kan hoor, heb niet alles grondig gelezen. Maar dat is vreemdgaan en heeft Helemaal niets te maken met seksuele activiteiten met iemand waar je geen relatie mee hoeft.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:11

Er werd gesproken over wel of geen goede sex en toen werd daarop wat doorgepraat.
Zo heel offtopic gingen ze nu ook weer niet.
Ik vind dat hier een goede discussie loopt en dat je dan af en toe offtopic gaat..... so be it. Soms past het in de discussie.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:14

Ik heb het in mijn post wellicht een beetje onhandig verwoord maar ik zou absoluut nooit terwijl ik al in een relatie zit het ergens anders zoeken. Dan beëindig ik eerst netjes de relatie want ik ben wel heel trouw als het nodig is :)

Size does matter inderdaad. Heb een onenightstand gehad die gewoon echt te groot was. En dan zeggen ze dat het allemaal wel rekt, maar op welke manier dan ook deed het gewoon echt zeer. En te klein is ook gewoon niks, wil er wel wat van voelen := Maar dan heb ik nog liever wat te klein (genoeg andere manieren om te kunnen genieten) dan te groot dat ik echt alleen maar denk au hou op :P

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:19

Tendance schreef:
Er werd gesproken over wel of geen goede sex en toen werd daarop wat doorgepraat.
Zo heel offtopic gingen ze nu ook weer niet.
Ik vind dat hier een goede discussie loopt en dat je dan af en toe offtopic gaat..... so be it. Soms past het in de discussie.

Nee dat bedoel ik niet, het gaat erom dat er net de scheve vergelijking werd getrokken tussen de voorstanders van seks zonder relatievooriitzicht en de tegenstanders van vreemdgaan.

jesito schreef:
Toch verbaas ik me wel een beetje over de vele mensen hier die het dus wel doen, ik keur het niet af overigens.
Maar als hier wel eens een toppic is over vreemd gaan staat half Bokt op z'n achterpoten.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:03

Heb voor ja gekozen, maar kan me voorstellen dat het niet voor iedereen opgaat. Ik vermoed zelf dat het ook te maken heeft met het "milieu waarin je bent opgegroeid". Ook ben ik van mening dat als je seksueel vrij bent aangelegd je niet perse wanneer je wel in een relatie zit vreemd zal gaan ;) Seksueel vrij zijn en niet monogaam kunnen zijn is imo iets heel anders.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 15:52

Collie2008 schreef:
Ohhhh dat vind ik ook not done hoor tenzij je daar als partners duidelijke openlijke wederzijdse afspraken over hebt

Ik ga in dit topic uit van ongebonden mensen die met ongebonden mensen een seksuele 'relatie' aangaan. Of gewoon een one night stand

Maar dan ga je imo niet vreemd, vreemd gaan = wanneer er geen afspraken zijn.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:27

Smee__ schreef:
Ik heb het in mijn post wellicht een beetje onhandig verwoord maar ik zou absoluut nooit terwijl ik al in een relatie zit het ergens anders zoeken. Dan beëindig ik eerst netjes de relatie want ik ben wel heel trouw als het nodig is :)

Size does matter inderdaad. Heb een onenightstand gehad die gewoon echt te groot was. En dan zeggen ze dat het allemaal wel rekt, maar op welke manier dan ook deed het gewoon echt zeer. En te klein is ook gewoon niks, wil er wel wat van voelen := Maar dan heb ik nog liever wat te klein (genoeg andere manieren om te kunnen genieten) dan te groot dat ik echt alleen maar denk au hou op :P

Oh zo een bullshit is dat. 'Het rekt wel op', 'er past ook een baby' doorheen. Ik wil niet weten hoe groot dat gat bij de mensen daar beneden is die er zo van overtuigd zijn :+

Mijn antwoord op de topictitel: nee. Tenzij ik de kans heb Gerard Butler of Vin Diesel ofzo te doen :')

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:20

Dee_Es schreef:
Wat een reacties hier zeg. Ja stemmen staat toch niet gelijk aan een afgelikte boterham of gebruikte matras zijn? En het betekent al helemaal niet dat je het met Jan en alleman doet.

Je vergeet er nog twee; het is ook gelijk vreemdgaan en polygamie 8)7

Enneh je krijgt een dikke foie over gebrek aan respect, met een béétje pech persoonlijk beledigend boedoelde reacties, waanner je opmerkt dat dit totaal wat anders is :roll:

De vermeend hogere moraal geeft blijk recht om een laakbare moraal te etaleren.

+:)+ Palmera

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:32

Ik snap niet zo goed waarom er een aantal mensen zijn geweest die vreemdgaan hebben aangehaald. Dat heeft in mijn ogen helemaal niets te maken met dit topic namelijk. Dat is de vraag niet en de vraag impliceert ook op geen manier dat er dan vreemd gegaan zou worden.

Ik hou van mijn (seksuele) vrijheid. Ik schaam mij er ook absoluut niet voor dat ik overtuigend ja heb geklikt. Maar nog steeds, afgelikte boterham is niet aardig.
Kun je zeggen "geef het beestje een naam", maar als ik jou een naam geef... als voorbeeld "k*twijf" voel je je daar ook niet lekker bij want het is een directe belediging op de persoon.

Graag dus in het vervolg met respect discusseren, zonder er gelijk een lelijke naam aan te willen geven, of mensen te beschuldigen van het slecht opvoeden van hun kind. Beiden zijn directe beledigingen die nergens op slaan.

Edit: mosterd na de maaltijd zie ik.... forgive me ! :D

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:49

Maar PowerReiner, voel jij jezelf een afgelikte boterham?
Ik niet, dus zo'n uitspraak boeit me ook helemaal niets. Ik lees het, maar heb niet het idee, dat het ook maar op enige wijze mijn vroegere levensstijl verwoord, dus heb ik ook niet het idee dat ze het daarmee over mij hebben.
Ik kan echt niet met zoiets zitten.
Het doet je pas iets als je het je aantrekt..... Nou ik niet.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:57

Nee natuurlijk niet, maar dan nog is het een respectloze opmerking en kan ik het niet waarderen. Of ik mij nou zo voel of niet.
Ik vind gewoon dat je elkaar met respect dient te behandelen, dat doet ze niet en dat is hetgeen dat me stoort.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:32

Het is wel grappig te zien hoe het topic veranderd van mensen die zich prima voelen met hun eigen sexualiteit(alle 2 de kanten op), zich in een discussie over monoganie, sex voor het huwelijk, vreemd gaan, afgelikte boterhammen, droge vleesmuis grotten ontwikkeld.

Even inhaken op een opmerking paar bladzijde hiervoor, ben ik een slechte moeder omdat ik een fwb heb? Nee,, ben ik een slechte moeder omdat ik een ons heel af en toe heb? Nee. Mijn kind merkt hier niets van. Doe het nooit als ze thuis is, ga alleen naar mijn fwb als ze bij dr papa is en ze zal er nooit wat over horen. Dus geen moeder die om de paar weken met een nieuwe lover thuis komt ;)
Maar mag ik ondanks dat ik moeder ben niet een beetje plezier beleven in mijn leven? En ja dit is een vorm van plezier voor mij! Ik heb weinig zin om met mn nu 28e achter de geraniums te verdwijnen op sexueel gebied, juist omdat ik absoluut geen relatie wil/hoef aangaan.

Wbt zwangerschap en Soa, van mn dooie dood niet dat ik het zonder bescherming doe(daarbij is het voor mij dubbelop, zowel rubber als pil). Loopt een "ONS" te zeuren dat het minder lekker is, komt met de melding "ik heb toch niets" etc krijgen ze ten alle tijden te horen dat het alleen met rubbertje gebeurt. Niet willen? Daar is het gat van de deur!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:28

Ik vind het zelf altijd een beetje raar, omdat ik dat geen goed voorbeeld (anderen weer wel, kwestie van verschillende normen en waarden) vind en een moeder dat wel moet geven. Je houdt het dan wel verborgen, maar precies de reden daarvoor is mijn reden om er negatief over te denken, denk ik.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:52

Geryon schreef:
Ik vind het zelf altijd een beetje raar, omdat ik dat geen goed voorbeeld (anderen weer wel, kwestie van verschillende normen en waarden) vind en een moeder dat wel moet geven. Je houdt het dan wel verborgen, maar precies de reden daarvoor is mijn reden om er negatief over te denken, denk ik.

Waarom vind je dat geen goed voorbeeld?

En ten tweede: de meeste ouders verbergen de seks die ze hebben ook (min of meer) voor hun kinderen. Ook in de gezinnen waar de kinderen al jong met mooie plaatjes zijn voorgelicht over hoe kinderen ontstaan gaan de meeste ouders dat niet openlijk demonstreren, bespreken ze niet aan de keukentafel dat ze het hebben gedaan, etc. Is dat dan ook reden om er negatief over te denken?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:06

Dat lijkt me toch wel voor de hand liggend? Omdat ik het goede voorbeeld vind dat soort dingen juist niet te doen. En voor ik bokt over me heen krijg, ik bedoel hier niet mee dat ik het niet vind kunnen als anderen het wel doen blablabla.

Dat tweede is een hele andere kwestie. :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:23

Geryon schreef:
Dat lijkt me toch wel voor de hand liggend? Omdat ik het goede voorbeeld vind dat soort dingen juist niet te doen.

Dat is een beetje een cirkelredenering.

Citaat:
Dat tweede is een hele andere kwestie. :)

Ik ben erg benieuwd waarom je dat zo anders vindt. Jij zegt dat je dat verborgene een reden vindt om er negatief tegenaan te kijken, dat schrijf je zelf. Maar vrijwel alle ouders houden hun seks buiten het zicht van hun kinderen, dus als dat werkelijk een reden zou zijn, zou je alle seks van ouders zo negatief moeten bekijken.

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:25

Geryon schreef:

Welke reden is dat dan?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:38

Niet het verbergen zelf maar de reden om het te verbergen. Die is voor veel mensen verschillend bij het seks hebben met de partner en seks hebben met gewoon anderen. In mijn post staat DENK IK. En die reden van mij is iets met normen en waarden. Ik denk dat ik dat niet helemaal uit hoef te leggen?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:40

Geryon schreef:

Een kind krijgen betekent toch niet dat je sexleven ophoudt?
Ongeacht of je nou samen bent met de vader of niet?
>;)