even dit gequote van TS:
Citaat:
Ik zit met vragen, bijv. waarom is hij steeds verder gegaan? Waarom heeft hij de gymzaal op slot gedraaid en mij gezoend? Waarom heeft hij mij steeds gerustgesteld met woorden ‘dat ik niet bang hoefde te zijn’ en ‘dat hij geen grenzen ging overschrijden’. Dit is uiteindelijk wel gebeurd, waardoor mijn vertrouwen beschadigd is. Wat was de intentie? Zou dit gesprek verstandig zijn, of emotioneel niet aan te raden?
IMO weet hij heel goed dat hij fout zat, dit klinkt niet als iemand die denkt dat zij er wel voor in is. Dat hoopt hij mss.
/add
TS is nl ook al bezg om zijn gedrag goed te praten, en de schuld nu bij de school te leggen. IMO moet iemand die op een school werkt, met jonge mensen, zich extra bewust zijn van zijn verantwoordelijkheid. TS was dan geen leerling meer, maar het leeftijdsverschil en de hierarchische verhouding maken het extra belangrijk om zeer zorgvuldig hiermee om te gaan. Als hij al aan een relatie zou hebben gedacht, zou het iig gepaster zijn geweest om haar te vragen een keer een terrasje te doen of zo.