Eulogy schreef:Wat vinden jullie er dan van als je per ongeluk iets tegenkomt en blijft lezen? Ik had een tijd geleden de oude telefoon van m'n vriend omdat die van mij kapot was en daar stonden al zijn oude sms-gesprekken nog in. Opende toen per ongeluk een van zijn gesprekken in plaats van wat ik eigenlijk wilde openen en dat bleek tussen hem en een van zijn vroegere scharrels (van voordat wij officieel samen waren, maar we waren toen al wel dik een halfjaar vrij serieus aan het daten) te zijn.
Natuurlijk ook fout, maar voordat ik het door had, had ik toen best wel een stukje terug gelezen. Ik heb dat toen overigens wel meteen tegen hem gezegd, ook omdat hij mij had gevraagd of ik het erg vond als hij nog met haar om zou gaan als vrienden waarop ik destijds had gezegd dat ik dat prima vond, en daar voelde ik me toen toch niet meer zo prettig bij (het gesprek ging toch wat verder dan dat ik had verwacht).
In het geval van TS snap ik op zich nog dat ze even kijkt, maar dat ze er dan niet meteen over praat, dat vind ik vooral kwalijk.
Ja, dat vind ik een moeilijke
Aan de ene kant had hij z'n smsjes maar moeten verwijderen als het zo'n probleem voor hem was geweest. Ik weet zelf ook niet of ik zou stoppen met lezen. Vind dit wel echt een andere situatie omdat je niet achter zijn rug om iets aan het doen bent in ieder geval.