Nog meer IKEA fans??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 21:50

Ik ga ons Bekvam-kastje customizen! Het heeft jaren naast een gasfornuis gestaan in een semi-studentenhuis, dus zit nu nog onder de vetvlekken en -spetters. Ding moet dus sowieso opgeschuurd en geverfd worden. Meteen een reden om een stapje extra te doen en er dus het een en ander aan te veranderen.

Bedoeling is dat het een mooi tafeltje voor de woonkamer wordt waar de platenspeler op komt te staan.

Nu nog puzzelen hoe en wat te doen. Ons huis heeft geen echte stijl, maar neigt naar industrieel. Dus ik zoek nu naar leuke hacks met matzwart, koperen onderdelen, veel houtnerf, groene tinten, ... zo leuk! Nog wel een hele klus om te besluiten wat we precies willen en wat in huis past :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 22:02

Klopt het dat vanaf zaterdag 1 oktober het volledige kerstassortiment klaar ligt bij Ikea? :D

colinneke

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 22:50

Breda niet volgens mij. Sowieso is het een aangepaste versie door de verbouwing.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:19

Ik bij textiel (sales) in Amersfoort :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 20:02

:D Mag ik hier ook meepraten?
Momenteel bezig met verhuizen en nu pas echt Ikea ontdekt! Bijna alle meubels er gehaald en nog dingen gezien die nog op het wensenlijstje staan. O:)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 20:14

Wij hebben zondag een nieuwe bank gehaald, de Kivik hoekbank, superblij mee *\o/*

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 20:18

super fan van ikea, al wou ik dat ik iets meer ikea geld had :=

laatst nog wel 2 matrassen gekocht, 1 voor het kinderbed en 1 voor ons zelf , een tent en boekenzak voor op het kinderbed

verder hebben we een mega wandmeubel van ikea, bureau, alle meubels in mn dochter haar slaapkamer (op t bed na dan) en alle linnenkasten
glazen, borden, ect ect...teveel om op te noemen

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:17

Heeft iemand ervaring met het Brimnes bed met opberglades?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:18

Kinke schreef:
Wij hebben zondag een nieuwe bank gehaald, de Kivik hoekbank, superblij mee *\o/*

Veel plezier ermee, hij zit heerlijk hè (zeg ik vanaf mijn Kivik hoekbank :D ). Welke kleur heb je?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:32

Szan schreef:
Veel plezier ermee, hij zit heerlijk hè (zeg ik vanaf mijn Kivik hoekbank :D ). Welke kleur heb je?

Ja, een genot voor je kont :D
Vond het lastig kiezen, maar het is de donkergrijze geworden. Zat ook te dubben over de lichtgrijze versie.

Afbeelding

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 22:55

hier ook een ikea fan.
ben 10 sept verhuisd. en een bestelling bij ikea daarvoor gedaan.

heb nu 2x kallax kast
malm ladekast
sniglar kledingkast
12x drona bak
brimnes bed met latten bodem
hamarvik matras
tafel met stoelen
stoelkussens.
muursticker
klippanbank
klippanpoef
badkamer kastje
krukje
ovenschaal
lack tafel limited edition
prullenbak
klok
lampen
verlengsnoeren
spatels, opscheplepels messen Enzo
kleerhangers
vloerkleed
beddengoed
hoofdkussens
dus merendeel ikea.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 23:41

Rawr schreef:
Klopt het dat vanaf zaterdag 1 oktober het volledige kerstassortiment klaar ligt bij Ikea? :D

Shop Hengelo is morgenavond als het goed is al open!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 07:27

phormicola schreef:
Heeft iemand ervaring met het Brimnes bed met opberglades?

Yes, sinds kort. :) Heb ook het hoofdeind erbij. Ben er erg blij mee, heel praktisch. Heb bijvoorbeeld van 1 lade mijn schoenen lade gemaakt. De hoogte is ook fijn, past veel in.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 07:43

hier ook het brimnesbed sinds 10 sept. kraakt niet. fijne hoogte niet zo laag gelukkig. en redelijk ruime lades. hier zonder hoofdboord.
en ik vind hem erg mooi

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:59

Klinkt goed! En een leuke prijs natuurlijk :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:58

Ik heb het Brimnes bed ook een hele tijd gehad, in mijn studentenkamer. Hij heeft het twee verhuizingen overleefd, bij de derde keer dat we hem in elkaar moesten zetten (inclusief eerste montage) begon hij wel flink te kraken en ik ben er later ook doorheen gezakt := Als je hem een keer neerzet en het daar verder bij laat is het een mega robuust bed dat niet kraakt, maar zoals meer Ikea-meubilair is hij niet gebouwd om een aantal keer in en uit elkaar te halen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:41

Het is de bedoeling dat we hier minstens tien jaar gaan wonen :)

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:08

Vandaag nog even snel van de Family korting een nieuwe bank gekocht :D Omdat hij nog niet meteen op de beoogde plaats kon had de vriend van mijn zusje zijn garage opgeruimd zodat hij daar kon staan. Bleek ik natuurlijk net een model uitgezocht te hebben wat op bestelling is :+

Maar omdat mijn zusje het zielig vond dat haar vriend vanochtend vroeg was opgestaan om de garage op te ruimen, maar twee stoelen meegenomen die daar nu staan te prijken! Eeuh wachten tot ze naar hun definitieve plaats kunnen <<)
De bank wordt over een maandje thuis afgeleverd :)F

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 00:59

linda_arnold schreef:
Shop Hengelo is morgenavond als het goed is al open!

Thanks! Ik ga denk ik woensdag maar even bij de Ikea in Utrecht langs, kijken wat er aan de handen blijft kleven. En als er al kerstspullen zijn dan weet ik zeker dat ik een aanslag ga plegen op mijn portemonnee. :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:45

Afbeelding

Hier een middagje Ikea puzzels gemaakt. :D
Naast dit nog een stellingkast en ladenkastje in elkaar gezet, heb ook nog twee van die vakkenkasten liggen maar die moeten nog.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 11:17

Van de week bij Ikea geweest voor een ovenschaal. Nergens hadden ze zo veel keus als bij Ikea. :D
Ook maar die geur waxine lichtjes meegenomen, ze ruiken zo lekker! <3

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 20:17

Mandyy schreef:
Ook maar die geur waxine lichtjes meegenomen, ze ruiken zo lekker! <3

En die waren ook nog mooi met IKEA FAMILY korting.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 20:23

Oh dat weet ik niet, heb niet zon pasje.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:05

Ik was altijd al fan van Ikea. Maar sinds we er eentje op nog geen 5 minuten rijden hebben zitten behoor ik er nog net niet tot het meubilair. Soms zitten we er meedere keren per week even koffie met wat lekkers te drinken :D Zo ook vanavond. Stond er een mevrouw voor ons die wilde ook 2 koffie maar bleek geen Family pasje te hebben. Toen snel even die van ons uitgeleend zodat ze toch gratis koffie had, mevrouw helemaal blij en verrast, echt leuk haha.

Ik las in dit topic een paar keer de klacht dat het assortiment van Ikea Zwolle zo klein is. Dat gaat veranderen! Ikea Zwolle is een pilot-winkel, en daarom gaan dingen soms anders dan bij andere Ikea winkels, maar ze luisteren wel naar de klanten. Ze hebben nu ook een kinder speelgedeelte (nee geen ballenbak, een modernere versie) en we hebben even staan praten met een medewerkster die vertelde dat er nu aan gewerkt wordt dat Ikea Zwolle net zo'n groot assortiment krijgt als de andere winkels.
Dus dat is wel super fijn!

Ik koop er trouwens lang niet altijd wat uit de winkel, we wisselen het ook een beetje af. De ene keer gaan we naar het restaurant en daarna meteen via de ingang er weer uit. Soms pakken we alleen het deel van de winkel na het restaurant mee (Die zit in Zwolle in het midden zeg maar) en soms lopen we de hele winkel door om te snuffelen :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:10

Herkenbaar Alwiene, ik dacht dat wij de enigen waren die zovaak bij de Ikea kwamen _O-

Ik vind veel spullen van de Ikea leuk maar qua meubels ben ik er wel van terug gekomen aangezien onze meubels met intensief gebruik er snel gebruikt uit zien en we dat nu langzaam aan het vervangen zijn.