Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marie1992 schreef:Beste Bokkers,
Zouden jullie mij willen helpen door deze enquête in te vullen? Deze enquête is bedoeld voor 4/5 havo en 5/6 vwo studenten.
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=280333
Alvast heel erg bedankt voor het invullen!
Groetjes
Marie-Catrien
En dan moet je ook nog leren voor je toetsen. En ik moet op beide dingen goede cijfers halen want zo hoog sta ik niet. 
Merula123 schreef:Mijn docenten vinden het allemaal heel leuk om in de laatste 2 weken voor de toetsweek nog tig verslagen op te geven.En dan moet je ook nog leren voor je toetsen. En ik moet op beide dingen goede cijfers halen want zo hoog sta ik niet.
Ik heb een lijstje gemaakt en ik moet nog 12 verslagen/projecten/PO's maken.
Nu alleen nog biologie PO en over een week begint mijn toetsweek met 14 toetsen/mondelingen

xGwenn schreef:Hier ook heel veel werkstukken nog last-minute, maar de meeste heb ik ingeleverd of bijna af. Mijn Engels docent vindt het wel nog nodig om ons Macbeth voor de klas te laten acteren dus dat wordt nog leuk
Over 15 dagen begint mijn proefwerkweek dus ik hoop dat het goed gaat
Voorstelling verliep trouwens wel goed, maar het was voor haar heel veel stress.
xGwenn schreef:Hier ook heel veel werkstukken nog last-minute, maar de meeste heb ik ingeleverd of bijna af. Mijn Engels docent vindt het wel nog nodig om ons Macbeth voor de klas te laten acteren dus dat wordt nog leuk
Over 15 dagen begint mijn proefwerkweek dus ik hoop dat het goed gaat