Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:46

Het is een gewoon leren zooltje, dus dat heb je met al je Louboutins. Je moet er door een goede schoenmaker een rood Vibram zooltje onder laten zetten.

Djilna schreef:
Gaat mij meer om de stijl kleding. Niet allemaal voor naar kantoor ;)

Niet al m'n schoenen zijn geschikt voor kantoor nee :D Maar het meeste toch wel, ik dring dat gewoon op. :P

_lautje_

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:56

Ik draag het ook gewoon hoor! Daar is het toch voor. Ook gewoon naar de paarden. Er is niks lekkerder op het paard dan een heerlijk zachte kasjmier wollen trui :')

Gelukkig heb ik ook nog wel eens een feestjes en gelegenheden waar je echt kan uitpakken.
Had vorige week een feestje waar je cocktail moest en had nog een geweldig gouden jurkje van RL Collection van m'n moeder gejat. Geloof dat die normaal in de winkel 6000,- was (heeft ze in de uitverkoop gekocht :Y) ) en durfde hem nooit aan te trekken. Nu toch maar keertje gedaan en voelde mij echt een prinses.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:12

Wauw, ja dat kan ik me voorstellen. Zoiets duurs voelt toch extra bijzonder :D Mijn duurste kleding die ik nu heb is van POTL (the People of the Labyrinths) en dat draag ik wel ook gewoon overal naartoe. Maar dat is meer casualstijl. Behalve de jurken dan,

Mijn kantoor staat naast een fabriek en in de pauze moeten we over dat terrein naar de kantine. Niet goed voor dure schoenen := En zijn klinkers dus ook niet goed voor mijn enkels :')
Maar goed, er zijn ook designer gympen O:) :))

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:15

Furrow, zoolslijtage is heel normaal bij loubou's. Je ziet het ook niet, tenzij je iemand de zool van je voet toont. Ik kan me in elk geval niet storen aan de slijtage op mn zolen. :)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:16

Die jas is echt prachtig :+:

Dit topic is niet goed voor me...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:19

Ik laat er altijd Vibrams onder zetten, dan glij je ook niet zo op tapijt!

Oh heerlijk Lautje, ook leuk om dat soort dingen in de sale te kopen. Zo'n slag heb ik ooit kunnen slaan met een Balmain jasje <3 Al hou ik ook erg van m'n Drykorn colberts.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:20

Goede tip Pantykous! :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:21

Ik ga regelmatig naar Roermond. En in de dure Ralph Lauren winkel zijn regelmatig dergelijke slagen te slaan.
M'n moeder had van de week nog een jasje van normaal 1500,- voor nu 200,-.
En laatst voor mijn lief een trui van normaal 600,- voor 80,-.
Ga zondag ook weer even heen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:36

Lau ik miste je hier al haha. Leuk dat je er ook bij bent :D

Sample sale bij Vlieger & Vandam is gestart. Net een hele gave heavy metal Tote gekocht van goed 600 voor 180 :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:47

Murthul schreef:
Furrow, zoolslijtage is heel normaal bij loubou's. Je ziet het ook niet, tenzij je iemand de zool van je voet toont. Ik kan me in elk geval niet storen aan de slijtage op mn zolen. :)

Ik heb er nog nooit opgelet bij die van mij. Volgens mij valt het bij mijn loubou's best wel mee!
Maar moet dan ook zeggen dat ik ze los mee neem en pas vlak aandoe voor ik op de plaats van bestemming ben en in gebouwen heb je natuurlijk altijd een betere ondergrond dan buiten.

en ik ben verliefd op de burberry jas die je liet zien Murthul (kijkt huilend naar mijn eigen rekening :+ )

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:50

Bij de Burberrysale zag ik ook een mooie donkerblauwe. Net iets langer dan de rode hier die ik inderdaad ook erg mooi vindt. Maar ja..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:01

Iemand hier ervaring met de tassen van Loes Vrij?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:02

Djilna schreef:
Iemand hier ervaring met de tassen van Loes Vrij?

Nog nooit van gehoord moet ik zeggen.

edit: vind ze wel leuk! Maar zou ze zelf niet kopen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 20:49

Ik kijk op MP vaak rond voor 2ehands LV spullen maar jeeeeetje wat veel nep spullen die ze nog voor veel geld te koop zetten ook he?! Ik hoop dat mensen toch wel eerst research doen voordat ze iets kopen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 21:17

ik zou echt geen tweedehands LV op MP durven te kopen. Alleen bij een goede 2dehands site die ook controleert etc.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 21:36

Ik durf überhaupt niks tweedehands te kopen, tegenwoordig zijn er namelijk ook hele goede imitaties op de markt.. Ook daar ben ik op tegen, maargoed dat is een persoonlijke kwestie natuurlijk! :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 21:55

Ik heb liever een echte H&M dan een neppe LV om maar wat te noemen. Durf wel tweedehands te kopen denk ik, maar heb ook wel best wat kennis, dat scheelt.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 22:08

Ik ben ook tegen imitaties. Zeker omdat er voor veel imitatie producten grondstoffen die schadelijk zijn voor de gezondheid, worden gebruikt.
Vind het ook nog steeds verbazingwekkend dat er met imitatie producten meer wordt verdiend dan met de drugshandel.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 05:37

Ik koop best vaak iets tweedehands. Veel tasjes verkoop ik dan weer door via de buitenlandse sites. Noem het m'n (soms) goed betaalde hobby. Heb eigenlijk nooit echt problemen met nep en zo. Haal ze bijna altijd op. Een keer niet en toen lek het wel of die tas zo uit een rokerige kroeg kwam. Zo'n stank. Daar heb ik al m'n creatieviteit op los moeten laten maar heb het eruit gekregen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 08:03

Evony schreef:
Ik ben ook tegen imitaties. Zeker omdat er voor veel imitatie producten grondstoffen die schadelijk zijn voor de gezondheid, worden gebruikt.
Vind het ook nog steeds verbazingwekkend dat er met imitatie producten meer wordt verdiend dan met de drugshandel.

Oh ja joh? goh zeg dat wist ik helemaal niet!

Ik heb op MP een advertentie gemaakt waarin ik mensen waarschuw en tips geef. Heb al een aantal berichten gehad dat mensen dat erg waarderen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 08:22

Klopt. Kleding in namaak is gigantisch.

Mijn zus is advocaat in intellectuele eigendom en zit heel erg in de bescherming van kledingmerken. En dan echt de grote namen die veel worden nagemaakt zijn haar klanten. Als je die verhalen hoort....

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 08:29

Gave baan heeft je zus dan Lau! (jaloers haha)
Ik ben destijds naar de world customs organisation geweest in Brussels. Het was echt verschrikkelijk. Namaak tandpasta die je hele wang wegvrat, namaak hawaii slippers die brandplekken op je huid veroorzaakte. Nee voor mij geen namaak.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 08:57

@lautje wat tof zeg! :D Heb je een voorbeeld van een verhaal? ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig.

@evony he gatver!! wat creepy. Ik zou sowieso nooit beautyproducten bestellen die ik niet ken uit china oid.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 09:20

Murthul, wat een gave jas! Ik was op dezelfde in het donkerblauw aan het azen, maar nu ook even geen geld ervoor over. Ik heb twee beige trenchcoats en heb beiden al jaren aan, maar ze blijven inderdaad als nieuw :j

Evony, wat een koopje van je tas! Foto?

Van die namaakproducten is inderdaad creepy! Bah!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 09:38

Deze tas, alleen dan in het rood :)

Afbeelding