Stille meelezer meldt zich: Even een voor jullie allemaal. Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken in het topic want ik ben al 6 jaar gesetteld maar weet daarom niet minder goed hoe het voelt als je relatie uit gaat..
xMyrth
Geplaatst: 16-06-15 13:50
xDenies schreef:
xMyrth schreef:
ahneeee, nu zie ik al op tegen kerst.
Dan ben je hem alllllaaannnnggg vergeten
nice try, but don't think so ;p niet na 5,5 jaar...
nee met kerst zijn we alllllaaannnnggg weer samen
ofniet.
Shauniraquel
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-15 14:14
Ik zie mijn ex van de week een avond na elkaar een dikke maand niet te hebben gezien of nauwelijks gesproken.. Ben nu al zenuwachtig en heb constant vlinders in mijn buik als ik eraan denk, echt GRUWELIJK IRRITANT...
Haha Myrthe, af en toe moet ik zo lachen om jou sterke optimisme! Ik vond laatst een toepasselijk plaatje (aangezien je weet dat ik er hetzelfde over denk als jou)
Nou de gevoelens zijn er nog wel maar de wil om bij hem teruf te komen absoluut niet. Maar dan nog blijft het k u t. Dat is pas frustrerend. Ik wil hem gewoon vergeten.
Ja precies, al heb ik niet meer de behoefte om ervoor te vechten, maar het idee dat een andere chick er met 'mijn' 'gecreëerde' ex ervan door gaat... (Okee en zo klinkt het heeeeel gek )
Loslaten is zeker moeilijk, vooral als je nog zoveel om die persoon geeft. Maar voor mn ex vechten doe ik niet meer, na afgelopen weekend helemaal klaar met hem.
Ik denk dat die radar bij mijn ex ontbreekt Zit nog steeds af te wachten of hij de moeite gaat nemen om te komen praten. Maar weet nu al dat dat niet gaat gebeuren.
Gefeliciteerd xdenies! Hier hang ik tussen vanalles in en gaat het best goed maar hier is er wel nog gewoon contact enzo dus dat is waarschijnlijk heel anders