Dit is een filmpje van het bedrijf waar ik mee ga.
NathalietjeB
Geplaatst: 03-04-15 22:21
Wat vet annash ben jaloers, wie hebben jullie aan staan qua chasers?
Annash
Blogger
Geplaatst: 03-04-15 22:49
Ach, het stond ook al 10-15 jaar op mijn verlanglijstje. Het mag een keer nu.
Ik heb niemand echt aanstaan. Op de meeste plekken regent het en valt er weinig te zien. Zo nu en dan klik ik er even door, maar denk dat ik zo naar bed ga (ondanks dat het hier een uur vroeger is dan bij jullie). Het was de afgelopen dagen best laat (en druk op het werk) dus ik ben moe en kan wel een uurtje extra slaap gebruiken. Als er echt een tornado alarm is, gaat mijn telefoon in principe toch af, mits ik voor die staat een alarm heb ingesteld. Maar dat heb ik wel.
Dankjewel! En Annash, ik ben stikjaloers. Ik verheug me op het fotomateriaal
Anoniem
Geplaatst: 04-04-15 13:58
xTitanic schreef:
Ooh zullen we zo'n onderschrift bij onze boktnaam verzinnen Je moet daarvoor betalen he? weet iemand hoeveel?
Dat is wel vet, vls mij een paar euro
Rennie89
Geplaatst: 04-04-15 14:25
ik volg ook was in tornado season in Kansas, ontzettend gaaf! was er in 2012
Maar meestal was het gewoon helderblauw en 45 graden ben er 3 maanden geweest, heb een paar flinke stormen meegemaakt. Helaas meestal savonds laat en dan met ontzettend heftige showers dat je geen foto's kan maken Heb het wel geprobeerd haha, maar niet gelukt
Nedra
Geplaatst: 04-04-15 16:51
Deze hangt nu boven mijn huis... ik vind hem best mooi alleen geen idee wat het is
Lifaya wat een mooie foto's heb je gemaakt in de USA. Hoop dat het mij ook lukt. Vandaag een tripod en circular polarisation filters gekocht. Hopen dat ik hier nog tijd (en het juiste licht heb) om ermee te oefenen.
het was echt heel indrukwekkend dat natuurgeweld! In mijn eerste maand was ik alleen op de ranch en opeens hoorde ik allemaal knallen en het waaide gigantisch. Dus ik snel kijken buiten en zag de paarden heel sneu rondjes rennen op zoek naar beschutting want de hagelstenen die uit de lucht kwamen waren ongeveer vergelijkbaar met golfballen. Daarna kwam keiharde regen met heel harde wind en na half uurtje was het zonnetje er weer die storm waaide gelukkig over (de foto met die donkere lucht en paarden op voorgrond was die storm) maar werd een paar km verder wel een echte tornado. we hebben geluk gehad. Vond het best spannend hoor! Had ook al een paar paarden binnen gehaald die dus geen beschutting hadden maar was best riskant van mij achteraf Had ze beter buiten kunnen laten staan want mocht er een tornado over de stal komen dan is alles gegarandeerd dood. Buiten hebben ze nog enige kans om weg te rennen.
Hier is het erg grijs geweest. Toen ik vanmiddag terugreed naar huis vanaf Shrewsbury door de heuvels kwam het zonnetje achter de wolken vandaan. Wat woon ik toch mooi, denk ik dan. Ik had helaas een hele rits auto's achter me rijden dus kon niet zomaar stoppen, anders had ik wat foto's gemaakt voor jullie.
Renee1991
Geplaatst: 04-04-15 23:08
Kwam een super tof filmpje tegen op youtube van twee jaar geleden..