Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hou niet zo van glimmers etc op schoentjes namelijk... Dat blijkt helaas haast onmogelijk te vinden voor meisjes dus dit is t geworden. Zelf vindt ze ze prachtig hahah; http://www.omoda.nl/meisjes/sandalen/develab/fuchsia-develab-sandalen-48006-57023.html
Het valt alleen erg klein en smal. Ik koop standaard 1 of 2 maten groter. Zou dus niet wachten tot ze in 68 gaat maar t al eerder proberen. Zou zo zonde zijn als ze t maar kort aan kan omdat t te klein is.
Het is jammer dat het nu slecht weer is anders had je een korte broek aan kunnen doen. Buiten trainingsbroeken zou ik het niet weten eerlijk gezegd.
LittleMiss schreef:Vind lossere foto's juist erg leuk, past ook meer bij de leeftijd vind ik. Het is wel in een studio maar vind de studiofoto's die deze fotograaf maakt altijd heel gaaf! Als ik ze heb zal ik er een plaatsen! Denk dat ik r gewoon een spijkerbroekje aan doe met een licht shirtje, bloesje of vestje. Beetje eenvoudig zodat de aandacht naar haar gaat en niet naar haar kleding.
Ben benieuwd naar de foto's.
Nell_ schreef:Hier zijn de meeste schoenen na 1 kind wel afgedragen.
En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vind als mijn kinderen in spullen van de oudere broer oid lopen. Hier krijgt iedereen dus nieuwe dingen en ik geef zelden iets door van Javi naar Ruan
Duurdere kleertjes zijn vaak kwalitatief beter dan goedkopere maar ook niet altijd helaas. Z8 vind ik kwalitatief slecht, zeker voor dat geld. Dat koop ik niet meer.
Of een basic Hema legging met een oversized sweater van een merk. Ik heb overigens ook maar een kindje, een tweede komt er hier hoogstwaarschijnlijk ook niet. Kan me voorstellen dat meerdere kindjes in de kleren steken een dure hobby kan zijn. Maar goed, een paard is ook duur en die heb ik ook niet