Het 'get out of your comfort zone' topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Het 'get out of your comfort zone' topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 23:12

Snap ik heel goed hoor, al denk ik dan maar zo: er loopt altijd erger rond. Beetje vertrouwen in jezelf hebben!!
Ook de dunste mensen hebben wel iets te zeuren over hun lichaam en voelen zich niet optimaal! (Verander je eigen gedachten en je komt al een stukje uit je comfort zone).

Heb je leuke contacten in het asiel?

En alleen erop uit gaan, moeilijk moeilijk! Ik zou het ook niet doen (alleen naar de bios bijvoorbeeld).

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 23:16

suikermeisje schreef:
Snap ik heel goed hoor, al denk ik dan maar zo: er loopt altijd erger rond. Beetje vertrouwen in jezelf hebben!!
Ook de dunste mensen hebben wel iets te zeuren over hun lichaam en voelen zich niet optimaal! (Verander je eigen gedachten en je komt al een stukje uit je comfort zone).

Heb je leuke contacten in het asiel?

En alleen erop uit gaan, moeilijk moeilijk! Ik zou het ook niet doen (alleen naar de bios bijvoorbeeld).

Ik ben ook vrij slank, maar ik ben erg ontevreden over mijn lijf (ook al weet ik dat mensen zoiets hebben van: zeur niet, je bent dun).

Meeste contacten uit het asiel zijn 30/40+. Ik hou er erg van om alleen te zijn, maar soms heb ik ook zoiets van ik wil ook wel wat willen doen met anderen. Dagje stad of strand of bios idd.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 23:48

Naja ik heb dat ook hoor. Ben vaak graag alleen. Pak dan m'n mountainbike en ga 2 uur fietsen, dan daarna lekker bank hangen en niks hoeven doen. (Zonder moe te zijn kan ik ook niet stil zitten).

Maar soms mis ik idd dat dagje strand, stad of een avondje uiteten met vriendinnen.

Wel weer sinds kort contact met een oude vriendin en gelijk gevraagd om eens af te spreken :D. Eenzaamheid heb ik zelf in de hand en moet er zelf dus wat aan doen.

Maar probeer eens minder kritisch naar jezelf te kijken. Ik ben ook te kritisch, wil er wat kilo's vanaf hebben maar in het zwembad denk ik anders. Dan kijk ik naar mezelf als een vreemde en neem ik er even vrede mee. (Dus ook als iemand die zegt: zeur niet je bent dun genoeg).

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 10:43

Mijn vriend werkt 40uur per week dus ja zit redelijk veel alleen haha.
Besteed de tijd nu aan schoonmaken in huis enzo

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 16:12

Hoe is het met jullie?

Van het weekend heb ik samen met mijn vriend een schutting gezet. Aardig uit de comfortzone gezien ik niet zo handig ben, maar het is ons gelukt en dat voelt geweldig!

Ook wil ik een wreck tis yournal gaan maken, zijn er andere die hier ervaring mee hebben?

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:40

Eroslover, ik heb zo'n journal maar moet eerlijk toegeven dat ik nog niet begonnen ben omdat ik hem niet wil vernielen xD daar wil ik nog sowieso mee beginnen deze vakantie, wat voor mij wel een stap gaat worden omdat ik altijd ontzettend zuinig ben met mijn spullen. De opdrachten zijn trouwens wel echt leuk!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:04

Ik heb hem besteld!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:50

Goed bezig dames! Wat is zo'n journal voor iets dan?

Ik had soms nogal moeite mensen aan te spreken als ik ze tegen kwam. Maar zondag toch iemand aanspreken die ik uit het zwembad ken en gister samen mee gaan zwemmen. Hebben 2,5 uur staan napraten. Toch vaker moeten doen, afstappen op mensen en gewoon wat leuks doen :D

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:56

suikermeisje schreef:
Goed bezig dames! Wat is zo'n journal voor iets dan?

Ik had soms nogal moeite mensen aan te spreken als ik ze tegen kwam. Maar zondag toch iemand aanspreken die ik uit het zwembad ken en gister samen mee gaan zwemmen. Hebben 2,5 uur staan napraten. Toch vaker moeten doen, afstappen op mensen en gewoon wat leuks doen :D

Een boekje met allemaal gekke creatieve opdrachten die er voor zorgen dat het boekje aan het eind helemaal gesloopt is. Ik heb hem net binnen.

Goed dat je toch op iemand bent afgestapt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:57

Oh my god... Ik heb vanavond ineens een date

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:01

Wat betreft dates en mannen zet ik er maar niet teveel neer.

Was in ieder geval geen date al denk ik wel dat er meer is dan alleen gezellig haha. We zullen zien.
Vinden elkaars hobby's in ieder geval interessant.

Eroslover waar bestel je zoiets? Dat wil ik ook haha!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 15:18

suikermeisje schreef:
Wat betreft dates en mannen zet ik er maar niet teveel neer.

Was in ieder geval geen date al denk ik wel dat er meer is dan alleen gezellig haha. We zullen zien.
Vinden elkaars hobby's in ieder geval interessant.

Eroslover waar bestel je zoiets? Dat wil ik ook haha!

Op bol.com

Succes met de dates meiden!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 15:27

Goed bezig allemaal!

ik wil ook een date :')

Voel me zo eenzaam nu. Maar ik durf dus geen contact te leggen met jongens.. Zeker niet nadat een 'vriend' me liet zitten..

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 16:28

purny schreef:
Oh my god... Ik heb vanavond ineens een date

Haha, ja dat is pas oncomfortabel!! Ben benieuwd naar je verhaal!

Ik heb niet zoveel moeite meer om uit mijn comfortzone te stappen sinds ik 30 ben. Ik leef nu echt volgens het YOLO principe en wil alles uit het leven halen. 1 september ga ik naar Denemarken met mijn paard voor onbepaalde tijd om daar te wonen en werken op een stal. Daarna zou ik het liefst verder reizen met mijn paard. Ik vind dit topic wel erg leuk, wellicht raak ik nog geïnspireerd (of inspireer ik anderen).

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 22:09

Ik ben op vakantie geweest in Chersonissos. En heb daar een onwijs leuke jongen leren kennen.
Vind het zelf ook altijd moeilijk om in contact te komen, en vind het vooral eng om iets 'vasts' te hebben. Hebben elkaar na de vakantie alweer 3x gezien, en volgende week alweer de 4e keer.
Nadeel is dat hij ver weg woont. Hoe ga ik dit mijn ouders vertellen... hahaha

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 22:51

Leuk topic dit. Ik ben sinds kort ook hiermee bezig.
Klein beginnen.

Ik probeer kleding te kopen die ik normaal wel leuk vind maar niet durf te dragen.
Dat gaat goed tot nu toe, ik durf al veel meer aan te trekken.

Vorige week mocht ik mijn telefoon abonnement verlengen en heb ik ipv altijd de zwarte te kiezen nu de wit met goud gepakt.

Een paar maandjes terug heb ik heel brutaal om een ander kantoor gevraagd (en nog gekregen ook).

En afgelopen vrijdag ben ik op date geweest met iemand die al jaren roept mij leuk te vinden maar die ik nooit zo serieus nam.
En dat was dus gewoon hartstikke leuk.

Dus tot nu toe gaat het wel goed.
En zojuist heb ik ook zo'n boek besteld waar jullie het over hebben, dus ik ben benieuwd.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 23:56

We hebben heerlijk gegeten. Gewandeld en romantisch gedaan op het Binnenhof. Net afscheid genomen. Hij woont alleen niet in de buurt

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 08:11

Ik meld me ook! Door vroegere hyperventilatie aanvallen ben ik een ramp geworden in andere dingen doen.
Doe vrijwel elke dag hetzelfde omdat ik dan zeker weet dat het goed gaat..
Ben nu 1.5 maand geleden verhuisd en het gaat beter dan verwacht!

@suikermeisje Toevallig woon ik nu ook in Tiel :D

Ik lees hier mee voor tips en hoop dat ik me er toe kan zetten meer te ondernemen..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:23

Leuk lienepien! Op jezelf of met je ouders?

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:38

Samen met mijn vriend! :)

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:45

Ik ga het boek ook bestellen, zag nog een paar andere ook in die reeks, maar begin met Wreck This Journal. Leuk!

Hoe ging de date, purny?

Ik had vorige week een date met de meest romantische jongen ever, zo galant, zo aardig en ook goed eens good looking. Laat ik nou absoluut niet van romantische jongens houden. Het is ook nooit goed!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:49

Hij is zo leuk... Maar jammer dat hij zo ver weg woont. We houden zeker contact en ik ga in de toekomst een keer naar hem toe. We hebben heerlijk gegeten en daarna gewandeld. Voelde me net een puber na de date. Kon ook moeilijk in slaap komen denk dat het door de hele avond kwam

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:55

Oh zie nu net dat je al een reactie had geplaatst. Sorry!
Maar klinkt goed, hoe ver woont ie bij je vandaan dan? En hoe ken je hem?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:56

Leuk! Komt je vriend uit Tiel dan Lienepien of zijn jullie hier beide helemaal nieuw?
Wel een echte stap uit je comfortzone! Eens zin om mee te gaan zwemmen, de stad in of een potje te poolen (echt al zo vaak gedaan in Tiel haha!).

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:09

Oeeh wat een spannende verhalen!
Ik zie dates, leuk leuk leuk!
Het boek, lijkt me ook best leuk maar voor mij niet buiten mijn comfort zone als in niet iets wat ik niet zou durven.

Ik stap de laatste tijd in kleine stapjes buiten mijn comfort zone. Met vrienden van mijn vriend op pad zonder dat mijn vriend erbij is. En met de eigenaresse van mijn bijrijdpaard (rij nu 3 weken) mee naar wedstrijd, best spannend maar wel leuk!