De loodgieter die de buitenkraan te laag heeft gezet.En hij had een kruis op de muur gezet waar de kraan moest komen.Dus waar het mis is gegaan weet ik niet.
dat ik al twee maanden thuis zit en nu nog tot vrijdag moet wachten tot we mijn arts weer kunnen bellen zo deprimerend dit , der is momenteel ook niet heel veel wat me echt kan opvrolijken
dat school zo loopt te zeuren en te zaniken over dat ik op school moet komen want ben al twee maanden ziek ik heb al paar keer gezegd dat ik veel onderzoeken in het ziekenhuis heb omdat ik misschien de ziekte van chrone heb
ik erger mij al een hele tijd aan die stomme plaatjes en filmpjes van zoenende skeletten met de teksten zoals :"we are al the same" etc. Het zal vast aan mij liggen, maar uit botten kan je dus geslacht, leeftijd, raskenmerken en zelfs levensstijl vaststellen. Dus dat soort plaatjes met die teksten vind ik zo dom overkomen. En als je dat zegt, ben je ineens een racist, homo-hater etc. omdat je mensen niet accepteert. . Nee, ik heb niks tegen liefde op welke manier ook (okee, pedo's uitgesloten dan) maar ik heb wel wat tegen domme plaatjes.
Vandaag heb ik mij (alweer) geërgerd aan de regen. Zit je net op de fiets, begint het te regenen! Haal je net je paard uit het land, begint het alweer!