ik meld me ook! pff kan gewoon niet slapen. ben klaar wakker en over 4 uurtjes gaat de wekker alweer voor een zeer lange dag.. eerst tot half 5 naar school en dan direct door naar het werk. moet tot een uur of 9 werken en dan moet ik eigenlijk nog rijden.. bluugh
ik slaap in delen als ik de nacht in ga sta ik gewoon optijd op en ga rond half 6 nog even naar me bed. Als ik erin zit lig ik vaak om 8 uur in bed, tot 2 uur en dan van half 6 tot half 10 weer.. En als ik eruit kom slaap ik tot hooguit 3 uur zodat ik in de avond weer gewoon kan slapen
Murthul
Geplaatst: 17-02-15 01:22
Ik zou dan veel liever altijd snachts werken, hoewel dat funest is voor je social life. Maar continue die jetlag zou ik echt niet trekken denk ik.
ik ben nog jong, dat scheelt wel Maar voor je sociale leven is het inderdaad echt rot.. je kan niks overdag. Maar ik kan nog best snel schakelen, kom er morgenochtend uit en heb donderdag alweer een avonddienst.
Ik ben jonger dan jij hoor, maar mijn ritme verschuiven is onmogelijk, ik kan als ik totaal gesloopt ben gerust smiddags in slaap vallen, maar savonds ben ik altijd wakker, hoe moe ik ook ben..