Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elselianta

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:07

Ooooh lotgenoten :')
mijn kamer is vaak ook echt een klerezooi, bureau heeft de functie als een soort pleur je boeken er maar op en zoek ze later, mijn bed is voor de ene helft slapen en de andere helft is kleding of sokken :+
Verder liggen op de vloer hier en daar papieren en vooral kleding. M'n kastje voor makeup is ook echt verschrikkelijk, mn ouders kunnen het soms ook niet uit staan oeps :)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:26

Dit zwijn meld zich ook... sinds ik mijn eigen kamer moet opruimen is het feest. Vloer is mn kledingkast, was blijft weken liggen tot er echt geen schoon ondergoed meer is en ik een bikini aan moet :'). Afwassen is ook geen hobby van me. Mijn egeltje zorgt er ook nog eens voor dat er OVERAL in mn kamer bodembeddeker ligt (ga binnekort overstappen op fleece) maar stofzuigen? Nergens voor nodig!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:48

Afbeelding
Dit is één helft van mn kamer. In de boodschappen tassen zit schone was, van 4 dagen gelden, maar opvouwen is niet nodig :+

http://i113.photobucket.com/albums/n225 ... 183926.jpg
M'n keuken :=

Ik heb het 'geluk' dat in mijn eigen douche en keuken heb, dus voel de druk om die netjes te houden niet zo
Badkamer is te erg, die ga ik niet delen.

Wel zorg ik ervoor dat het niet smerig wordt, daar kan ik dan weer niet tegen

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:50

Van jouw keuken krijg ik wel de kriebels. Niet omdat het vies is, maar omdat een keuken de enige plek is die ik netjes opgeruimd wil hebben, haha.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:05

Jij slaat alles volgens mij _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:45

Rebeccaa schreef:
[naam] schreef:

Ik doe weleens het deurtje open en ga gerust nog uurtje wachten , maar zonder deurtje open doe ik net niet :')

Juist dan gaat je was stinken omdat hij half op gaat drogen in de wasmachine door het open deurtje. :r

Naamgenoot het is hooguit een uur , gaat niet meuren in dat uur :)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:49

BaileyMix schreef:
Jij slaat alles volgens mij _O- _O-

Vanavond ga ik aan de grote schoonmaak, moet ook wel eerlijk toegeven dat ik het nu wel zat begin te worden. Normaal hou ik het beter bij, omdat ik dan moet studeren in mn kamer

But still.... I'm a pig and proud of it }:0

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:41

Ik vind de meeste hier eigenlijk nog wel mee vallen. Mijn kamer is nu wel hartstikke netjes, omdat ik weer bij mijn ouders woon. Maar mijn studentenkamer, schuldig aan schimmel en weinig zichtbare vloer.. :o

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 08:19

Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:46

Rebecca schreef:
Nienkex schreef:
Uit de wasmachine pakken en ophangen zou ik toch zeker wel doen, anders gaat je was stinken, en dan kan je het weer op nieuw wassen.

Ik dacht altijd dat mijn kamer een rommeltje was, maar na sommige foto's hier gezien te hebben valt het toch best wel heel erg mee

Ik doe weleens het deurtje open en ga gerust nog uurtje wachten , maar zonder deurtje open doe ik net niet :')

Je kunt beter het deurtje dicht laten. Gaat eerder stinken als er zuurstof bij komt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:48

Ghostattack schreef:
Bij mij is het zo erg dat mijn vader spontaan opruimbuien krijgt en mijn complete kamer schoonmaakt _O- Oeps? Ik ga 21 maart het huis uit, dus dan zal ik wel op moeten ruimen :=

Ik las in een ander topic dat jij altijd een verstopte neus hebt en verslaafd bent aan neusspray. Jouw problemen zouden zomaar een stuk beter kunnen zijn in een schone slaapkamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:01

Dit topic opent echt smetvrees hier :') , ik hou sinds zondag mijn toko schoon. Afwas elke dag , de was opvouwen brr

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:15

Ben ook wel een rommelkont.
Probeer het nu toch echt wel bij te houden. Heb een heel klein huisje en als ik wat laat slingeren lijkt het meteen een mega troep. Net als m'n keuken.
Maar gister weer lekker alles aan kant gemaakt. Geeft zoveel rust in je hoofd, een opgeruimd huis.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:52

kwii schreef:
Ik vind de meeste hier eigenlijk nog wel mee vallen. Mijn kamer is nu wel hartstikke netjes, omdat ik weer bij mijn ouders woon. Maar mijn studentenkamer, schuldig aan schimmel en weinig zichtbare vloer.. :o

Schimmel? :r

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:21

Afbeelding
Ik win :))

(Stiekem was dit twee dagen voor de verhuizing en eigenlijk ben ik best netjes)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:42

Er staan iig schoonmaakspullen Plien :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:26

Plien je moet wel de schoonmaakspullen weg photo shoppen he :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 15:09

Needje schreef:

'Nee, mam, het is helemaal geen rommel... Als er een inbreker komt dan breekt hij zijn nek en kan hij niet in m'n buurt komen!'

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 16:43

Geïnspireerd door dit topic: Al vanaf half 12 heel het huis aan het boenen :') ;( Nu mijn kamer nog haha, tot nu toe alleen de tafel afgeruimd.
Alle keukenkastjes etc. ook schoongemaakt en de helft weggeflikkerd, ivm die maden die we dus hebben.

Kijk ik voor de grap eens in het kastje onder de mijne, van mijn huisgenootje dus. Allemaal dikke levende spinnen, dode maden en wormen, allerlei ongeïdentificeerde dode insecten... :brr: Gek joh dat we last hebben van beestjes! En toen ik het meldde dat er een dierentuin tussen haar eten leefde was de reactie "Oh ja dat moet ik dan misschien wel een keertje schoonmaken?" Dus nu heb ik het maar gedaan gadverdamme :r

En de reactie die ik zou geven als ik dit tussen mijn eten ontdekte (de maden, spinnen zaten ook echt in pakken rijst etc.) zou zijn: Zou ik langs de dokter moeten want dit eet ik dus al een maand!? Maar haar reactie was: Denk je dat ik dit nog op kan eten of zou ik het weg moeten gooien 8)7 ?

Het kan dus altijd nog viezer is maar weer gebleken!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 16:47

Hoe houden jullie het schoon met zoveel troep overal?

Ik werk zelf in een studentenhuis. Daar zie ik ook veel rotzooi liggen als er eens een kamerdeur open gaat. Je valt nog net niet flauw van de stank die uit sommige kamers komt. Ik wist niet dat mensen zo vies konden zijn. Zelf ruiken ze het schijnbaar niet eens.

Overigens ben ik zelf wel een beetje chaotisch en rommelig, maar als prulletjes langer dan 2 dagen liggen dan ga ik me eraan irriteren en ruim ik het op.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 16:53

Holy oliebol, zoveel beesten in je keukenkastje :r blij dat ik dat regelmatig bijhoudt..

Mn halve kledingkast ligt op de grond, maar ik heb geen zinnnnn om op te ruimen en de was te doen :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:52

@emma volgensmij loop je wat achter op je blogs en je updates!! Haha kom op schoonmaken jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:20

Ik heb de badkamer en mijn slaapkamer helemaal schoongemaakt... :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:14

Iris82 schreef:
[naam] schreef:

Je kunt beter het deurtje dicht laten. Gaat eerder stinken als er zuurstof bij komt.

Mama heeft het geleerd -O- , stoute mama

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:48

Haha ik heb helaas geen fotoupdate omdat ik er vandaag niet aan toe ben gekomen. Mannelijk bezoek van eergisteren is een beetje uitgelopen :7 Morgen gaat er hier weer eens een ritalin in en dan ga ik echt keihard aan de poets en schuiven met m'n meubels! Hoop het morgen af te krijgen, dan kan ik zondag gaan decoreren want daar heb ik ook echt super goede en leuke ideeen voor :D

Woon hier nu al bijna een jaar maar door alle rommel (heb tot oktober nog onuitgepakte verhuisdozen gehad enzo) heb ik het nooit echt als mijn eigen plekje beschouwd. Zondag dus maar wat leuke fotootjes ophangen en dat soort dingen, dan kom ik tenminste echt thuis in plaats van in een willekeurig huis