Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:19

Lieveli, kan je die mensen niet gewoon ontwijken? Op een gegeven moment gaat zo'n roddel toch vervelen... Kan een tijd duren maarja. Doe je weinig aan.
Zal ik een keertje langskomen, gaan roddelen over exlief :j :D

Oh trouwens, Doubtless, je moet maar denken dat het moment dat je hem weer ziet alleen maar dichterbij komt ;) Elke dag is er één! Je bent goed bezig! :D

Hij is zo lief :') Gisteravond ben ik twee keer tegen hem uitgevallen en het maakt hem allemaal niet uit. Heb wel gelijk mijn excuses aangeboden en alles, maar hij vindt het gewoon niet erg... Pfft, hij verdient echt zoveel beter dan ik :oo

Anoniem

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:28

Nee echt ontwijken gaat lastig, het is lastig uit te leggen. Maar uiteindelijk sta je toch met elkaar in het rookhok, als mensen je wat willen vertellen doen ze dat toch wel. Maar langskomen mag je altijd :D

Ik vind het gewoon ook zo gek dat zijn ex na 6 maanden nog tegen hem schreeuwt. De laatste keer omdat hij haar berichten niet beantwoordt. Gaat het even niet ofzo :')

En je vriend verdient precies jou, niet meer of minder! Fijn he, een geduldig vriendje <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:38

Anoniem schreef:
Nee echt ontwijken gaat lastig, het is lastig uit te leggen. Maar uiteindelijk sta je toch met elkaar in het rookhok, als mensen je wat willen vertellen doen ze dat toch wel. Maar langskomen mag je altijd :D

Ik vind het gewoon ook zo gek dat zijn ex na 6 maanden nog tegen hem schreeuwt. De laatste keer omdat hij haar berichten niet beantwoordt. Gaat het even niet ofzo :')

En je vriend verdient precies jou, niet meer of minder! Fijn he, een geduldig vriendje <3

Hahaha ik ga wel tegen haar tekeer dat ze het met mijn vriendje heeft gedaan ofzoiets.
Wel lastig hoor. Nou ja, als jij uiteindelijk de volwassene blijft gaan het toch een keer die anderen zijn die kinderachtig lopen te roddelen. Heb geduld. :)*

Het is zo leuk allemaal, we slapen eigenlijk altijd samen als ie in Delft is, zaterdagnacht word ik ingewerkt voor feestverantwoordelijke, gaan we aan het eind met zijn allen naborrelen en daarna de hele zondag lekker uitslapen :z Hmmmmmm

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:40

Lieveli jij woont in alkmaar toch? Ben wel benieuwd welke kroeg :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:46

De Kooltuin, broedplek voor mensen die aan de antidepressiva zitten, een ongelukkige jeugd hadden, een uitkering trekken en gewoonweg een paar chromosomen extra hebben. Er zitten daar weinig mensen die niks mankeren, het is toch een beetje een alternatieve zooi daar.

Nee ik ben niet hatelijk :')

Ja geduld, geduld. Ik denk dat ik te geduldig ben geweest, dat mensen nu denken dat ik alles pik. Ik heb er hier en daar al een paar rake opmerkingen uit geknald.

edit: Met al die dingen is natuurlijk absoluut niks mis, je kunt niet kiezen welke ellende je overkomt. Maar het is dat sfeertje, bijna alle meiden zijn verkracht/aangerand, de mensen met een Wajong kunnen wel elke dag in de kroeg zitten, hun gezicht vol piercen en klagen dat ze nergens worden aangenomen. Dat idee.

edit 2: Het klinkt gewoon niet aardig, ook niet na die laatste edit. Ik kan het niet duidelijk verwoorden gewoon. Excuses!

edit 3: Er komen ook wel leuke mensen natuurlijk, ik heb [naam] daar ontmoet en een groep vrienden.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:53

Had al zo'n vermoeden :') dat t t kooltuintje was haha.

Vandaag bezichtiging van n huis en 21 mei weer!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:54

Spannend! Waar precies vandaag?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 14:05

In zwanenburg.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:04

Ik was laatst verzeild geraakt in Los Amuguitos in Tuitjenhorn lieveli, dan zit ik volgens mij liever in die kroeg van jou :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:55

Hahahah nee wat is dat dan? :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:02

Ehhmm, laat ik het zo zeggen, toen ik daar binnenkwam ging de gemiddelde leeftijd een jaar omhoog :') Overal cocktails en poedersuiker :o Nog net geen breezers. Heel ... interessant.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 20:15

Jaaah, bij de huizen van vandaag zat een leuke! Morgen hopelijk de allerleukste, dat zou wel eens het perfecte huis kunnen zijn.

En morgen samen paardrijden, zo fijn! Ik ben zo blij als hij er is. Gewoon samen zijn, zelfs als we allebei ontzettend ons eigen ding aan het doen zijn.

Lieveli, dat klinkt ongezellig... Dat geroddel. Zorg maar gewoon dat jij de volwassenere bent, dan valt het kwartje uiteindelijk vanzelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 20:22

Magrathea schreef:
Ehhmm, laat ik het zo zeggen, toen ik daar binnenkwam ging de gemiddelde leeftijd een jaar omhoog :') Overal cocktails en poedersuiker :o Nog net geen breezers. Heel ... interessant.

Mijn oom woont in Tuitjenhorn, eens zien of ik kan langswippen :')

Tink89 schreef:
Jaaah, bij de huizen van vandaag zat een leuke! Morgen hopelijk de allerleukste, dat zou wel eens het perfecte huis kunnen zijn.

En morgen samen paardrijden, zo fijn! Ik ben zo blij als hij er is. Gewoon samen zijn, zelfs als we allebei ontzettend ons eigen ding aan het doen zijn.

Lieveli, dat klinkt ongezellig... Dat geroddel. Zorg maar gewoon dat jij de volwassenere bent, dan valt het kwartje uiteindelijk vanzelf.

Oh cool, wat is er zo leuk aan het huis van morgen? Wat leuk dat hij ook rijdt, [naam] wil ook rijden maar dan moet mijn broer erbij zijn, die kan heel goed lesgeven.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:50

Anoniem schreef:
Tink89 schreef:

Oh cool, wat is er zo leuk aan het huis van morgen? Wat leuk dat hij ook rijdt, Jona wil ook rijden maar dan moet mijn broer erbij zijn, die kan heel goed lesgeven.

Het huis van morgen is op de foto's het allerleukste, de achtertuin ligt vrij (dus weinig buren die in de tuin kijken) en het lijkt heel goed onderhouden. Spannend dus!

En hij rijdt beter dan ik. Da's soms frustrerend, maar vooral gewoon heel fijn. We helpen elkaar bij de wedstrijden en bij de les. Hij zal zich nooit met een instructeur bemoeien, maar als die even met een ander bezig is, fluistert hij wel eens 'ademhalen moppie' vanaf de zijkant. En dat is prima. Andersom werkt het net zo :D

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:56

Check! Dit huis is perfect :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 17:32

Wat tof! En nu?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:49

Anoniem schreef:
Wat tof! En nu?

Tweede bezichtiging met een bouwkundig onderlegde kennis, naar de hypotheekadviseur en alle benodigde papieren daarvoor alvast opvragen (werkgeversverklaring enz.) en vooral heel erg goed nadenken over een eventueel openingsbod.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 18:17

Tink89 schreef:
Anoniem schreef:
Wat tof! En nu?

Tweede bezichtiging met een bouwkundig onderlegde kennis, naar de hypotheekadviseur en alle benodigde papieren daarvoor alvast opvragen (werkgeversverklaring enz.) en vooral heel erg goed nadenken over een eventueel openingsbod.

Leuk zeg! Spannende tijd dus voor jullie!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 15:10

Wat spannend! Hopelijk krijgen jullie het allemaal rond!

De kooltuin kwam ik vroeger ook wel veel, en hoewel je omschrijving niet heel aardig klinkt, is ie wel treffend :'). Ik zou er ook niks anders van kunnen maken :').

Ik zit me te vervelen in de winkel, het is een beetje te stil in de winkel vandaag en ik kan niet flyeren, want ik sta alleen :+....
Had trouwens vorige week even zo'n flieft weekje, had een leuke jongen ontmoet met Qday en de hele week gezellig geappt, zelfs nog een date gehad. Maar was allemaal een beetje gecompliceerd, hij lag nog in scheiding en was nog niet echt over zijn ex heen geloof ik, dus op een gegeven moment zakte het contact af, wel jammer, want vond hem best leuk -O-

Ga nu even bijlezen, want ben alweer te lang niet geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 09:16

Oh jezus, gewoon een rotte timing? PB me het adres van je winkel als je wil dat ik je een keer kom vervelen :D

Ik heb zijn moeder ontmoet, ontzettend jammer dat zijn ex hoogstwaarschijnlijk een iets ander verhaal over onze totstandkoming heeft verteld dat hoe het echt gegaan is én mijn blog had gegeven. Ik sta behoorlijk in de min geloof ik.

Maar, nu ik weet dat het groepje ex + vriendinnen mijn blog zo graag leest, heb ik passief op ze gereageerd. http://www.notadomestichousewife.nl/?p=392#more-392

Het stopt vast niet maar het voelde heel fijn om te schrijven. *D

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:25

Haha, van je af schrijven is sowieso heel fijn Lieveli!

En ik heb morgen een tweede bezichtiging en dan met een beetje geluk deze week nog een eerste bod gedaan op het huisje. Heel erg spannend, maar vooral ook heel erg leuk :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:29

Haha, sowieso toch. En dit is ook wel een beetje zo van "I know you're watching me" :D
Had je PB gelezen trouwens, wat een aanfluiting := Sommige mensen vraag je je echt van af of ze nooit over hun middelbare school heen zijn gekomen.

Succes Tink! Klinkt gaaf! :)

Vandaag zijn we 5 maanden samen <3 het "nieuwige" is er nog steeds niet af en ik verbaas me elke dag nog over hoe lief en geweldig hij is. Vanmorgen hadden we ons een beetje verslapen (ik moet eigenlijk om halfacht op om een beetje relaxt te kunnen opstaan, hij vandaag ook zoiets). Hij maakte me om 8u heel zachtjes wakker, ik hoorde toen ook op de radio dat het 8u was dus ik was gelijk zo van "Uuughhh... #) " maar toen ik uit bed wilde trok hij me terug om eerst nog even te knuffelen en rustig wakker te worden. Dat kostte ons 5 minuten maar maakte het wel 1000 beter allemaal <3

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:19

Magrathea schreef:
Haha, sowieso toch. En dit is ook wel een beetje zo van "I know you're watching me" :D
Had je PB gelezen trouwens, wat een aanfluiting := Sommige mensen vraag je je echt van af of ze nooit over hun middelbare school heen zijn gekomen.

Succes Tink! Klinkt gaaf! :)

Vandaag zijn we 5 maanden samen <3 het "nieuwige" is er nog steeds niet af en ik verbaas me elke dag nog over hoe lief en geweldig hij is. Vanmorgen hadden we ons een beetje verslapen (ik moet eigenlijk om halfacht op om een beetje relaxt te kunnen opstaan, hij vandaag ook zoiets). Hij maakte me om 8u heel zachtjes wakker, ik hoorde toen ook op de radio dat het 8u was dus ik was gelijk zo van "Uuughhh... #) " maar toen ik uit bed wilde trok hij me terug om eerst nog even te knuffelen en rustig wakker te worden. Dat kostte ons 5 minuten maar maakte het wel 1000 beter allemaal <3

<3 Dat ken ik... :D Wij zijn nu vijf maanden en twee weken, dus binnenkort een half jaar. Het gaat bizar snel, maar voelt nog steeds zo ontzettend speciaal.

Nu gaat de tijd alleen heel langzaam. Moet vandaag 6 uur werken (tot 14:45 ongeveer) en morgen en overmorgen ook. Daarna samen op onze eerste vakantie. Nu wil ik dus heel graag dat deze week erop zit en daardoor duurt de dag zo ontzettend lang. Morgenmiddag wel de tweede bezichtiging, dus tussen het werken (en bokken, haha) door toch nog even wat sites bekijken over wel of geen bouwkundig rapport, een goed openingsbod, zaken die ik nog wil vragen aan de verkopende makelaar, aankooptaxatie, financiering, maandlasten, enz.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:21

Ik las iets over een werkgeversverklaring aanvragen voordat je een openingsbod gaat doen; dit werd bij ons afgeraden. Een werkgeversverklaring is "maar" 3 maanden geldig en elke geldverstrekker (bank) heeft een ander format. Mijn vriend zijn baas "wou" dus van tevoren geen werkgeversverklaring afgeven, omdat de kans heel groot was dat het 1) niet meer geldig was wanneer wij daadwerkelijk een hypotheek gingen aanvragen 2) de verklaring niet in het juiste format was, waardoor hij het opnieuw moest doen. Misschien even handig om na te vragen dus ;) En een werkgeversverklaring is zo geregeld hoor! Als je tenminste een baas hebt die dat soort dingen gelijk oppakt :')

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:24

Ik had er het laatst met mijn MAN nog over, dat we in onze 2e pubertijd zitten!! Steeds aan elkaar zitten, vunzige grapjes maken ed :P
En dan heb je een 5 jarige zoon en 1,5 jarige dochter en ben je 6 jaar getrouwd :P Dus tja... zit geen leeftijd grens aan denk ik dan! :P
Dan ben je gewoon heel gelukkig met elkaar! En zit je lekker in je vel! :D