Shirley schreef:Die laatste is grappig!Heb geen idee wat het is, maar hij is leuk!is een konijn in een beker. Ik moest ook even kijken om te zien wat het was.
Hahha. Wat een leuk topic zo Vroeger deed ik het ook altijd, maar de laatste jaren eigenlijk niet meer.
Ptje007 schreef:NatasjavE schreef:Wat grappig?Kan iemand Bella een kerstmuts opzetten?[ [url=m/mgaovf.jpg]Afbeelding[/url] ]Thanks Echt leuk!
Gydja schreef:Shirley schreef:Die laatste is grappig!Heb geen idee wat het is, maar hij is leuk!is een konijn in een beker. Ik moest ook even kijken om te zien wat het was.haha jupHeel erg bedankt voor het maken trouwens!
Het viel mij de laatste tijd al op veeeeeel kerstmutsen te zien dus ging al wat af zoeken op zoek naar de oorzaak
Ik heb een hele vette gekregen maar hij wil niet, hij zegt 'De avatar moet tussen 0 en 58 KiB.' Edit: hij doet 't ineens! Ploppende mutsjes
Komt een beetje stalkerig over hè Nee, klikte toevallig op eigen berichten en had bewerkingssite nog open staan. Aangezien ik toch niks te doen had, waarom ook niet.