Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Linn_ schreef:Nouja mijn gevoel dat het van zijn kant moest komen is juist zo omdat ik van mezelf weet dat ik er soms juist teveel achteraan zit en het daardoor teveel push. Daarom wilde ik het nu op deze manier proberen.
Want mijn scharrel, damn, ik vind hem zo leuk, maar heb er dus ook 'korte metten' mee gemaakt omdat ik me er niet goed bij voel (kussen, maar niets van duidelijkheid krijgen... of dan toch zeggen: ik weet het niet hoor...) hmpf. NewGirl_BQ schreef:_Linn_ schreef:Nouja mijn gevoel dat het van zijn kant moest komen is juist zo omdat ik van mezelf weet dat ik er soms juist teveel achteraan zit en het daardoor teveel push. Daarom wilde ik het nu op deze manier proberen.
hier dus ook... en ja soms denk ik: als ik hem écht leuk vindt zou ik eig niet mogen opgeven.
Maar aan de andere kant wil ik mezelf gwn beschermenWant mijn scharrel, damn, ik vind hem zo leuk, maar heb er dus ook 'korte metten' mee gemaakt omdat ik me er niet goed bij voel (kussen, maar niets van duidelijkheid krijgen... of dan toch zeggen: ik weet het niet hoor...) hmpf.
Maar je moet uiteraard doen waar jij je het best bij voelt. Ik ken het gevoel van niet willen appen om niet pusherig te zijn. Dat is wel een goed iets! Maar als je het nog één keer wil proberen via de app dan zou ik dat gewoon doen
! Cardy schreef:Spreken jullie elkaar helemaal niet meer op school dan? Zou het niet als een beschuldiging brengen, maar gewoon dat je graag weer eens iets van hem hoort. Net zoals je het tegen een vriendin zou zeggen als je tijdje niks van haar hebt gehoord.