Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
marindexo schreef:Ik werk in een supermarkt en vroeger werkte daar een leidinggevende, genaamd Han.
Er kwam een collega naar me toe met de vraag waar de ham was. Ik loop met hem mee naar de ham, hij kijkt me verbaasd aan, begint keihard te lachen en zegt: 'Hartstikke goed dat je weet waar de ham is maar ik zoek Han.'
Dat is een paar keer gebeurt.
Een andere keer werd ik naar de balie geroepen met de vraag of ik met een meisje mee naar boven wilde lopen, ze moest namelijk naar de wc. Prima, ik loop mee, stonden we voor de wc's en het meisje bleef me maar afwachtend aankijken. Ik zeg nog wat geïrriteerd (ik had nog veel werk te doen): 'Hier zijn de wc's hoor.' Bleek ze naar boven te willen omdat ze een sollicitatiegesprek had.
die ham hahahaha
Juliette schreef:Dit keer las ik iets verkeerd, ipv dat ik het verkeerd hoorde!
De naam van het topic was: 'Naakte Janus met zijn Uggs in de sneeuw!'
En ik las: 'Naakte Jezus met zijn Uggs in de sneeuw!'
Je kunt je voorstellen dat ik even raar opkeek
Ik had er vandaag ook weer 1. Ik liep op school met 2 vriendinnen uit m'n klas, en ik had het met A over haar profielfoto op whatsapp met haar vriend. Hij keek daar nogal euh, raar op vond ik
Maar terwijl ik het daar met haar over had, was A tegelijkertijd aan het praten over de scouting geloof ik, met B. En toen verstond ik dat B zei, "nou inderdaad zeg, C kijkt daar echt als een tekkel!" Toen keek ik even zovan
hoe kijkt een tekkel dan?
fohadie schreef:Oke, ik versta het wel goed, begrijp het alleen anders. Mag dat ook in dit topic?
Er is nl een liedje waarin wordt gezongen" With a bounty on his head" waarmee ze natuurlijk bedoelen dat hij een "premie" op zijn hoofd heeft, zoals in het wilde westen vroeger nog wel eens gebeurde, maar ik zie dus de hele tijd als ik het hoor iemand voor me met een enorme chocolade bounty op zijn hoofd..
fohadie schreef:Oke, ik versta het wel goed, begrijp het alleen anders. Mag dat ook in dit topic?
Er is nl een liedje waarin wordt gezongen" With a bounty on his head" waarmee ze natuurlijk bedoelen dat hij een "premie" op zijn hoofd heeft, zoals in het wilde westen vroeger nog wel eens gebeurde, maar ik zie dus de hele tijd als ik het hoor iemand voor me met een enorme chocolade bounty op zijn hoofd..
Amelandfreak schreef:fohadie schreef:Oke, ik versta het wel goed, begrijp het alleen anders. Mag dat ook in dit topic?
Hahaha!! De melk of pure? De pure vind ik lekkerder maar worden bijna nergens verkocht..