Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:50

Eucharistieviering had een vriendin het laatst over. Ik snapte niet waarom de kerk een viering had over euthanasie :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:07

'Diegene daar eet een bak sla'
'Ik zie niemand met een paashaas hoor' :=

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:03

Ik werk in een supermarkt en vroeger werkte daar een leidinggevende, genaamd Han.
Er kwam een collega naar me toe met de vraag waar de ham was. Ik loop met hem mee naar de ham, hij kijkt me verbaasd aan, begint keihard te lachen en zegt: 'Hartstikke goed dat je weet waar de ham is maar ik zoek Han.'
Dat is een paar keer gebeurt :') .

Een andere keer werd ik naar de balie geroepen met de vraag of ik met een meisje mee naar boven wilde lopen, ze moest namelijk naar de wc. Prima, ik loop mee, stonden we voor de wc's en het meisje bleef me maar afwachtend aankijken. Ik zeg nog wat geïrriteerd (ik had nog veel werk te doen): 'Hier zijn de wc's hoor.' Bleek ze naar boven te willen omdat ze een sollicitatiegesprek had.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 16:46

Er stond:
'de man doet aangiften bij de politie wegens mishandeling. de verdachte is nu nog naar het ziekenhuis om behandeld te worden'

Ik las:
'de man doet aangiften bij de politie wegens mishandeling. de verdachte is nu nog naar het ziekenhuis om mishandeld te worden' :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 16:58

Ooh hier heb ik last van :')

'Zet jij even de bak (de vuilnisbak dus) aan de straat?'
'Ligt er kak op de straat?!'

:')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 19:33

marindexo schreef:
Ik werk in een supermarkt en vroeger werkte daar een leidinggevende, genaamd Han.
Er kwam een collega naar me toe met de vraag waar de ham was. Ik loop met hem mee naar de ham, hij kijkt me verbaasd aan, begint keihard te lachen en zegt: 'Hartstikke goed dat je weet waar de ham is maar ik zoek Han.'
Dat is een paar keer gebeurt :') .

Een andere keer werd ik naar de balie geroepen met de vraag of ik met een meisje mee naar boven wilde lopen, ze moest namelijk naar de wc. Prima, ik loop mee, stonden we voor de wc's en het meisje bleef me maar afwachtend aankijken. Ik zeg nog wat geïrriteerd (ik had nog veel werk te doen): 'Hier zijn de wc's hoor.' Bleek ze naar boven te willen omdat ze een sollicitatiegesprek had.

_O- die ham hahahaha

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 09:40

Dit keer las ik iets verkeerd, ipv dat ik het verkeerd hoorde!
De naam van het topic was: 'Naakte Janus met zijn Uggs in de sneeuw!'
En ik las: 'Naakte Jezus met zijn Uggs in de sneeuw!'
Je kunt je voorstellen dat ik even raar opkeek :+

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 09:41

Juliette schreef:

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:25

Juliette schreef:

hahaha geweldig!
Als de foto's maar kloppen van mijn topic. :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:34

Bij het liedje Sugar in het stukje 'Sugar, let's be' versta ik op de een of andere manier altijd 'Sugar, lesbi'. Geen idee waarom maar ik denk altijd van: Huh, lesbi? what the....?

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:59

Geweldig _O- Ik had er vandaag ook weer 1. Ik liep op school met 2 vriendinnen uit m'n klas, en ik had het met A over haar profielfoto op whatsapp met haar vriend. Hij keek daar nogal euh, raar op vond ik :') Maar terwijl ik het daar met haar over had, was A tegelijkertijd aan het praten over de scouting geloof ik, met B. En toen verstond ik dat B zei, "nou inderdaad zeg, C kijkt daar echt als een tekkel!" Toen keek ik even zovan >;) hoe kijkt een tekkel dan? :') _/-\o_ _O-

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:44

Mijn neefje van 8 was mee naar de manege. Ik vertelde hem hoe sommige paardenrassen genoemd werden. Even later staan we bij een stal.. Zegt hij: "is dit nou zo'n halve vinger paard?". Hij bedoelde natuurlijk Haflinger!!! _O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:44

Oke, ik versta het wel goed, begrijp het alleen anders. Mag dat ook in dit topic?

Er is nl een liedje waarin wordt gezongen" With a bounty on his head" waarmee ze natuurlijk bedoelen dat hij een "premie" op zijn hoofd heeft, zoals in het wilde westen vroeger nog wel eens gebeurde, maar ik zie dus de hele tijd als ik het hoor iemand voor me met een enorme chocolade bounty op zijn hoofd..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:46

Zo hoor ik steeds in het liedje van Conchita 'rise like a penis' ipv het 'rise like a phoenix'.. :o

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:03

fohadie schreef:
Oke, ik versta het wel goed, begrijp het alleen anders. Mag dat ook in dit topic?

Er is nl een liedje waarin wordt gezongen" With a bounty on his head" waarmee ze natuurlijk bedoelen dat hij een "premie" op zijn hoofd heeft, zoals in het wilde westen vroeger nog wel eens gebeurde, maar ik zie dus de hele tijd als ik het hoor iemand voor me met een enorme chocolade bounty op zijn hoofd..

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 07:10

Gisteren hadden twee vriendinnen een gesprek over een leraar en ineens hoor ik 'marco borsato gaat met de trein'
Dat bleek dus te zijn dat die leraar klein is. Ik ben er nog steeds niet achter waar ik marco borsato vandaan heb gehaald.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 08:05

Niet wat ik verkeerd verstond, maar een (eerdere) cursist op de basiscursus verkeerd verstond. Die heeft de instructrice echt tig keer raar staan aankijken. Wat de instructrice zei was "aandachtsoefeningen", dat we die de komende tijd heel veel gingen doen.

Wat ze verstond was: "anusoefeningen"

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:11

fohadie schreef:

Hahaha!! De melk of pure? De pure vind ik lekkerder maar worden bijna nergens verkocht.. *D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 23:39

Ik zat net met mn zusje en ouders eurovisie songfestival te kijken en er was net een duo aan het optreden. Ik meende dat ze zei: o dit is heel erg reclame voor van Haren.

Ik zeg zo: Heeft ze iets van van Haren aan dan?

Met vervolgens een heel onbegrijpelijk gezicht van mn zusje haha.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 07:59

Wat zei ze wel dan?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:27

Amelandfreak schreef:
fohadie schreef:

Hahaha!! De melk of pure? De pure vind ik lekkerder maar worden bijna nergens verkocht.. *D

Ik zie de melkvariant incl. Verpakking voor me. Vind die pure ook lekkerder en we haddenze op mijn werk maar werden heel slecht verkocht dus helaas nu niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:05

Gisteravond nog... We waren aan het fotograferen en andere fotografe zei: Je kan hier ook goed oefenen met macrofotografie, hier zit een naakstrand.

Ik: :oo :')
Naakstrand?

Bleek een naaktslak te zijn. :+

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:08

Deetjeeuh schreef:
Gisteravond nog... We waren aan het fotograferen en andere fotografe zei: Je kan hier ook goed oefenen met macrofotografie, hier zit een naakstrand.

Ik: :oo :')
Naakstrand?

Bleek een naaktslak te zijn. :+

Zilkesteyn70

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:11

Ik belde vorige week de dierenarts voor een uitwendige scan, waarop de assistente vroeg " een uitbundige scan" ?
Eh..... :')

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:44

'Badsaus?'
'Nee mam... Badzout.' :')