Woon je nu nog thuis?Ik ga vriendlief dit weekend denk ik eens meeslepen naar Ikea om hem ervan te overtuigen dat we echt niet zo heel veel nodig hebben als we ongemeubileerd gaan huren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Woon je nu nog thuis?
En dan stond de strijkijzer en plank er niet eens op, dus die schreef ik er net bij..
Nou ja, ik dan, want hij heeft helemaal geen spaargeld, dus hij wil niet 'van mij lenen'. 
Koop je dan ook vooral aanbiedingen en zo? 

) al van toen ik op kamers woonde vorig jaar. Eettafel heb ik ook (die past makkelijk in de auto), stoelen passen ook in de auto en in de meeste appartementen zit al een wasmachine en droger (en ingebouwde garderobekasten in de slaapkamer). Ik heb ook nog een bed, matrassen, een dressoir/ladekast, een bureau, zo'n werkbank voor in de keuken en een grote eettafel maar die laten overkomen uit Nederland zit er denk ik niet in
Bovendien was mijn bed 1.80m x 2m dus die is waarschijnlijk toch te groot voor een appartement.
vriend gekregen voor cerjaardag. Hebben verder ook al wat andere huishoudelijke spulletjes gekregen, maar ik vind heel veel dingen best wel smaakgevoelig en ik wil niet dat ik straks 20 verschillende kleuren handdoeken en soorten bestek in de kast en lade heb liggen
dus ik vraag vooral cadeaubonnen voor verjaardag/Kerst, kan ik het zelf kopen
Heb hem van vriendinnen voor m'n verjaardag gehad, meer als grapje, omdat we toen elke keer als we we waren gaan stappen zin hadden in bitterballen
. Die kan ik hier toch niet kopen, verder eet ik nooit troep en als ik dat wel deed zit op elke hoek zit wel een chippy/snackbar, haha.
Ik vond het toen ik uit huis ging ook echt het einde om alles voor m'n inrichting te kopen en alles bij elkaar te zoeken, nu denk ik alleen maar "daar heb ik helemaal geen tijd voor" en "maar dat geld heb ik zelf verdiend"
Huis waar we voor aan het kijken zijn ligt hemelsbreed 4 km van hier af.

Ik herken het dekbed + sprei! Mijn vriend vindt ze ook te gek Renske_W schreef:Ik heb morgen een sollicitatie op een bedrijf bij mijn vriend in de buurt!![]()
Vind het super spannend! Sowieso het solliciteren, maar het is ook weer een stapje richting het samenwonen!

Daar valt wel iets moois van te maken!
Dan koop ik iets.. Wil het afstrepen.. Maar dan stond het er nog niet eens op.. Ahja,, dat hou je toch wel denk ik.
Maar euh... Dat doe ik maar niet he...