Dingen waar jij je aan ergert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

aim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:48

Mensen op bokt die alleen maar commentaar leveren :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:53

Shennalover schreef:

*Mensen die overal alleen maar commentaar leveren :+

aim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:55

denisesilver schreef:
Shennalover schreef:

*Mensen die overal alleen maar commentaar leveren :+

Amen!

JudithGigi

Re: Dingen waar jij je aan ergert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 23:49

Vandaag nog zo ene,

Als je op het station even rustig je tentamenstof nog even door leest en allemaal carnavalvierders (limburg x)) zitten te schreeuwen en lawaai aan het maken zijn.
En mensen die in de trein zonder oortjes heel hard een filmpje op hun telefoon aanzetten

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 00:18

Eerlijk?

Mensen die me voorrang geven in het verkeer terwijl ik geen voorrang heb...

Ook erger ik me aan de kleur geel met paars samen :')

Of mensen die staren.
Mensen die overdreven hikken!!! <-- de ergste!! :p

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 09:10

assileM schreef:
Mensen die overdreven hikken!!! <-- de ergste!! :p

En mensen die overdreven hard niezen. Mijn vriend doet dat ook, vreselijk. _-:(

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:10

Setjesverslaafden. UGHHH
sorry hoor :=
Mensen die maar met geld gaan smijten en heb je het zelf al heel moeilijk je paardje te houden. Kan ik het echt van krijgen.. maar ieder z'n pleziertje zeker :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:12

Sowieso, vaak zeuren mensen dat ze zo weinig geld hebben. Pfff het is zó zwaar elke maand
Die hebben dan 23423412123 huisdieren, roken een pakje per dag en gaan vaker naar grote concerten / musicals etc dan ik. :')

Hou gewoon je smoel dan. :=

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:13

Ahhhh ook heel herkenbaar ja!

Mensen die een topic openen op bokt dat ze zooooveel moeite moeten doen om de eindjes aan elkaar te knopen, maar als je op hun profiel kijkt wel 3/4 paarden op een dure pensionstal en dan nog tientallen setjes van BR, Anky, Eurostar enzovoort :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:13

Grrr mensen die op hoog niveau rijden en denken dat je daarmee alles maar kunt zeggen wat er in je opkomt en anderen daarbij niet meer serieus hoeft te nemen. _-:(

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:16

Mensen die in voedingstopics de grootst mogelijke onzin neerknallen en dan nog beledigd zijn dat je hun self-thought-internet-voedingsmiddelen-guru niet herkent voor de god die hij is...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:25

Ik snap zoiezo niet waarom alles altijd van het duurste merk moet. Het enige waar ik goed voor betaal is een goed passend zadel en een goede cap, dan maakt het toch niet uit als je een hoofdstel hebt van de boerenbond? Als het maar past en kwalitatief goed is :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:29

denisesilver schreef:
Ik snap zoiezo niet waarom alles altijd van het duurste merk moet. Het enige waar ik goed voor betaal is een goed passend zadel en een goede cap, dan maakt het toch niet uit als je een hoofdstel hebt van de boerenbond? Als het maar past en kwalitatief goed is :)

Vind dat niet alleen met paarden spullen maar ook met kleding ..

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:29

Marcus butler op t moment :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:30

saddledancer schreef:
Marcus butler op t moment :')

Heeeeeelloooooooo

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:31

Ik irriteer mij trouwens ook aan dat iedereen maar sporen gebruikt terwijl ze geen stille of goede beenligging hebben en daardoor alleen maar het paard hinderen..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:37

xxcleeoo schreef:
Ik irriteer mij trouwens ook aan dat iedereen maar sporen gebruikt terwijl ze geen stille of goede beenligging hebben en daardoor alleen maar het paard hinderen..

Ik doe ze ook altijd pas aan als m'n benen stil liggen, soms voel ik ook dat ik ze teveel ga gebruiken en dan doe ik ze even af :j

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:40

denisesilver schreef:
xxcleeoo schreef:

Ik doe ze ook altijd pas aan als m'n benen stil liggen, soms voel ik ook dat ik ze teveel ga gebruiken en dan doe ik ze even af :j

Bij mij rijd er een nieuw meisje in de les na mij, heb niet veel verstand van rijden, heeft haar pony niet onder controle maar wel sporen van 3/4 cm.. Om mooie rubberen aigle laarzen. Daarbij gebruikt ze ook een zweep.. Arme pony :n

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:46

Ik realiseer me net dat ik me ook nogal erger aan mensen die voor anderen uitmaken of het wel of niet 'belachelijk', 'zielig' of 'overbodig' is om iets te doen.
Of mensen die sarcastische opmerkingen maken over een ander zijn "goedkope" paardrijspullen, en andersom geldt precies hetzelfde.
Als iemand dure merken wil kopen ipv goedkope, is dat toch hun 'probleem'? Hoe kan je je daar nou aan ergeren, echt hoor..

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:51

Ik erger me dagelijks aan fietsen. Ik vind het gewoon vermoeiend, saai en ook de andere weggebruikers halen me vaak het bloed onder de nagels vandaan. Auto's die je niet voor laten als je voorrang hebt maar je dan wel voorlaten als je geen voorrang hebt. Fietsers die de hele weg achter je blijven fietsen (alsof ze je achtervolgen), oma's die je op hun gemak voorbij fietsen op hun mooie elektrische fiets. Fietsers die je afsnijden waardoor je bijna een botsing krijgt, fietsers die hun hand niet uitsteken als ze afslaan. Auto's die denken dat het oke is om met 60 km per uur langs je te razen op hooguit een paar cm afstand.

En uiteraard het ergste van alles: een lekke band (welke uiteraard altijd op het meest onhandige moment komt) 8)7

Ja, ik heb een hekel aan fietsen. Maar het moet toch elke dag, helaas. (niet dat ik niet met de bus of trein kan reizen, maar ik vind fietsen handiger omdat je niet aan tijden vast zit en het gratis en gezonder is).

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:06

Arc_En_Ciel, ik erger me er niet aan hoor, iedereen moet het zelf weten, maar ik vind het onnodig ;)
Xxcleeoo, als ze goede instructie heeft dan vind ik het gewoon kunnen, maar als wat jij zegt dat ze niet veel verstand heeft van rijden tja. Iedereen moet het een keer leren. En zweep en sporen kan je makkelijk bij elkaar gebruiken. ;)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:12

MarlindeRooz schreef:
Sowieso, vaak zeuren mensen dat ze zo weinig geld hebben. Pfff het is zó zwaar elke maand
Die hebben dan 23423412123 huisdieren, roken een pakje per dag en gaan vaker naar grote concerten / musicals etc dan ik. :')

Hou gewoon je smoel dan. :=

_/-\o_

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:12

Mensen die op het (drukke) kruispunt voor school hun hand niet uitsteken waardoor ik voor niks sta te wachten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:13

EskeGirl schreef:
Mensen die op het (drukke) kruispunt voor school hun hand niet uitsteken waardoor ik voor niks sta te wachten.

Oeps :Y) mijn excuus

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:24

HAhahahahaahah soms heb je dat, net zoals op school :')

Ik ben het hopelijk niet, anders mag je me best erop aanspreken hoor :o