Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ginger18 schreef:Ojee Belle, dat word nog zwaar dan.
Kun je niet beter bekijken wat je echt nodig hebt bij primark en aan de hand daarvan berekenen hoeveel geld je nodig hebt?
Dus als je bv maar 1 broek nodig hebt, dan heb je aan 20 euro genoeg.
Dan pin je dat bedrag en de rest laat je thuis.

Verder deze week alleen nog maar avondeten gekocht. Scheelt dat ik van 8 tot 8 op de uni zit, heb helemaal geen tidj om prullaria te kopen..
XLeandrosX schreef:Gister boodschappen gedaan..... Ging heel goed.... Zo goed dat de helft niet op m'n lijstje stond en ik vandaag dus weer kan....![]()
Nu eerst een goed lijstje maken en dan met dat lijstje de uitdaging weer aan gaan.
Ben nu ook mijn huis aan t opruimen. Als ik in een opgeruimd huis leef voel ik me veel prettiger. Dus werk aan de winkel!
Wat nodig is, is nodig.
) en ik heb een zwembrilletje gekocht, want dat is toch wel ideaal als je lenzen draagt
). Ik heb vandaag 50 euro gepind en hiermee moet ik doen tot volgende week zaterdag. Hiervan moet ik alles doen, tanken, kleding, make up, paardenspul, uit lunchen enz. Pinpas laat ik thuis, enkel de automatische incasso's gaan er nog vanaf. Online shoppen is ook mijn valkuil, dan denk ik 'goh, nog 5 euro en dan heb ik gratis verzending' waardoor ik allerlei prutjes in mn mandje gooi waardoor ik geen verzendkosten betaal
) Mijn moeder heeft het gehaald en ben gemats, ik hoef maar en klein deel terug te betalen.
Beter Pantykous Pantykous schreef:Dat is inderdaad de moeite om voor te sparen Antje. Ik wil mijn schulden aflossen, soort omgekeerd sparen. Heb mezelf net getrakteerd op een Starbucks omdat ik zo druk ben geweest met stage, tentamens en 13939 dingen voor m'n moeder. Maar goed, dat kost niks want m'n kaartje was vol.
Maar het gratis drankje smaakt altijd heerlijk.