Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:31

Oei dat is wel ernstig..
Maar wel leuk einde :3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:42

Awwww wat een romantisch "flauwfail"-verhaal. :D

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 12:36

Ja, haha, uiteindelijk is het heel goed afgelopen en kunnen we erom lachen. Maar die dag zelf... Ik voelde me best wel banketstaaf, en ik had eigenlijk verwacht dat dit ook gelijk de laatste date was (wat ik best wel jammer zou hebben gevonden). Maar ik had hem helemaal begrepen als ie niets meer van zich had laten horen. Gelukkig is dat dus allemaal niet gebeurd. <3

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:14

Hahaha ik lig echt in een scheur _/-\o_

Toen ik een jaar of 15 was had ik een date met een jongen van twee klassen hoger. Hij had bedacht dat we gingen schaatsen en dat vond ik een super leuk idee. Niet van dat standaard gedoe. Echter kon hij heel goed schaatsen en ik krabbel altijd maar een beetje zielig voort :Y). Wat bleek nou, in plaats van dat die me handje vasthoudt en me helpt schaatsen, schaatste die de hele tijd van me weg en ging gewoon rondjes in zijn eentje schaatsen en ik krabbelde daar een beetje als n downie voort, mezelf vastklampend aan de rand -O- .

Toen hij zijn lekker broodje unox aan het verorberen was, heb ik een sms gestuurd naar een vriendin dat ze me moest bellen en moest doen alsof ze m’n moeder was en ik naar huis moest. Zo gezegd zo gedaan, heb hem nooit meer gesproken :Y).

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:05

Oah wat erg MevrouwtJ
Dat zou ik echt niet leuk vinden. Tjong jonge wat heeft die date dan voor zin. :?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:21

Ik heb ooit gedate met een jongen die bij de eerste date al zei "ik ben niet eerlijk geweest tegen je" en daarna het eerlijke verhaal wel opbiechtte. Sowieso dikke FAIL dat hij tegen me had gelogen. Maar toch kwam er een tweede en derde date. Achteraf is het niks geworden, want het bleek dat hij over meer dingen niet eerlijk was.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:23

Huh, waarover had ie de eerste keer gelogen dan?

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:29

Bambi1995 schreef:
Oah wat erg MevrouwtJ
Dat zou ik echt niet leuk vinden. Tjong jonge wat heeft die date dan voor zin. :?

Ja geen idee -O- Misschien zag hij mij toch ook niet zo zitten en schaatste die voor zijn leven :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:47

Ooooh ik heb er een! :')
Al een hele tijd terug (5 jaar ofzo).

Kwam op mijn werk een oud klasgenoot tegen en we werden fb vrienden. Wat gekletst en hij vroeg om af te spreken.
Hij zou me ophalen van het station. Tot daar aan toe prima. Toen liet hij vol trots zijn felgekleurde motor met helms zien etc. Toen kreeg ik een rondleiding door het hele huis van meterkast tot kamer van zijn ouders.
Toen gingen we tv kijken in zijn kamer, het stonk ook zo erg daar dat ik er onpasselijk van werd.
Het tv-programma in was in het Engels zonder ondertiteling en hij ging elke zin uitleggen en hij lachtte zelf erg hard.
Ik voelde me al totaal niet meer op mijn gemak. Heb dit ook eerlijk gezegd en aangegeven dat ik naar huis wou. Hij probeerde me eerst nog te overtuigen want hij zou ook voor me koken.
Uiteindelijk bracht hij me naar de trein, ondertussen probeerde hij nog te overtuigen en hij pakte mijn hand en zei doet dit je dan ook niks. Hij wou het gewoon niet zien/horen. God oh god wat voelde ik mij ongemakkelijk.
Later ging hij nog appen dat we nog een keer moesten afspreken...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:58

Flying_Angel; klinkt als een hele hele hele hele heeeeele lange dag :=

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:11

Nu weet ik weer waarom ik alles steeds op tijd afkapte, zodat ik dit alles nooit irl zou meemaken haha. Kan wel hartelijk lachen om jullie verhalen maar zou niet een dag die van jullie mee willen maken.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:39

Niet echt een date-fail, maar ik was vroeger zwaaaaaaaaaaar verliefd op een jongen van mijn school. Normaal gesproken ben ik altijd heel spontaan, enthousiast en praat met alles en iedereen. Behalve dus toen bij hem. Ik kon er geen normaal woord uit krijgen! Óf ik zei niks omdat ik dichtklapte, óf ik zei echt hele stomme/flauwe/banketstaaf/rare dingen. Volgens mij heeft hij mij altijd maar heel vreemd gevonden :') Uiteindelijk is er dus ook nooit wat gebeurd omdat ik mijzelf niet normaal kon gedragen als hij in de buurt was :+

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:47

Ohja ik heb er nog een. Is ook weer geen date-fail maar een iemand-op-date-vragen-en-een-blauwtje-lopen-fail vanuit zijn kant.

Ik werkte al een paar maanden in een bedrijf en ik had al vanaf het begin door dat er een collega was die erg veel interesse toonde in mij (lees: mij de hele tijd berichten sturen via facebook en op werk heel opvallend steeds langs mij lopen, proberen op zo veel mogelijk manieren een gesprekje aan te knopen, etc. etc.). Het was echt overduidelijk dat hij een flinke crush op mij had.
Toen ik ontslag had genomen en mijn laatste werkdag had, zei ik ook gewoon gedag tegen hem zoals tegen iedereen. Later op de avond ontving ik een berichtje van hem:
"Sorry voor het awkward afscheid! Ik wilde eigenlijk nog iets aan je vragen maar ik wilde het niet vragen waar de anderen bij waren"
Ik: "Oke?"
Hij: "Zou je een keer iets met mij willen drinken of uit willen ofzo?"
Ik: "Ik vind je een aardige gast maar als ik iets met je zou gaan drinken dan zou het alleen vriendschappelijk zijn. Dus geen date ofzo."
Hij: "Ooh maar zo bedoelde ik het ook niet hoor!"
* STILTE *

Yeahhhhh right. Dat laatste geloof ik dus echt niet :') (als je het niet zo bedoelde waarom zou je het dan niet kunnen vragen als de andere collega's erbij zijn? EDIT: en in mijn ogen was dat afscheid helemaal niet awkward, ik zei gewoon doei op dezelfde manier als tegen al mijn andere collega's. anyway, zijn gedrag van de maanden ervoor was al overtuigend genoeg dat ik wist dat hij me leuk vond). Maar goed, het was wel schattig verder hoor maar ik heb gewoon geen interesse in hem :+ Dus dan houdt het op...

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:18

Emita schreef:
Niet echt een date-fail, maar ik was vroeger zwaaaaaaaaaaar verliefd op een jongen van mijn school. Normaal gesproken ben ik altijd heel spontaan, enthousiast en praat met alles en iedereen. Behalve dus toen bij hem. Ik kon er geen normaal woord uit krijgen! Óf ik zei niks omdat ik dichtklapte, óf ik zei echt hele stomme/flauwe/banketstaaf/rare dingen. Volgens mij heeft hij mij altijd maar heel vreemd gevonden :') Uiteindelijk is er dus ook nooit wat gebeurd omdat ik mijzelf niet normaal kon gedragen als hij in de buurt was :+

Heel herkenbaar. :+ Echt irritant. Ik kan prima praten met jongens, maar als ik iemand leuk vind..

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:00

Ik ga ook altijd echt veeeeel praten en van die typische 'blonde' opmerkingen maken :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:04

niet mijn faal... heb soort van gedate met een jongen die ik ken van de uni gehad... 1x, niks gebeurd voor rest zie je elkaar regelmatig natuurlijk op de uni.. word ik net gebeld... hij maakte het uit ;( niet dat ik weet dat we ooit dan wat gehad hebben _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:08

Gianti schreef:
niet mijn faal... heb soort van gedate met een jongen die ik ken van de uni gehad... 1x, niks gebeurd voor rest zie je elkaar regelmatig natuurlijk op de uni.. word ik net gebeld... hij maakte het uit ;( niet dat ik weet dat we ooit dan wat gehad hebben _O-

HAHA heb jij weer _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:45

Geryon schreef:
Gianti schreef:

HAHA heb jij weer _O-

ik trek volgens mij toch bepaald type jongen aan :( ;(

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:09

Ahh wat jammer van jullie relatie! Sterkte :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:32

Dank je wel! Hoop dar ik er overheen kom ;(

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:05

Ik werk bij een tankstation van mijn vader in een nogal aparte buurt.ik draag geen naam kaartje mar tkch kreeg ik ineens een vriendenverzoek op facebook ik vroeg me af hoe hij mijn naam wist haha :p bleek dat ie een vriend had laten bellen naar het bedrijfsnummer en dan neem ik natuurlijk op met mijn naam maar er werd verder nix gezegt dus had ik opgehangen :) bleek dat ie mij zo had gevonden.. Hij vond mijn lach mooi en blabla dus wilde hij afspreken uiteindelijk uitgenodigd op stal (is op een boederij met mijn eigen stalletjes en weitje) en beetje kletst. Hij pakte telkens zijn telefoon erbij en leunde stoer tegen zijn auto aan... :p we hebben nog wat appt erna maar bleek dat ie maar 1 ding wilde en hij had een vriendin dus was ik er snel klaar mee :,) daarna ook nooit meer gesproken.

Ook een keer een broer van een vroegere vriendin van mijn zusje had ik al jaren op facebook. Ineens begon ie te praten en dat was wel gezellig helaas had ie nooit tijd om af te spreken. Uiteindelijk zag ik hem op de kermis een paar weken later. We knipoogte en lachte naar erlkaar. Dag erna vroeg ie me mee in de bots autos.. Ik durfde niet maar zei toch ja en ging naast hem zitten maar voor ik bij de bots auto was viel ik half over de rand heen.. Oops :p en na bijna de hele avond met hem in de botsautos te hbben gezeten en iedereen het zag (is op een klein dorpje) moest ik uieindelijk uitstappen.hij had blijkbaar het idee mij een kus te geven midden op de botsautosplek maar ik draaide mij om en liep weg van schaamte hahaha :p iedereen van vroeger enzo liep daar die hem en mij kende. Had er geen zin in omdat moment :,) is uiteindelijk ook niet geworden want hij wilde niet meer afspreken en 2 weken erna had ie een vriendin :)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:47

Misschien niet een grote fail. Maar had een date en hij probeerde mij te zoenen, maar ik durfde niet en ik draaide dus weg en toen ging ik op zijn tenen staan haha. Ik was bijna uit evenwicht en viel bijna op de grond.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:14

Jaaaaaren geleden een keer een date gehad met een ex-college op aanraden van een vriendin. Ze vertelde dat we zo goed bij elkaar zouden passen en dat hij mij blijkbaar wel leuk vond. Nou ja, oke dan. Afgesproken s'middags in een kroeg en warempel, het klikte goed. Niet fantastisch, maar we hadden het allebei naar ons zin. Daarna naar het strand gereden, het was ondertussen al avond en donker, waar we hebben gezoend. 1 word: Verschrikkelijk! Je kent het wel, de wasmachine is er niets bij, daarnaast bleef ie ook niet echt binnen de lijntjes. Jek!
Goed, om iemand daar nou helemaal op af te schrijven als de date verder wel goed ging vond ik ook weer zoiets dus een weekje later weer afgesproken. Heb het zoenen een beetje af kunnen houden tot op het afscheid.
2 dagen later was het eerste kerstdag, ik had eigenlijk wel voor mezelf besloten dat de jongen niet leuk genoeg was om daar nog verder mee te gaan. Hij woonde best ver weg dus om af te spreken om het uit te maken vond ik ver gaan na 2 dates. Maar goed, op eerste kerstdag ga je zo'n bericht natuurlijk niet brengen, das ook sneu. Maar hij bleef maar door smsen en vragen wanneer we elkaar weer zouden zien en dat ie leuke ideeen had om wat te gaan doen. Ik kwam er dus niet onderuit om hem maar zachtjes aan duidelijk te maken dat die 3e date er niet in zou zitten. Belt hij geagiteerd op waarom ik niet verder wilde en dat hij er helemaal niets van begreep want dit gebeurde hem altijd, zoen ik niet goed ofzo??? Uhhhhh ja!!!! maar natuurlijk kon ik het niet over mijn hart verkrijgen dat tegen hem te vertellen dus heb maar wijs gemaakt dat ik even geen ruimte had voor een vriendje.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:26

_O- wat erg! Roept bij mij een herinnering op haha!

Ik was naar Maastricht gereden voor een date. Terrasje gepakt in het centrum, stad bekeken, was echt hartstikke leuk. Hij had nog een plan; dus boodschappen gedaan en naar the middle of nowhere gereden, gingen we picknicken in een wei in de bergen haha. Best origineel, helemaal leuk. Na een tijdje kletsen en eten springt ie zowat bovenop me en begint hij me heel gepassioneerd te zoenen, maar echt heel slecht :') dus na 30 seconde schoot ik, terwijl we dus aan t zoenen waren, KEI hard in de lach. Hij snapte er natuurlijk niks van. Heb hem gevraagd of dit een grap was, maar dat was het niet :)) hij had nog nooit gehoord dat hij een slechte kusser was & snapte niet waar dit vandaan kwam.

Ik heb wel vaker een slechte kus gekregen, maar zo erg dat ik in lachen uitbarstte was het nog nooit geweest.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:29

Hahaha, PowerReiner, ik lag helemaal krom bij het stukje 'niet binnen de lijntjes blijven' _O- Vreselijk, zo'n wasmachine kussert :')

Gianti, hopelijk niet al te verdrietig geweest? :(:) :P