Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Wat bleek nou, in plaats van dat die me handje vasthoudt en me helpt schaatsen, schaatste die de hele tijd van me weg en ging gewoon rondjes in zijn eentje schaatsen en ik krabbelde daar een beetje als n downie voort, mezelf vastklampend aan de rand
.
.

Uiteindelijk is er dus ook nooit wat gebeurd omdat ik mijzelf niet normaal kon gedragen als hij in de buurt was
(als je het niet zo bedoelde waarom zou je het dan niet kunnen vragen als de andere collega's erbij zijn? EDIT: en in mijn ogen was dat afscheid helemaal niet awkward, ik zei gewoon doei op dezelfde manier als tegen al mijn andere collega's. anyway, zijn gedrag van de maanden ervoor was al overtuigend genoeg dat ik wist dat hij me leuk vond). Maar goed, het was wel schattig verder hoor maar ik heb gewoon geen interesse in hem
Dus dan houdt het op... Emita schreef:Niet echt een date-fail, maar ik was vroeger zwaaaaaaaaaaar verliefd op een jongen van mijn school. Normaal gesproken ben ik altijd heel spontaan, enthousiast en praat met alles en iedereen. Behalve dus toen bij hem. Ik kon er geen normaal woord uit krijgen! Óf ik zei niks omdat ik dichtklapte, óf ik zei echt hele stomme/flauwe/banketstaaf/rare dingen. Volgens mij heeft hij mij altijd maar heel vreemd gevondenUiteindelijk is er dus ook nooit wat gebeurd omdat ik mijzelf niet normaal kon gedragen als hij in de buurt was
Echt irritant. Ik kan prima praten met jongens, maar als ik iemand leuk vind..
Geryon schreef:Gianti schreef:niet mijn faal... heb soort van gedate met een jongen die ik ken van de uni gehad... 1x, niks gebeurd voor rest zie je elkaar regelmatig natuurlijk op de uni.. word ik net gebeld... hij maakte het uitniet dat ik weet dat we ooit dan wat gehad hebben
HAHA heb jij weer
bleek dat ie mij zo had gevonden.. Hij vond mijn lach mooi en blabla dus wilde hij afspreken uiteindelijk uitgenodigd op stal (is op een boederij met mijn eigen stalletjes en weitje) en beetje kletst. Hij pakte telkens zijn telefoon erbij en leunde stoer tegen zijn auto aan... :p we hebben nog wat appt erna maar bleek dat ie maar 1 ding wilde en hij had een vriendin dus was ik er snel klaar mee :,) daarna ook nooit meer gesproken.
wat erg! Roept bij mij een herinnering op haha!
dus na 30 seconde schoot ik, terwijl we dus aan t zoenen waren, KEI hard in de lach. Hij snapte er natuurlijk niks van. Heb hem gevraagd of dit een grap was, maar dat was het niet
hij had nog nooit gehoord dat hij een slechte kusser was & snapte niet waar dit vandaan kwam.