Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet niet hoe serieus het is, maar ik hoop oprecht dat ze lief voor hem is en hij voor haar.

Dat is altijd klote om achter te komen

Angeliquee18 schreef:Wat een verhalen allemaal zeg ! Iedereen een dikke knuffel
Ik ben nu sinds 5 maanden officieel weg bij mijn ex.
Was daarvoor al vanaf januari al een heel gevecht.
Uiteindelijk via WhatsApp uitgegaan, ( ja lekker volwassen )
Achter af gezien was dat helemaal niet de bedoeling.
Nu had ik wel gewild dat dat anders was gegaan.
Ik heb sinds juli wel weer een nieuwe vriend, maar merk wel dat ik nog veel bezig ben met verwerken.
Hebben jullie dat ook,
De eerste weken voel je je zwaar kl*te.
Dan word je boos en denk je f*ck hem,
En dan zo'n 3 maanden later ga je weer terug denken, & depri worden.
En daarna pas raak je er een beetje overheen..
Bij mij gaat dit met elke ex zo
Even een knuffel voor iedereen die hem nodig heeft. renee16 schreef:Angeliquee18 schreef:Wat een verhalen allemaal zeg ! Iedereen een dikke knuffel
Ik ben nu sinds 5 maanden officieel weg bij mijn ex.
Was daarvoor al vanaf januari al een heel gevecht.
Uiteindelijk via WhatsApp uitgegaan, ( ja lekker volwassen )
Achter af gezien was dat helemaal niet de bedoeling.
Nu had ik wel gewild dat dat anders was gegaan.
Ik heb sinds juli wel weer een nieuwe vriend, maar merk wel dat ik nog veel bezig ben met verwerken.
Hebben jullie dat ook,
De eerste weken voel je je zwaar kl*te.
Dan word je boos en denk je f*ck hem,
En dan zo'n 3 maanden later ga je weer terug denken, & depri worden.
En daarna pas raak je er een beetje overheen..
Bij mij gaat dit met elke ex zo
Hoe kun je in hemelsnaam een nieuwe relatie aangaan zonder eerst je vorige te verwerken?
De week erop ben ik met het OV gereisd naar waar hij op kamers zit, hele fijne tijd gehad alweer.. Overdag door de stad geslenterd en opnieuw veel gekletst en gelachen. 's Avonds zijn we wezen uiteten en daarna naar de film. Achteraf ben ik daar blijven slapen (niets gebeurd), en de ochtend nadien leek hij helemaal omgeslagen te zijn. Hij wist niet of hij wel tijd had voor een relatie ed. en hij wilde een stapje terug zetten.. Sinds toen is het alleen maar bergaf gegaan en hoor ik hem nauwelijks nog. Hij beweert het druk te hebben (praeses van de studentenvereniging) maar heeft volgende week vakantie. Als het goed is zien we elkaar dan, maar ik vrees ervoor of hij tijd zal hebben of uberhaupt de stap zal zetten om opnieuw af te spreken.
Kana schreef:Het is nu 5 weken uit en ik heb nog steeds het gevoel dat het net over is. Voel me nog steeds zo naar en hoop nog steeds stiekem dat het goed komt ookal weet ik dat dat niet meer gaat gebeuren.
Iemand tips? Ik ben na 5 weken zo moe ervan.
Kana schreef:Het is nu 5 weken uit en ik heb nog steeds het gevoel dat het net over is. Voel me nog steeds zo naar en hoop nog steeds stiekem dat het goed komt ookal weet ik dat dat niet meer gaat gebeuren.
Iemand tips? Ik ben na 5 weken zo moe ervan.