Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissDD

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:20

He bah Peca! Donderslag bij heldere hemel?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 00:28

Na een tijdje stiekem mee lezen om te zien hoe jullie ermee omgaan,kan ik mij helaas ook melden.
Weliswaar komt het van mijn kant, maar wat is het ongelofelijk kl*te om iemand zo'n pijn te doen.
Relatie van 3 jaar waarvan bijna 2 jaar samen wonen.
Nu moeten we alleen kijken hoe verder. Er is geen ruzie, hij hoeft van mij niet direct weg. Maar het moet geen maand duren dat hij hier nog blijft wonen...

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 21:27

Bluhhh wat een toestanden zeg!

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:26

Wat een gedoe allemaal! Sterkte iedereen!

Ik had hier eerder al mijn verhaal met mijn ex verteld, hoop zo dat ik nu niet weer opnieuw hoef. Ik begin een beetje te twijfelen aan wat ik met mijn vriend aan moet.. voor het verhaal: PB. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:48

Ik kan inmiddels melden dat ik compleet over mijn ex heen ben. Het ging begin september uit. Hij heeft nu een nieuwe vriendin, een 18jarige paaldanseres. :') Ik weet niet hoe serieus het is, maar ik hoop oprecht dat ze lief voor hem is en hij voor haar.

Ik vind zelf iemand leuk maar ik zie wel hoe het schip strandt, ik vermaak me ook met andere jongens. :=

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:29

Sterkte iedereen, dikke knuffels.

Even 'offtopic'
Lieveli, wat een geweldige blog heb je. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:33

Dankjewel! Ik ga die van jou lezen zodra ik klaar ben met opruimen, morgen komt er iemand langs waar ik heel verliefd op zou kunnen worden... :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:10

Hoe gaat het nu met je Peca?

@Lieveli
Fijn om te lezen dat je eroverheen bent!
Hoop dat het leuk wordt morgen :)

Ik weet echt niet wat ik met mezelf aanmoet :')
Ik vind iemand leuk, nouja leuker dan leuk eigenlijk :o
Maar merk wel dat ik het lastig vind, durf hem niet te vertrouwen..
Had gehoopt dat een jaar vrijgezel zijn wel wat wonden heelden.
Maar heb teveel littekens zitten denk..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 08:47

Gelukkig heb je veel vrienden om je heen Peca.
Afleiding hielp bij mij heel goed die tijd :)

Ik heb tegen die jongen gezegd dat hij het deze week maar moet laten zien dat hij ervoor wilt gaan en het meent.
En dat ik anders genoeg weet.

Kan wel kort vertellen wat er is gebeurd.
Heb hem vorige week voor het laatst gezien.
Deze week had hij het druk en appte hij al minder dan eerst.
Hij wilde niet afspreken omdat hij nog heel veel aan zijn auto moest doen.
Vond ik prima, logisch dat hij ook dingen voor zichzelf wilt doen.
Gisteren eind middag was hij dus bij een meisje op fb getagd dat ze een drankje aan het doen waren.
Iemand die hij nog maar net op fb heeft..
Kreeg ik wel een beetje mijn vraagtekens bij..
Vind het vooral vreemd omdat hij mij niet kon zien vanwege zijn auto..

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:55

:(:) Dat is altijd klote om achter te komen :j

Maar ik denk altijd aan deze :
Afbeelding

en

Afbeelding

En zo zijn er nog 100.000 die goed passen :')
Ik raad je aan om Rumag te gaan volgen op facebook _O-

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:41

Ahh peca dat is echt heel rot... die van mij is ook al bezig met een ander, terwijl het nog niet eens een week definitief voorbij is..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:57

Vaak is het in hun hoofd al langer bezig en zijn ze al veel verder in het proces dan je wilt weten... Ze zijn vrijgezel dus ze mogen doen wat ze willen hoe pijnlijk het ook is. Je hebt het iig wel duidelijk nu. Dikke knuffel dames. Ik heb het ook meegemaakt...

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:59

Angeliquee18 schreef:
Wat een verhalen allemaal zeg ! Iedereen een dikke knuffel :(:)
Ik ben nu sinds 5 maanden officieel weg bij mijn ex.
Was daarvoor al vanaf januari al een heel gevecht.
Uiteindelijk via WhatsApp uitgegaan, ( ja lekker volwassen )
Achter af gezien was dat helemaal niet de bedoeling.
Nu had ik wel gewild dat dat anders was gegaan.
Ik heb sinds juli wel weer een nieuwe vriend, maar merk wel dat ik nog veel bezig ben met verwerken.

Hebben jullie dat ook,
De eerste weken voel je je zwaar kl*te.
Dan word je boos en denk je f*ck hem,
En dan zo'n 3 maanden later ga je weer terug denken, & depri worden.
En daarna pas raak je er een beetje overheen..
Bij mij gaat dit met elke ex zo :+

Hoe kun je in hemelsnaam een nieuwe relatie aangaan zonder eerst je vorige te verwerken?

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 14:25

:(:) Even een knuffel voor iedereen die hem nodig heeft.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:39

renee16 schreef:
Angeliquee18 schreef:
Wat een verhalen allemaal zeg ! Iedereen een dikke knuffel :(:)
Ik ben nu sinds 5 maanden officieel weg bij mijn ex.
Was daarvoor al vanaf januari al een heel gevecht.
Uiteindelijk via WhatsApp uitgegaan, ( ja lekker volwassen )
Achter af gezien was dat helemaal niet de bedoeling.
Nu had ik wel gewild dat dat anders was gegaan.
Ik heb sinds juli wel weer een nieuwe vriend, maar merk wel dat ik nog veel bezig ben met verwerken.

Hebben jullie dat ook,
De eerste weken voel je je zwaar kl*te.
Dan word je boos en denk je f*ck hem,
En dan zo'n 3 maanden later ga je weer terug denken, & depri worden.
En daarna pas raak je er een beetje overheen..
Bij mij gaat dit met elke ex zo :+

Hoe kun je in hemelsnaam een nieuwe relatie aangaan zonder eerst je vorige te verwerken?

Omdat je soms denkt dat je overal over heen bent .. maar als je dan aan een nieuwe relatie begint ga je al vrij snel merken dat er toch dingen zijn geweest die nog niet ver genoeg verwerkt zijn.

Ik heb dat nu ook, en een jongen die dan weinig tot niet er over praat maakt dat gevoel alleen maar sterker als je je ex hebt betrapt op vreemd gaan ..

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:41

Ik ben blij om te lezen dat het bij een aantal van jullie zo goed gaat! En zelfs al nieuwe dates e.d. haha
Bij mij is het ondertussen 9 maanden geleden dat het uitging, 2 maanden terug hoorde dat hij een nieuwe vriendin heeft en een maand terug dat ik hem definitief niet meer spreek, maar heb toch net weer een potje zitten janken toen ik aan hem dacht.. pff wat is dit moeilijk zeg.. en waarom duurt het in vredes naam zo lang dat ik maar niet over hem heen kom? Het is niet dat ik mezelf opsluit in huis ofzo.. echt dates heb ik nog niet gehad, maar zo onschuldig op een zaterdagavond in de kroeg ook weer niet.. Ben eigenlijk helemaal klaar met dat liefdesverdriet -O-

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:50

Ik had laatst 2 keer gedatet met een hele fijne jongen, het klikte meteen. Eerste keer gebeurde eigenlijk nadat we al lachend erover bezig waren we allebei alleen thuis zaten, toen ben ik nog midden in de nacht naar hem gereden en hebben we zitten kletsen en lachen tot 7u 's ochtends.. Uiteindelijk in slaap gevallen voor 2 uurtjes en toen ben ik teruggekeerd naar huis. := De week erop ben ik met het OV gereisd naar waar hij op kamers zit, hele fijne tijd gehad alweer.. Overdag door de stad geslenterd en opnieuw veel gekletst en gelachen. 's Avonds zijn we wezen uiteten en daarna naar de film. Achteraf ben ik daar blijven slapen (niets gebeurd), en de ochtend nadien leek hij helemaal omgeslagen te zijn. Hij wist niet of hij wel tijd had voor een relatie ed. en hij wilde een stapje terug zetten.. Sinds toen is het alleen maar bergaf gegaan en hoor ik hem nauwelijks nog. Hij beweert het druk te hebben (praeses van de studentenvereniging) maar heeft volgende week vakantie. Als het goed is zien we elkaar dan, maar ik vrees ervoor of hij tijd zal hebben of uberhaupt de stap zal zetten om opnieuw af te spreken. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:05

lieveli schreef:
Dankjewel! Ik ga die van jou lezen zodra ik klaar ben met opruimen, morgen komt er iemand langs waar ik heel verliefd op zou kunnen worden... :')

Ik quote mezelf even. Ik ben verschrikkelijk head over heels, het was een perfecte nacht.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:06

Aaah lieveli wat leuk voor je :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 21:44

Het is nu 5 weken uit en ik heb nog steeds het gevoel dat het net over is. Voel me nog steeds zo naar en hoop nog steeds stiekem dat het goed komt ookal weet ik dat dat niet meer gaat gebeuren.

Iemand tips? Ik ben na 5 weken zo moe ervan.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 21:45

Geduld :)

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 22:09

Kana schreef:
Het is nu 5 weken uit en ik heb nog steeds het gevoel dat het net over is. Voel me nog steeds zo naar en hoop nog steeds stiekem dat het goed komt ookal weet ik dat dat niet meer gaat gebeuren.

Ik ben bijna 9 maanden verder en hoop ergens ook nog dat het goed komt, ook al weet ik dat het niet zo is. Ik ben er ook behoorlijk klaar mee, moe van.. pff geduld idd, maar kan lang duren (laten we hopen dat ik gewoon een enorm uitzonderlijk wanhopig geval ben haha)
Dikke knuffel in ieder geval!

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:08

Tovert toch een lach op mijn gezicht als ik lees dat het met sommigen alweer beer gaat! En lieveli wat heerlijk voor je! :)

Hier gaat het met ups en downs ene moment ben ik zo zeker van mij zaak dat ik er afstand van kan doen en kan ik er makkelijk over praten maar zodra ik alleen in bed lig begin ik weer met piekeren en nadenken... Of ik hem terug wil weet ik eigenlijk niet? Denk van niet maar toch heeft die een bijzonder plekje in mijn hart en kan het me nog behoorlijk verdrietig maken!

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:46

MarcoBorsato schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ik quote mezelf even. Ik ben verschrikkelijk head over heels, het was een perfecte nacht.

Kijk dat horen we graag! ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 02:32

Kana schreef:

Leuke dingen doen. Jezelf bezig houden en ik las ergens dat je hersenen geen onderscheid maken tussen fantasie en wat je werkelijk beleeft. Het helpt dus om je in te beelden dat je een onwijs leuke jongen of chick tegenkomt met wie het wél werkt. Dan verander je je negatieve gedachten.

En geef het tijd. Bij de 1 duurt het wat langer dan bij de ander.

Overigens, ik kwam mijn ex tegen in de kroeg vanavond. Ik was met een hele mooie lange jongen (mijn ex is kleiner dan ik) en ik droeg hakken. Hij kent die vriend niet en ging meteen heel kortaf doen omdat hij dacht dat ik een date had. Ik was zo pissig dat ik hem gewoon in de waan heb gelaten. Kinderachtig.