Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voordat ik hier weer panisch om me heen aan het kijken ben haha.
ik
ja heel erg veel. Wonen relatief groen in een woonwijk met een groene tuin. Raam staat vaak open en best veel muggen hier. Of het is een gezin dat ik steeds zie rondrennen. Dat kan natuurlijk ook. Gevalletje show yourself 

Britta31 schreef:Onze dochter sliep in een tent in de tuin met vriendinnen.Maar er was een spin gezien in de tent.De dames wilde niet meer daar slapen.Dus ik de spin gevangen en de dames waren helemaal blij en hebben als roosjes geslapen.Maar ik had de spin niet gevangen.Ik ga toch niet de tent uitpakken voor een spin.Maar dat wisten de kinderen niet natuurlijk.
Britta31 schreef:Onze dochter sliep in een tent in de tuin met vriendinnen.Maar er was een spin gezien in de tent.De dames wilde niet meer daar slapen.Dus ik de spin gevangen en de dames waren helemaal blij en hebben als roosjes geslapen.Maar ik had de spin niet gevangen.Ik ga toch niet de tent uitpakken voor een spin.Maar dat wisten de kinderen niet natuurlijk.
Hij kon de spin niet vinden, maar vond wel een rozijntje wat dochterlief had laten vallen. En hij dacht, als ik niets naar buiten gooi blijft ze bezig over die spin.