Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:26

Leeslampje kopen OF opstaan en thee gaan drinken. De combi van thee in bed gaat niet lukken, mijn onhandige zelf kennende. We vinden er vast wel wat op :Y)

Mijn ouders heb ik nooit betrapt toen ik jong was, wel mama en stiefpaps 2x tijdens dezelfde vakantie in Zuid-Frankrijk, toen was ik ergens 20 of 21. Dat hoef ik dus écht niet meer te zien. Doodnormaal dat ze seks hebben, maar ik hoef geen getuige daarvan te zijn. Dat een kind eens binnenloopt als je op de pot zit, geen problemen mee. Maar tijdens dat ene intieme moment heb ik -mezelf kennende- geen behoefte dat er een koter leuk staat mee te kijken en dan vragen gaat stellen.

Want dat komt er ook bij, zo'n jonge ukkepuk denkt niet na wat ze zeggen en eruit flappen. Zie je het al voor je dat ze gaan spelen bij vriendjes en plots doodleuk eruit gooien "mama heeft aan paps z'n slurfie zitten likken"? Of dat ze ineens aan oma en opa vragen "doen jullie ook nog haasje over?"

Amandavd

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:27

Varekaj :') :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:32

:))

Ik weet dat er kinderen zijn die dat dus wel zomaar zeggen :j Vriendin van me heeft het meegemaakt namelijk en ze kon echt wel door de grond gaan.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:33

Toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje had ze een heel mooi boek wat ze samen met mijn vader en broertje en mij heeft doorgenomen. Daar stond de zwangerschap in beeld in, inclusief uitvergrote foto's van zaadcellen. Nou, helemaal geinteresseerd, komt mijn broertje na een uur na m'n vader.. Papa, doet dat niet heel veel pijn als dat er uit komt? -O-

:D

Dat soort uitspraken heb je nu eenmaal met kinderen, hoeft geeneens seks aan te pas te komen.

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:37

Ik heb niet heel het topic doorgelezen. Elke keer als ik dacht dat ik bijna alles gelezen had kwamen er weer 3 pagina's bij haha.

Bij ons ligt het ruim onder het gemiddelde. Sinds mijn zoontje is geboren is mijn libido drastisch naar beneden gedaald. Zeg maar gerust naar 0,0.

Daarbij werk ik wisselende diensten en mijn vriend werkt ook veel. Het komt dan ook regelmatig voor dat we elkaar niet veel zien in een week.

Ook helpt het niet dat als mijn vriend zin heeft dat hij loopt te grabbelen en te graaien op bepaalde plekken(voor mijn idee dan) ben geen grabbelton. Of als er tegen mij gezegd wordt ik heb zin. Net alsof ik dan al helemaal startklaar moet gaan liggen in bed.

We zijn elkaar op dat gebied even kwijt. Komt wel weer goed.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:37

@ Joolien

Haha nee dat dan weer niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:39

Die uitspraken op zich zijn al erg genoeg, dus sta me toe, als er ooit kinderen zijn dat ik mezelf uitspraken op dat niveau wil besparen :')

@My_Lady: pfoew, best wel grof zeg, zo even grabbelen en graaien. Zou ik ook niet blij mee zijn. Bij een man staat het in een vingerknip kaarsrecht en heet en gereed om het zo te zeggen, wij vrouwen hebben helaas niet zo'n aan en uit knop.
"ik heb zin" is ook zo'n dooddoener. Goed voor jou joh, veel plezier ermee.

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:41

Zo voelt het voor mij dan he. Maar elke keer maar weer naar die poes. Er zijn nog meer knopjes haha.

Als ik dan hoor heb ik al helemaal geen zin meer :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:54

Je moet eerst omhoog voor je kan neerdalen :D Geldt voor zijn gedeelte toch ook?
Nee, zou ik zeker eens een goed gesprek over hebben. Als het hem niet boeit, dan kan ie ook vast enige tijd zonder. Leuk dat hij zich uiteraard nog tot je aangetrokken voelt en dat hij je opwindend vindt, anders zou hij het niet doen of zeggen natuurlijk, maar het mag wel iets subtieler en iets respectvoller gemeld worden.

Mijn vriend had de eigenschap om op een trap naar boven altijd in mijn kont te gaan knijpen. Waar is dus een godsgruwelijke hekel aan heb. Paar keer gevraagd "schat, hou ermee op". Daarna de kordate melding "dat ie eraf moest blijven". Tijdje later deed ie het weer met een vette grijns op zijn gezicht, nou die grijns heb ik er snel vanaf gehaald met een welgemikte hand tegen zijn wang. Nee is nee en daarmee basta. Als ik niet wil op een trap dat ie aan mijn kont gaat zitten, dan is dat zo en niet anders.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:59

My_Lady schreef:
Zo voelt het voor mij dan he. Maar elke keer maar weer naar die poes. Er zijn nog meer knopjes haha.

Dat is super vervelend. Veel mannen zijn van het hop hop hop, 3x aaien en erop principe. Maar goed, je bent ook samen, is ook een beetje aan ons om die neanderthalers op te voeden. :D

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:00

My_Lady schreef:

Bij mij gaat de aversie van bepaalde uitspraken van mannen (Ik heb zin, zullen we, ik ben ge*l, etc) zo ontzettend ver dat ik opzettelijk een man heb gezocht die geen NL kan praten :') Ik ben dus met een Amerikaan getrouwd. Als hij het in het Engels zo zegt, wat bijna niet voorkomt, dan kan ik het nog enigszins hebben. Bij Nederlandse mannen knapte ik altijd zo hard af dat ik diegene bijna niet meer in m'n nabijheid kon verdragen :o

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:02

Nou ik moest na mijn buitenlandse ex flink omschakelen naar zulke praat in het Nederlands. In het engels klinkt dat toch wel beter. :+

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:06

Precies, in het Engels ben ik nog maar 1x afgeknapt en dat kon ik 'm heel snel vergeven :)) Nederlands is wmb gewoon een ontzettend aseksuele taal en ik kan me er echt een koelkast door voelen :+

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:07

Haha ik ben dus niet de enige die dan denkt laat maar bij zo'n opmerking.

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:09

Nee absoluut niet! Ik knap dus bijna van elke seksueel getinte uitspraak af als die in het Nederlands is. Misschien heeft dat wel een coole fobie-naam :+ Hollandicaseksica-fobie :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:09

Ik moet nu door Phormicola ineens denken aan een scharreltje van vroeger en zit echt intens te grijnzen :D .. Die zei altijd ooooh jaaaaa.... Daar heb ik toch zulke vreselijke lachbuien om gehad, want het klinkt gewoon niet. Is ook echt maar een scharreltje voor 2x geweest, want kon er niet aan wennen :'). Praat maar lekker een andere taal :+

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:12

Haha geweldig. Wat ook zo'n verschrikkelijke opmerking is. Ik heb nog een lekkere worst voor je bah bah

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:14

Rare mannen hebben jullie allemaal :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:14

My_Lady schreef:
Haha geweldig. Wat ook zo'n verschrikkelijke opmerking is. Ik heb nog een lekkere worst voor je bah bah

Oh verschrikkelijk, ik zeg dan altijd ik hoop dat hij je lekker smaakt. Ik denk dan echt, nee dit is nu echt niet de goede manier. Mijn libido gaat dan echt de ijskast in.

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:16

Yv_ schreef:
Ik moet nu door Phormicola ineens denken aan een scharreltje van vroeger en zit echt intens te grijnzen :D .. Die zei altijd ooooh jaaaaa.... Daar heb ik toch zulke vreselijke lachbuien om gehad, want het klinkt gewoon niet. Is ook echt maar een scharreltje voor 2x geweest, want kon er niet aan wennen :'). Praat maar lekker een andere taal :+

Haha _O-

Een ex van mij leek altijd wel een epileptische aanval te krijgen op zijn euh... hoogtepunt zeg maar. Ik zat daar dan maar een beetje hoofdschuddend naar te kijken. Ik vond het echt vreselijk met hem en dat heeft ook niet lang geduurd :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:30

My_Lady schreef:

Alles heeft een einde en een worst zelfs twee :)ddd

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:46

My_Lady schreef:

Mijn vriend zou dit 1 keer doen denk ik, bij de tweede poging kan hij een knal voor zijn kanus krijgen :o Vind dat zo respectloos :n
Gelukkig is hij niet zo, al heeft hij ook weleens uitspraken waarvan ik denk >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:48

Wat heb ik dan een lieve vriend gelukkig. Damn ik ben zo blij met hem :D :D :D

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:49

Ik hoor ooit uitspraken voorbij komen (Iniet van mijn man hoor) dat ik denk: hoe verzin je het !
Wil je een keer aan mijn vleeslolly likken _O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:52

darwin schreef:
Ik hoor ooit uitspraken voorbij komen (Iniet van mijn man hoor) dat ik denk: hoe verzin je het !
Wil je een keer aan mijn vleeslolly likken _O-

:') :') :')

Gelukkig is mijn huidige vriend niet zo, wij sluiten heel goed op elkaar aan. Wat een horken heb je erbij!