Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quad

Re: Mysterieuze post van een aanbidder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:55

Misschien wat aan je interpunctie doen, heb het drie keer moeten lezen wat er precies staat. ;)

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 23:39

Ik was net 15 toen ik een relatie kreeg met mn vriend. Nu zijn we in september 10 jaar samen. Zijn na 7 jaar gaan samen wonen en willen nu een huis kopen en als we ooit weer geld hebben ook trouwen;-)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 08:13

Ik ben 21 mijn vriend 27. Zijn in november 4 jaar samen.

2404_54

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 08:28

Samenwonen, trouwen, etc. Ik denk dat het allemaal heel persoonlijk is. Je voelt zelf of dit de persoon is waar je je leven mee door wilt gaan of niet. Ik denk ook niet dat iedere situatie te vergelijken is.
Je moet je er zelf goed bij voelen en doen wat JIJ wilt! De rest van de wereld kan zeggen wat ze willen, maar uiteindelijk is het jouw leven!
Als jij denkt dat dit de juiste stap is, wie is een ander dan om je daar vanaf te houden!
Een mening geven mag altijd, want dat is persoonlijk. Maar ze moeten je er ook niet op aankijken wat jij doet.
Als het echte vrienden/vriendinnen zijn, dan stellen ze jouw geluk voorop! Los van hun eigen persoonlijke standpunt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:06

Arjen is 33 en ik 26, dus qua leeftijd hoeven we het trouwen of krijgen van kinderen echt niet te laten.
We kennen elkaar sinds het hele biks&bytes gebeuren en zijn sinds die tijd ook officieel samen. Sinds eind februari ben ik bij hem ingetrokken. Echt, ik weet diep van binnen dat het helemaal niet erg is om nog te wachten met trouwen, het voegt nu nog weinig toe. Wel wil ik sowieso getrouwd zijn voor we kinderen krijgen, puur uit praktische oogpunt, maar daar is Arjen het ook wel over eens. Misschien ben ik ook wel veel te ongeduldig en moet ik eerst blij zijn met wat we nu al hebben.
Maar toch knaagt het wel, vooral als ik dan zie dat er steeds meer mensen om ons heen wél gaan trouwen. Dan denk ik: "Ik wil ook zo'n prachtige dag en alles wat erbij komt kijken".
Maargoed, ik heb het idee dat ik het topic een beetje naar me toe trek en dat wil ik ab-so-luut niet hebben. Paisano hoort hier -samen met haar 'mysterieuze aanbidder'- in het middelpunt te staan. Dus laten we vooral verder gaan met puzzelen en het oplossen van mysteries. ;)

2404_54

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:07

Ik zie dat er weer nieuwe plaatjes zijn!

Edit: Afbeelding

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:27

waar staan die nieuwe plaatjes? ben net aan het terug bladeren geweest en niet gezien

2404_54

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:37

Ik had hem al in mijn vorige post gezet :P.
Maar dit is de oorspronkelijke post van TS

Paisano schreef:
Nieuwe hint! :#

Kijk ik toevallig even op het profiel van mijn vriend, staat er ineens "puzzeltijd" met onderstaande afbeelding:

[ Afbeelding ]

Maar... elke keer als je ververst staat er een nieuw plaatje :wow:

Ik heb er tot nu toe 17 gevonden, hij wilde nog wel zeggen dat er in totaal 18 zijn. Even die laatste vinden en kijken of ik er wat mee kan! Iemand die me kan helpen? Ik ben zo slecht in puzzels :o Er staat trouwens ook steeds "30" links bovenin >;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:55

ladyflame schreef:
waar staan die nieuwe plaatjes? ben net aan het terug bladeren geweest en niet gezien

De vriend van Paisano zit ook op bokt. :j Ik vraag me af hoeveel plezier hij wel niet moet hebben bij het lezen van alle scenario´s die hier voorbij komen. :=

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:56

Jolien87 schreef:
ladyflame schreef:

De vriend van Paisano zit ook op bokt. :j Ik vraag me af hoeveel plezier hij wel niet moet hebben bij het lezen van alle scenario´s die hier voorbij komen. :=

Hoe heet ie?

Hier dan he :')

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 09:56

Hoi allemaal, wat een drukte zeg! :oo Een heleboel posts over trouwen en ook weer nieuwe hints! Ik wil overal wel op reageren, maar mijn zusje van 8 logeert een paar dagen bij ons, dus dat gaat natuurlijk voor :D Ik zal kijken of ik vanmiddag een momentje kan vinden om inhoudelijk wat te zeggen. De plaatjes heb ik in elk geval alweer allemaal gevonden. Dacht ik net dat ik alles had, zie ik weer dingen die niet kan plaatsen. Gaan we weer :P Dit keer staat er "32" op, dus ik denk dat het inderdaad om de weken gaat.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:58

Jolien87 schreef:
ladyflame schreef:

dunja_11 schreef:
Hoe heet ie?

Hier dan he :')

seb8iaan

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:24

Jolien87 schreef:
Arjen is 33 en ik 26, dus qua leeftijd hoeven we het trouwen of krijgen van kinderen echt niet te laten.
We kennen elkaar sinds het hele biks&bytes gebeuren en zijn sinds die tijd ook officieel samen. Sinds eind februari ben ik bij hem ingetrokken. Echt, ik weet diep van binnen dat het helemaal niet erg is om nog te wachten met trouwen, het voegt nu nog weinig toe. Wel wil ik sowieso getrouwd zijn voor we kinderen krijgen, puur uit praktische oogpunt, maar daar is Arjen het ook wel over eens. Misschien ben ik ook wel veel te ongeduldig en moet ik eerst blij zijn met wat we nu al hebben.
Maar toch knaagt het wel, vooral als ik dan zie dat er steeds meer mensen om ons heen wél gaan trouwen. Dan denk ik: "Ik wil ook zo'n prachtige dag en alles wat erbij komt kijken".
Maargoed, ik heb het idee dat ik het topic een beetje naar me toe trek en dat wil ik ab-so-luut niet hebben. Paisano hoort hier -samen met haar 'mysterieuze aanbidder'- in het middelpunt te staan. Dus laten we vooral verder gaan met puzzelen en het oplossen van mysteries. ;)

Ik zou eens wat minder naar anderen kijken en blij zijn met wat je hebt :)

Krijg hier een beetje dit gevoel bij: http://en.wikipedia.org/wiki/Keeping_up_with_the_Joneses

En hoe meer druk je er op zet, hoe groter de kans dat het nooit gaat gebeuren, dus relax :(:)

@Paisano, laat je niet gek maken met al die huwelijksverhalen, geniet gewoon van je leven en go with the flow :)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:48

Inderdaad, kijk naar hoe jij je leven wilt hebben dat is het belangrijkste!

Ik was 17 toen ik de relatie met mijn man (toen vriend) kreeg.
Ik was 18 toen ik beviel van onze zoon en 20 toen we trouwde.
Er zijn bij ons toen ook een hoop mensen geweest die niet achter onze beslissingen stonden,
Te jong, te kort samen, ect.
Maar ik moet eerlijk zijn, het is de beste keus geweest in m'n leven. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:51

Roostinker, mag ik vragen of het de bedoeling was?
Ik ben 18, kan me niet voorstellen dat ik een kind zou hebben. Moet nog beginnen met studeren etc.

Maar leeftijd zegt niet zoveel, want sommigen zijn met 18 al een stúk volwassener dan ik ben.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 10:58

Een kind zat zeker niet in de planning..
Maar helaas toch zwanger, maar hij is zeker niet ongewenst.
Ik heb wel het voordeel gehad dat ik al uit gefeest was en ik dus eigenlijk niet kan zeggen dat ik m'n jeugd ben mis gelopen :)

Edit:
Het maakt je zeker een stuk volwassener, maar ik ben blij dat we toen besloten hebben om hem zelf op te voeden ipv ter adoptie te geven. (Wat we ook hebben overwogen)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:21

Ossi schreef:
Jolien87 schreef:

Ik zou eens wat minder naar anderen kijken en blij zijn met wat je hebt :)

Krijg hier een beetje dit gevoel bij: http://en.wikipedia.org/wiki/Keeping_up_with_the_Joneses

En hoe meer druk je er op zet, hoe groter de kans dat het nooit gaat gebeuren, dus relax :(:)

@Paisano, laat je niet gek maken met al die huwelijksverhalen, geniet gewoon van je leven en go with the flow :)

Ossi: da's dus ook wat ik zelf al zei...

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:56

Hij heeft ookal plaatje op zijn profiel staan zag ik haha

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 13:01

Michelle_96 schreef:
Hij heeft ookal plaatje op zijn profiel staan zag ik haha

Daar heb ik ze ook vandaan :)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:51

MarlindeRooz schreef:
Roostinker, mag ik vragen of het de bedoeling was?
Ik ben 18, kan me niet voorstellen dat ik een kind zou hebben. Moet nog beginnen met studeren etc.

Maar leeftijd zegt niet zoveel, want sommigen zijn met 18 al een stúk volwassener dan ik ben.

Als ik hier verhalen voorbij zie komen over mensen van 19 die al gaan trouwen, denk ik sjeez, wat jong. maar ik ben zelf nota bene ook 20. Hoewel ik wel heel anders in het leven staat. Zoals mensen weten die dichtbij mij staan heb ik veel meegemaakt en ben ik veel te snel opgegroeid. Ik ben heel anders dan de meeste leeftijdsgenootjes en kan het ook vaker beter vinden met de wat ouderen omdat vele van mijn leeftijdsgenootjes bezig zijn met feesten en doen.
Dat heb ik nooit gehad en ook nooit geen behoefte aan gehad. Ik wilde lekker tegen mijn vriend aankruipen op de bank met een filmpje oid. Of gewoon met vrienden gezellig doen. Maar tot diep in de nacht feesten? Niet aan mij besteed.

Ik snap dus heel goed hoe anderen erin staat, en ik wil ook zeker niemand veroordelen. Het is maar net hoe je in het leven staat en tegen de dingen aankijkt.

RoosTinker schreef:
Edit:
Het maakt je zeker een stuk volwassener, maar ik ben blij dat we toen besloten hebben om hem zelf op te voeden ipv ter adoptie te geven. (Wat we ook hebben overwogen)

Ik heb altijd gezegd dat ik dat zou doen dat ik jonger was. Abortus is voor mij geen optie.
Maar ik denk dat als het er op aan komt, dat ik het niet weg zou kunnen geven...

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:51

Genoeg serieus gelult: Jaydene, over op onderzoek! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:54

Nieuwe plaatjes *\o/*

Ik ben echt zo nieuwsgierig naar de ontknoping _O-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:15

Ik ook!! Ik wil weten of het gewoon een super romantisch tripje wordt, of dat het ook daadwerkelijk een aanzoek gaat worden!

Wat helemaal hilarisch zou zijn: dat hij haar in eerste instantie mee wou nemen naar iets van Sissi in Nederland, maar dat hij toen de enthousiaste reacties in het topic las en dacht "Hmmm, toch maar een tripje ervan maken". Om vervolgens te lezen dat iedereen denkt dat hij een aanzoek gaat doen, omdat hij zoveel moeite doet. Dan leest hij dat TS dat ook wel zou zien zitten, dus moet hij weer de plannen omgooien en haar ten huwelijk vragen. Want hij wil z'n dame en dit topic natuurlijk niet teleurstellen :D

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:20

Nieuwste ontwikkelingen in het twokker topic:

Seb8iaan schreef:
Sjoelen, leuk!
"Helaas" gaat het niet lukken, want we zijn een weekendje weg ;)

Komend weekend hebben we het dan over :)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:22

weet je trouwens jay dat als je jou topic al laatste leest voordat je gaat slapen je zeeeeer vage dromen krijgt :? :j