Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paisano schreef:Nieuwe hint!![]()
Kijk ik toevallig even op het profiel van mijn vriend, staat er ineens "puzzeltijd" met onderstaande afbeelding:
[ Afbeelding ]
Maar... elke keer als je ververst staat er een nieuw plaatje
Ik heb er tot nu toe 17 gevonden, hij wilde nog wel zeggen dat er in totaal 18 zijn. Even die laatste vinden en kijken of ik er wat mee kan! Iemand die me kan helpen? Ik ben zo slecht in puzzelsEr staat trouwens ook steeds "30" links bovenin
Jolien87 schreef:ladyflame schreef:waar staan die nieuwe plaatjes? ben net aan het terug bladeren geweest en niet gezien
De vriend van Paisano zit ook op bokt.Ik vraag me af hoeveel plezier hij wel niet moet hebben bij het lezen van alle scenario´s die hier voorbij komen.
dunja_11 schreef:Hoe heet ie?
Hier dan he
Jolien87 schreef:Arjen is 33 en ik 26, dus qua leeftijd hoeven we het trouwen of krijgen van kinderen echt niet te laten.
We kennen elkaar sinds het hele biks&bytes gebeuren en zijn sinds die tijd ook officieel samen. Sinds eind februari ben ik bij hem ingetrokken. Echt, ik weet diep van binnen dat het helemaal niet erg is om nog te wachten met trouwen, het voegt nu nog weinig toe. Wel wil ik sowieso getrouwd zijn voor we kinderen krijgen, puur uit praktische oogpunt, maar daar is Arjen het ook wel over eens. Misschien ben ik ook wel veel te ongeduldig en moet ik eerst blij zijn met wat we nu al hebben.
Maar toch knaagt het wel, vooral als ik dan zie dat er steeds meer mensen om ons heen wél gaan trouwen. Dan denk ik: "Ik wil ook zo'n prachtige dag en alles wat erbij komt kijken".
Maargoed, ik heb het idee dat ik het topic een beetje naar me toe trek en dat wil ik ab-so-luut niet hebben. Paisano hoort hier -samen met haar 'mysterieuze aanbidder'- in het middelpunt te staan. Dus laten we vooral verder gaan met puzzelen en het oplossen van mysteries.
Ossi schreef:Jolien87 schreef:Arjen is 33 en ik 26, dus qua leeftijd hoeven we het trouwen of krijgen van kinderen echt niet te laten.
We kennen elkaar sinds het hele biks&bytes gebeuren en zijn sinds die tijd ook officieel samen. Sinds eind februari ben ik bij hem ingetrokken. Echt, ik weet diep van binnen dat het helemaal niet erg is om nog te wachten met trouwen, het voegt nu nog weinig toe. Wel wil ik sowieso getrouwd zijn voor we kinderen krijgen, puur uit praktische oogpunt, maar daar is Arjen het ook wel over eens. Misschien ben ik ook wel veel te ongeduldig en moet ik eerst blij zijn met wat we nu al hebben.
Maar toch knaagt het wel, vooral als ik dan zie dat er steeds meer mensen om ons heen wél gaan trouwen. Dan denk ik: "Ik wil ook zo'n prachtige dag en alles wat erbij komt kijken".
Maargoed, ik heb het idee dat ik het topic een beetje naar me toe trek en dat wil ik ab-so-luut niet hebben. Paisano hoort hier -samen met haar 'mysterieuze aanbidder'- in het middelpunt te staan. Dus laten we vooral verder gaan met puzzelen en het oplossen van mysteries.
Ik zou eens wat minder naar anderen kijken en blij zijn met wat je hebt![]()
Krijg hier een beetje dit gevoel bij: http://en.wikipedia.org/wiki/Keeping_up_with_the_Joneses
En hoe meer druk je er op zet, hoe groter de kans dat het nooit gaat gebeuren, dus relax
@Paisano, laat je niet gek maken met al die huwelijksverhalen, geniet gewoon van je leven en go with the flow
MarlindeRooz schreef:Roostinker, mag ik vragen of het de bedoeling was?
Ik ben 18, kan me niet voorstellen dat ik een kind zou hebben. Moet nog beginnen met studeren etc.
Maar leeftijd zegt niet zoveel, want sommigen zijn met 18 al een stúk volwassener dan ik ben.
RoosTinker schreef:Edit:
Het maakt je zeker een stuk volwassener, maar ik ben blij dat we toen besloten hebben om hem zelf op te voeden ipv ter adoptie te geven. (Wat we ook hebben overwogen)
Seb8iaan schreef:Sjoelen, leuk!
"Helaas" gaat het niet lukken, want we zijn een weekendje weg