Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, voelde me egt het buitenbeentje haha
Daar maken we ook nog echt kans
gekvanfleur schreef:Je maakt het toch alleen maar jezelf moeilijk? Niemand gaat hier ooit wat aan veranderen, dus aan zeuren heb je niets.
Ik kan nu ook lettelijk mee genieten van hiernaast, boeiend. Gun ze het moment.
Leven en laten leven!!
M_D_H schreef:En laten we vooral niet vergeten dat als Nederland er uit ligt, dat iedereen die zich dan nog zo gedraagt voor welk land dan ook een complete aso is. Want ja... Je valt een ander er toch niet mee lastig??
) en allerlei reclame. En nu is mijn straat nog enigzins normaal maar ik weet van sommige buurten dat je de rest van het jaar een outcast bent als je niet gezellig mee versiert.
Pluizebolpum schreef:Mja...En toch klopt het niet. Als ik nu eens een heel andere sport enorm leuk vind en mijn favoriet zich daar geplaatst heeft, of nog beter, gewonnen, en ik ga als een leipe eppie vuurwerk afsteken en gillend door de straat rennen dan staat in no time de politie en waarschijnlijk de GGD op de stoep.

)
vuurneon schreef:Als jij de GGD op de stoep krijgt, zal dat eerder komen omdat je een besmettelijke tropische ziekte bij je hebt(anti wk virus oid haha) of anderen gehoorschade geeft door het gegil
Voor leipe eppies verwacht ik eerder de GGZ
unihorses schreef:nou super leuk zeg... nu al handen kwijt door vuurwerk
Dat meen je niet?!?