Tineke even een vraagje. Als jij Kim doet wassen. Is zij dan ook zo'n zwijn dat ze de volgende dag bijna viezer is dan daarvoor?
Ik wil heel graag dat topic van mijn paardje maken. Dus gisteren lekker de hele dag staan wassen. Kom ik op stal is hij bijna viezer dan hij al was. Dus geen foto's maken vandaag. En moet het topic nog even wachten.
En ik hoop voor jou dat je met wat rust snel weer gewoon naar buiten kan en dat je niet zoveel pijn meer zal hebben.
Trijnie, inderdaad!! Dan had je nog een keer gemoeten. Maar het blijft rottig.
Gothico, nee, valt vaak heel erg mee. Het is wel zo dat als ze gaan rollen terwijl ze nat zijn/het nat is, de vlekken er een stuk moeilijker uitgaan, maar ja, liever een vies paard dat echt paard mag zijn, dan een superschoon paard dat zich amper vies kan maken omdat het met een dekentje op stal staat 24/7. Dus ik zou zeggen, plaats die foto's!
Ik zal hem eens heel goed poetsen en foto's maken. Ik hem schoon hebben omdat ik een beeldje ga laten maken van hem. Maar dan moet hij wel een beetje schoon zijn. Hij zal ook zijn best moeten doen om even netjes te blijven.
Verder mag hij zeker gewoon paard wezen. Maar hij is een zwijn op stal.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 24-06-14 23:26
Maar..... Wat gaat er nu wel gebeuren?? En wat is die zwarte streep??
Er gaat nu nog 6 weken niks gebeuren terwijl je pijn hebt en er vocht in zit....
Gothico, misschien is het dan een idee om hem te wassen vlak voor je de foto's gaat maken.
Kimberley, die streep was als ik het goed heb het mediaal collateraal ligament en die was gescheurd. Hoe het kan dat hij dan zo zwart is en wat dat betekend, weet ik niet.
Ik denk dat ik de pijn het beste kan beschrijven als wanneer je heel erg hoofdpijn hebt. Er bestaat een bepaald soort hoofdpijn (niet die waarbij alles in je hoofd bonkt), die constant heftig zeurend aanwezig is. Zoiets zit er ook in mijn knie en soms denk ik dat ik er maar gewoon doorheen moet lopen, maar dat gaat niet. Ik loop alsof ik een houten been heb.
MirandaMalik
Geplaatst: 26-06-14 20:28
Vervelend hoor die pijn. Maar gelukkig gaat het wel weer over, al zal dat nog een tijdje duren...het is in ieder geval een fijn vooruitzicht. Daarna moet je jezelf elke dag inpakken in bubbeltjesfolie.
Ach Tineke, wij weten wel beter, als mannen zoiets hebben liggen ze maanden schreeuwend op bed. Maar gaat het echt wat beter, dat zou natuurlijk wel top zijn!
SWP
Geplaatst: 28-06-14 18:44
Nouou Tien dat weet ik ook wel beter hoor!!! x
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 28-06-14 19:20
Anoniem schreef:
Nou na al dat gewinkel werkt haar knie opeens wel, dus beweging helpt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
KoudbloedKim schreef:
Niet grappig, zo staat het er net alsof ik me aanstel.
Nu ben je nog een winkel tripje schuldig en dan denk ik wel dat ik weet wie er trakteert
Het lijkt inderdaad wel wat beter te gaan, qua pijn in ieder geval. Het zijn met name de draaibewegingen die nog erg veel pijn doen. We zijn gisteren samen de stad in geweest, [naam] had kleren nodig en dat heb ik wel volgehouden. Eenmaal thuis had ik wel veel pijn, maar ik herstelde wel binnen een paar uur, dat had ik niet verwacht. Ook nu, de dag erna, niet meer pijn dan anders. Ik denk ook wel dat bewegen goed is hoor, maar dat woordje 'ineens' vind ik er gewoon heel rottig staan.
Als hij naast je staat krijg je gewoon INEENS last van een zwippende arm. Rustig aan en ik vind niet dat je je aansteld hoor. Moet je mannen eens horen als ze ziek zijn en geweldig toch dat het beter gaat stapje voor stapje
Ja hoor, [naam] staat heel rustig nu alleen in een paddock naast die van Kim. Tijdens het vervoeren heeft ze een keer gesteigerd blijkbaar, want toen we haar wilden uitladen had ze een van haar voorbenen over de voorste stang. Er mankeerde gelukkig niets aan haar been dus toen we de stang los hadden gehaald konden we haar rustig naar de paddock krijgen.
Dat is slechts tijdelijk, uiteindelijk is het de bedoeling dat ze in dezelfde paddock komen. Op woensdag zullen ze samen naar de wei gaan om kennis te maken.