Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 15:24

Leuk Jolandaa!

Morgen spannende dag, duimen dat degene voor mij t huisje niet wilt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 15:27

Ik duim voor je! Ik had er 3 voor me maar dit huis was ook gruwelijk lelijk :P

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 15:28

takkie_muis schreef:
Ik duim voor je! Ik had er 3 voor me maar dit huis was ook gruwelijk lelijk :P

Dank je! Ja dit is een prima onderhouden studio, dus vrees het ergste :(

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:52

En Rietjee? Toch geluk gehad?

Jij nog nieuws Citroen?

Nanno: Lastig zeg. Ik snap dat je dan een beetje gefrustreerd raakt als je zo graag weg wilt. Nog andere woningen gevonden die jullie beiden leuk vinden?

Hier is het eigenlijke andersom. Vriend wil al een hele poos heel graag weg hier (studentenhuis) terwijl ik mijn huisgenoten eigenlijk te leuk vond om te verhuizen.Eigenlijk klopt de titel dus niet echt bij mij, want ik woon nu al op mezelf :+ Nu ben ik er wel meer klaar voor, meer ruimte en gewoon alles voor jezelf is toch ook heel fijn. Maar ik doe dan weer wel al het zoekwerk, haha, en ik kan dan ook wel helemaal enthousiast worden van huisjes (om ze vervolgens nog niet te krijgen natuurlijk :P ) Werd vriend tijdje terug ook beetje gek van (begrijpelijk).. Want dan werd ik helemaal enthousiast van een huisje om een paar dagen later vervolgens weer vol twijfel te zijn of ik überhaupt al wel wilde verhuizen. Haha oeps :o
Maar hier nog steeds geen passende woningen bij de woningstichting.. Vind het ook super vervelend dat de woningen niet op een vaste dag in de week erop worden gezet. Want dat hoefde je alleen dan te kijken ipv elke dag weer hoopvol te kijken of er iets is. Al zou ik natuurlijk ook gewoon 1x per week kunnen kijken, maar daar ben ik dan weer te nieuwsgierig voor :')

Flowery

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:58

Nee helaas geen geluk :( Heb niks gehoord dus ben bang dat diegene hem gekregen heeft .. Maar er staat een leuk appartementje op waar ik nu op 1 sta na 9 reacties :D Dus daar maar weer voor duimen!

Ik kijk trouwens ieder half uur of er een nieuw huisje op staat, ben er achter gekomen dat ik hoger sta als ik als eerste reageer :) Wat moeten ze daar wel niet denken, telkens ben ik de eerste reactie :')

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 15:46

Ah jammer! Spannend weer, is bij jou ook de reageertijd een week? Duurt altijd zo lang, vooral als je al snel gereageerd hebt.
Oh haha, dan valt het bij mij nog mee. Maar hier wordt volgens mij ook maar max 1 keer per dag iets opgezet, als er al iets opgezet wordt.. Oh echt, volgens mij werkt eerder reageren hier niet. Haha, misschien lopen er al weddenschappen of jij de eerste bent :+

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 16:01

SpeechLess schreef:
Ah jammer! Spannend weer, is bij jou ook de reageertijd een week? Duurt altijd zo lang, vooral als je al snel gereageerd hebt.
Oh haha, dan valt het bij mij nog mee. Maar hier wordt volgens mij ook maar max 1 keer per dag iets opgezet, als er al iets opgezet wordt.. Oh echt, volgens mij werkt eerder reageren hier niet. Haha, misschien lopen er al weddenschappen of jij de eerste bent :+

Hahah ja misschien wel _O-
Als ik laat reageer eindig ik vaak als 15-20 en als ik als eerste reageer, toch wel in de op 10 of net 11 :D
Dus ik heb daaruit mijn conclusie getrokken :')
Het duurt inderdaad een week, maandag 23:59 sluit ie pas -O-

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 16:38

Ja ! wij hebben een huisje! Een lief klein bakkershuisje. <3 Gisteravond geweest, onze buren zijn dus de mensen van wie wij het huren. Het klikte zo goed dat ze ons gisteravond nog hebben gebeld dat wij het zijn geworden ondanks zij nog 2 andere mensen had voor bezichtiging. Wij zijn super blij en mogen 1 sept. er in *\o/* <3 (dit ging niet over mijn laatste post, dit ging om een bakkershuisje, particulier dus, dat andere waar wij veel verklaringen voor nodig hadden ging via WBA. Daar niks van gehoord, maar die bellen we af natuurlijk)

@ Rietjee11 dat is balen. Gewoon weer verder zoeken. Bij ons zakte de moed ook in de schoenen

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 16:54

Citroen22 schreef:
Ja ! wij hebben een huisje! Een lief klein bakkershuisje. <3 Gisteravond geweest, onze buren zijn dus de mensen van wie wij het huren. Het klikte zo goed dat ze ons gisteravond nog hebben gebeld dat wij het zijn geworden ondanks zij nog 2 andere mensen had voor bezichtiging. Wij zijn super blij en mogen 1 sept. er in *\o/* <3 (dit ging niet over mijn laatste post, dit ging om een bakkershuisje, particulier dus, dat andere waar wij veel verklaringen voor nodig hadden ging via WBA. Daar niks van gehoord, maar die bellen we af natuurlijk)

@ Rietjee11 dat is balen. Gewoon weer verder zoeken. Bij ons zakte de moed ook in de schoenen

Jeeeeej *\o/* Super leuk zeg! :D

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 18:06

Citroen22 schreef:

Wat leuk! Gefeliciteerd! *\o/* :D

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 18:11

Gefeliciteerd! Super leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 18:38

Super :D Van harte!

LileNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 19:01

Leuk hoor!

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:42

Thanks ! Dank jullie wel! Wij zijn zooo blij! :D :D *\o/*

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 15:19

Ik heb de hoop opgegeven ;( Ik reageer nu al bijna een half jaar op huisjes en ik val er telkens nét buiten, sta nu ook alweer op 5 |o
Het levert best veel stress op dus ik heb besloten even pauze te nemen van t reageren tot ik op vakantie ben geweest :') (15 sept)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:26

Gefeliciteerd citroen!! :D
Rietje, het kan echt, ik stond op plek 7 bij een prima en leuk huisje, niks mis mee, en ik krijg 4 augustus de sleutels :D

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 19:28

Begrijpelijk Rietje, soms wordt je er een beetje moedeloos van.. En er even niet mee bezig zijn kan inderdaad heel fijn zijn. Daarnaast zul je dan na je vakantie alleen maar hoger staan :D

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:41

Gefeliciteerd Citroen!! geweldig!

Rietje, ik begrijp je hoor! ik moet ook echt in m'n hoofd even rust vinden omdat je telkens zo teleur gesteld wordt.. ik blijf wel verder zoeken maar probeer wat minder verwachtingen te hebben al is dat super moeilijk!!
Ik zit ook iedere dag te kijken of er al wat nieuws staat, want je weet maar nooit, en ik moet toch zeker wel de eerste zijn.

Nadat ik mijn "droomhuisje" voorbij heb laten gaan omdat vriendlief er anders over dacht hebben we nog volop gereageerd op andere huizen. Het vervelende is dat hier de meeste particuliere huizen die dus op funda staan enzo van één en dezelfde makelaar zijn, en dat is dus de zelfde makelaar die dat geintje met ons uit haalde dat ze ineens de woning gingen "renoveren".. bovendien loopt alles daar langs elkaar heen, lekker bureaucratisch zooitje is daar geloof ik, maarja ze hebben wel veel huisjes dus ik zal vriendelijk blijven hihi.
a.s. woensdag een bezichtiging.. staan 3 dezelfde flatjes te huur en wij staan laatste(10e), maargoed met 3 flatjes toch wat meer kans denk ik.. ik ga ervan uit dat het niets wordt.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:47

Ja ik betrap mezelf er op dat ik nog steeds iedere dag kijk en ook nog gewoon reageer, want stel je voor dat ik deze dan misschien wel krijg :') Erg irritant die spanning telkens ..
Ik heb trouwens maandagochtend weer een bezichtiging, ik sta op 8 dus weet al dat ik hem niet krijg, maar deze heeft een tuintje en een schuur, dus die laat ik niet wegglippen :D

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:55

Hey bokkers mag ik me hier ook melden? Ik krijg morgen de sleutel van mijn nieuwe plekje *\o/* het is een appartement in een oude boerderij waar nog 4 studentenkamers en 1 ander appartement in zijn. Het enige wat ik moet delen is de wasmachine met 1 andere persoon. Het is 18 m2 in totaal. Beetje zoals je soms in de ikea ziet haha.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:59

litilaura schreef:
Hey bokkers mag ik me hier ook melden? Ik krijg morgen de sleutel van mijn nieuwe plekje *\o/* het is een appartement in een oude boerderij waar nog 4 studentenkamers en 1 ander appartement in zijn. Het enige wat ik moet delen is de wasmachine met 1 andere persoon. Het is 18 m2 in totaal. Beetje zoals je soms in de ikea ziet haha.

Wat leuk! Gefeliciteerd! :D *\o/*

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:30

wij hebben gisteren de sleutel gekregen. overal zitten drie lagen behang met daarover structuur verf dus volop bezig met behang verwijderen.slaapkamers en woonkamer zijn.nu kaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:34

Gefeliciteerd :D

jeetje ik was week bij ouders en vrijwilligerswerk vooral maar de eerste dagen teru had ik het zoo moeilijk en kan even niet wennen , uit nood heb ik maar soep gehaald :=

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:47

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisjes! :D

Haha Rietje, niet lang volgehouden dat niet meer kijken :+ Klinkt leuk met tuintje! Maarja.. dat vinden de anderen dan meestal ook..

Hier is eindelijk weer passend aanbod :) Dus nu weer gereageerd. Staan nu 7e, maar hij loopt nog 5 dagen.. Ik ben hier echt te ongeduldig voor O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:51

Spannend ....

Mijn zus duim ik hard voor , ze woont in haar ex zijn huis en moet nodig een woning met mijn neefje en nu kwam er een perfecte vrij het is haar zo gegund..