Morgen spannende dag, duimen dat degene voor mij t huisje niet wilt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu ben ik er wel meer klaar voor, meer ruimte en gewoon alles voor jezelf is toch ook heel fijn. Maar ik doe dan weer wel al het zoekwerk, haha, en ik kan dan ook wel helemaal enthousiast worden van huisjes (om ze vervolgens nog niet te krijgen natuurlijk
) Werd vriend tijdje terug ook beetje gek van (begrijpelijk).. Want dan werd ik helemaal enthousiast van een huisje om een paar dagen later vervolgens weer vol twijfel te zijn of ik überhaupt al wel wilde verhuizen. Haha oeps 
Heb niks gehoord dus ben bang dat diegene hem gekregen heeft .. Maar er staat een leuk appartementje op waar ik nu op 1 sta na 9 reacties
Dus daar maar weer voor duimen!
Wat moeten ze daar wel niet denken, telkens ben ik de eerste reactie
SpeechLess schreef:Ah jammer! Spannend weer, is bij jou ook de reageertijd een week? Duurt altijd zo lang, vooral als je al snel gereageerd hebt.
Oh haha, dan valt het bij mij nog mee. Maar hier wordt volgens mij ook maar max 1 keer per dag iets opgezet, als er al iets opgezet wordt.. Oh echt, volgens mij werkt eerder reageren hier niet. Haha, misschien lopen er al weddenschappen of jij de eerste bent

Gisteravond geweest, onze buren zijn dus de mensen van wie wij het huren. Het klikte zo goed dat ze ons gisteravond nog hebben gebeld dat wij het zijn geworden ondanks zij nog 2 andere mensen had voor bezichtiging. Wij zijn super blij en mogen 1 sept. er in
(dit ging niet over mijn laatste post, dit ging om een bakkershuisje, particulier dus, dat andere waar wij veel verklaringen voor nodig hadden ging via WBA. Daar niks van gehoord, maar die bellen we af natuurlijk)Citroen22 schreef:Ja ! wij hebben een huisje! Een lief klein bakkershuisje.Gisteravond geweest, onze buren zijn dus de mensen van wie wij het huren. Het klikte zo goed dat ze ons gisteravond nog hebben gebeld dat wij het zijn geworden ondanks zij nog 2 andere mensen had voor bezichtiging. Wij zijn super blij en mogen 1 sept. er in
![]()
(dit ging niet over mijn laatste post, dit ging om een bakkershuisje, particulier dus, dat andere waar wij veel verklaringen voor nodig hadden ging via WBA. Daar niks van gehoord, maar die bellen we af natuurlijk)
@ Rietjee11 dat is balen. Gewoon weer verder zoeken. Bij ons zakte de moed ook in de schoenen
Super leuk zeg!
Citroen22 schreef:Ja ! wij hebben een huisje! Een lief klein bakkershuisje.Gisteravond geweest, onze buren zijn dus de mensen van wie wij het huren. Het klikte zo goed dat ze ons gisteravond nog hebben gebeld dat wij het zijn geworden ondanks zij nog 2 andere mensen had voor bezichtiging. Wij zijn super blij en mogen 1 sept. er in
![]()
(dit ging niet over mijn laatste post, dit ging om een bakkershuisje, particulier dus, dat andere waar wij veel verklaringen voor nodig hadden ging via WBA. Daar niks van gehoord, maar die bellen we af natuurlijk)
@ Rietjee11 dat is balen. Gewoon weer verder zoeken. Bij ons zakte de moed ook in de schoenen
Van harte!
Ik reageer nu al bijna een half jaar op huisjes en ik val er telkens nét buiten, sta nu ook alweer op 5
(15 sept) 
Erg irritant die spanning telkens ..
het is een appartement in een oude boerderij waar nog 4 studentenkamers en 1 ander appartement in zijn. Het enige wat ik moet delen is de wasmachine met 1 andere persoon. Het is 18 m2 in totaal. Beetje zoals je soms in de ikea ziet haha. litilaura schreef:Hey bokkers mag ik me hier ook melden? Ik krijg morgen de sleutel van mijn nieuwe plekjehet is een appartement in een oude boerderij waar nog 4 studentenkamers en 1 ander appartement in zijn. Het enige wat ik moet delen is de wasmachine met 1 andere persoon. Het is 18 m2 in totaal. Beetje zoals je soms in de ikea ziet haha.

Klinkt leuk met tuintje! Maarja.. dat vinden de anderen dan meestal ook..
Dus nu weer gereageerd. Staan nu 7e, maar hij loopt nog 5 dagen.. Ik ben hier echt te ongeduldig voor