daarnaast ook wat last van heimwee, Nederland voelt totaal niet meer als thuis, om veel verschillende redenen, en ondanks dat ik heel blij ben mn moeder en vrienden weer te zien had ik liever gister dan vandaag nog het vliegtuig terug gepakt. Maarja, dat gaat helaas niet zomaar..
Wel plannen voor de toekomst, wil graag weer naar school, maar hoe wat waar wanneer laat ik momenteel meer over aan "het lot" en leef een beetje van dag tot dag. We zien het wel...
Is het niet mogelijk om een opleiding te doen in Canada?
Dan ga ik voor het eerst naar hem (Gran Canaria). Ben er nog nooit geweest en onwijs benieuwd naar het eiland! Hij is al helemaal enthousiast en heeft een hele lijst met plaatsen en dingen die hij me wil laten zien. Ik ben bang dat twee weken te kort gaan zijn

Zal het hem zeggen haha! Er zal inderdaad wel genoeg te doen zijn, en hij heeft gelukkig geen 9-5 baan. Hij heeft op zich veel 'vrije' tijd, maar dan moet hij wel studeren. Ik ga toch ook eens op zoek naar een taalcursus die ik daar eventueel kan doen
en zo heerlijk om 2 weken lang bij hem te zijn. Twee weken terug spontaan toch nog een paar dagen vrij genomen en zo kon ik oudjaarsdag met hem vieren. Ik ben gisterochtend teruggekomen. Ik blijf het afscheid zo moeilijk vinden
Gelukkig zie ik hem nu over 5 weken alweer
. Heerlijke kerst en oudjaar samen kunnen vieren. Nu zie ik hem vrijdag weer. Vind ik al lang zat wachten
Helaas kerst en O&N niet samen gevierd, want hij zat (en nog steeds) in Japan, bij zijn zusje die daar studeert (hoezo internationale familie...).

Daarna ben ik van plan zo snel mogelijk ook die kant op te gaan. Waarschijnlijk is dat niet voor altijd, vanaf dan zien we wel waar we uiteindelijk terecht komen/heen gaan.