Loraine1985 schreef:_Loekie schreef:Tuurlijk Loraine1985 Lach me rot als het iets is wat ze niet kan delen!!!je weet maar nooit he
Ik zou niet lachen, ik zou boos worden op die man van haar. Wij leven zo erg mee, natuurlijk moeten wij het weten.
Rampshellie schreef:Hahaha kan er niet van slapen .dat was idd bij het vorige topic ook zo.toen kon ik idd ook niet slapen
Loraine1985 schreef:_Loekie schreef:Tuurlijk Loraine1985 Lach me rot als het iets is wat ze niet kan delen!!!
Ik denk dat er moet staan "kijk maar in het hok van de verwarmingsketel. Daar staat een doos die mag je openmaken xxx"Nu weer verder zoeken..
Rampshellie schreef:Hahaha kan er niet van slapen .TS ook niet...die is aan het zoeken.Ik had het overigens ook niet volgehouden totdat ik alle stukjes gevonden had....
Ik lees al continu mee, nu toch maar even reageren. Wat kan jij goed je geduld bewaren zeg TS, ik was allang al bij de verwarmingsketel geweest
Jaaaa ik heb weer een stukje Deze vond ik in mijn nachtkastje.Ff mijn computer aanslingeren om de foto te plaatsen.