Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JewEmm schreef:Toevallig kwam ik deze foto tegen vandaag. Ligt meer in het laantje van Poetin: ik ben het écht niet eens met zijn ideeën. Op latere leeftijd vind ik hem dan weer helemaal niets. Maar ik moet zeggen, deze jonge Stalin ziet er niet verkeerd uit.... Of is dit nu echt een rare opmerking
[ Afbeelding ]
Kom die maar afleveren bij m'n voordeur (als hij nog leefde, tenminste..). francaa schreef:Lisann__ schreef:Erik de Vogel / Ludo Sanders
http://bin.snmmd.nl/m/nuew8ksp7pfj_wd12 ... l-1961.jpg
Hij had makkelijk mijn vader kunnen zijn, maar ik vind hem echt iets hebben!
jaaa daar dacht ik ook gelijk aan!
, die komt na Colin Firth!
Gini schreef:Sommige personen kunnen en mogen niet los gedacht worden van wat ze gedaan hebben.
Sonja_vR schreef:Gini schreef:Sommige personen kunnen en mogen niet los gedacht worden van wat ze gedaan hebben.
why the heck not? zoals gezegd in dit topic word er naar uiterlijk en uitstraling gekeken waardoor een heel onwaarschijnlijk persoon aantrekkelijk kan zijn voor iemand ...dus ipv de eindeloze rij pretty boys die niets met de originele topicstelling te maken hebben komt er nu idd een heel erg onwaarschijnlijk persoon langs en dan kan het opeens niet ivm nare zaken die hij heeft uitgevreten...
kom op nou zeg , we hebben het hier niet over verheerlijking van een persoon en zijn idealen, maar over de kop die er op staat,
Sonja_vR schreef:Gini schreef:Sommige personen kunnen en mogen niet los gedacht worden van wat ze gedaan hebben.
why the heck not? zoals gezegd in dit topic word er naar uiterlijk en uitstraling gekeken waardoor een heel onwaarschijnlijk persoon aantrekkelijk kan zijn voor iemand ...dus ipv de eindeloze rij pretty boys die niets met de originele topicstelling te maken hebben komt er nu idd een heel erg onwaarschijnlijk persoon langs en dan kan het opeens niet ivm nare zaken die hij heeft uitgevreten...
kom op nou zeg , we hebben het hier niet over verheerlijking van een persoon en zijn idealen, maar over de kop die er op staat,
Gini schreef:Sonja_vR schreef:
Dank u dat ik mijn eigen mening mag hebben.![]()
Zeggen dat Stalin knap is en dat die best wel aan je voordeur mag komen staan, gaat voor mij iets te ver. Mag toch he, daar doe ik niemand kwaad mee.
Resistance schreef:Ooit van grapjes gehoord?![]()
Hitler heeft ook vreselijke dingen gedaan (niet dat die knap is..), maar daar maak ik ook constant grapjes over, en ongeveer iedereen die ik ken ook. En ik ben zelf Joods.
Zeer aantrekkelijk! Resistance schreef:Wie ik ook ongelofelijk knap vind, is Theo Hutchcraft van de band Hurts.
[ Afbeelding ]
Op deze foto links:
[ Afbeelding ]
. Poiuytrewq schreef:Resistance schreef:Wie ik ook ongelofelijk knap vind, is Theo Hutchcraft van de band Hurts.
[ Afbeelding ]
Op deze foto links:
[ Afbeelding ]
Ik heb hem nog nooit gezien maar volgend mij heeft hij een tweelingbroer. Ken een gozer die lijkt heeeeel erg op hem.
Hij heet Jak Hutchcraft.
er is toch helemaal niks raar aan de hand??