Waar sommige mensen toch niet op vallen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Re: Waar sommige mensen toch niet op vallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 19:15

Zwart wit foto's geven altijd een boost aan het uiterlijk.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 19:58

Daarnaast ben ik in een Arabisch land opgegroeid, dus zijn lichtelijk arabisch uitziende uiterlijk vind ik waarschijnlijk aantrekkelijker dan een gemiddeld persoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 19:58

JewEmm schreef:
Toevallig kwam ik deze foto tegen vandaag. Ligt meer in het laantje van Poetin: ik ben het écht niet eens met zijn ideeën. Op latere leeftijd vind ik hem dan weer helemaal niets. Maar ik moet zeggen, deze jonge Stalin ziet er niet verkeerd uit.... Of is dit nu echt een rare opmerking :+
[ Afbeelding ]

Die is ook helemaal niet lelijk! :') Kom die maar afleveren bij m'n voordeur (als hij nog leefde, tenminste..).

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:12

Uh stalin? Geschiedenis???? Sovjetunie???

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:45

Nou inderdaad...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:47

Sommige personen kunnen en mogen niet los gedacht worden van wat ze gedaan hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:57

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:12

francaa schreef:
Lisann__ schreef:
Erik de Vogel / Ludo Sanders

http://bin.snmmd.nl/m/nuew8ksp7pfj_wd12 ... l-1961.jpg

Hij had makkelijk mijn vader kunnen zijn, maar ik vind hem echt iets hebben! :)

jaaa daar dacht ik ook gelijk aan!

Ja :), die komt na Colin Firth!

Bij Steven Seagull moet ik trouwens altijd aan dit liedje denken:

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:27

Hmmm, jonge Stalin is zeker niet mis.. Hij is net zo'n hipster Turk :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 00:44

Gini schreef:
Sommige personen kunnen en mogen niet los gedacht worden van wat ze gedaan hebben.

why the heck not? zoals gezegd in dit topic word er naar uiterlijk en uitstraling gekeken waardoor een heel onwaarschijnlijk persoon aantrekkelijk kan zijn voor iemand ...dus ipv de eindeloze rij pretty boys die niets met de originele topicstelling te maken hebben komt er nu idd een heel erg onwaarschijnlijk persoon langs en dan kan het opeens niet ivm nare zaken die hij heeft uitgevreten...
kom op nou zeg , we hebben het hier niet over verheerlijking van een persoon en zijn idealen, maar over de kop die er op staat,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 00:45

Sonja_vR schreef:
Gini schreef:

why the heck not? zoals gezegd in dit topic word er naar uiterlijk en uitstraling gekeken waardoor een heel onwaarschijnlijk persoon aantrekkelijk kan zijn voor iemand ...dus ipv de eindeloze rij pretty boys die niets met de originele topicstelling te maken hebben komt er nu idd een heel erg onwaarschijnlijk persoon langs en dan kan het opeens niet ivm nare zaken die hij heeft uitgevreten...
kom op nou zeg , we hebben het hier niet over verheerlijking van een persoon en zijn idealen, maar over de kop die er op staat,

Precies. Iedereen valt toch ook op Loki uit Thor en The Avengers? ;) :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 09:56

Sonja_vR schreef:
Gini schreef:

Dank u dat ik mijn eigen mening mag hebben. ;)
Zeggen dat Stalin knap is en dat die best wel aan je voordeur mag komen staan, gaat voor mij iets te ver. Mag toch he, daar doe ik niemand kwaad mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:04

Gini schreef:
Sonja_vR schreef:

Dank u dat ik mijn eigen mening mag hebben. ;)
Zeggen dat Stalin knap is en dat die best wel aan je voordeur mag komen staan, gaat voor mij iets te ver. Mag toch he, daar doe ik niemand kwaad mee.

Ooit van grapjes gehoord? ;)

Hitler heeft ook vreselijke dingen gedaan (niet dat die knap is..), maar daar maak ik ook constant grapjes over, en ongeveer iedereen die ik ken ook. En ik ben zelf Joods.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:12

Mwah... Het was meer de opmerking 'als hij nog leeft tenminste'. Man is in 1953 overleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:14

Winged schreef:
Mwah... Het was meer de opmerking 'als hij nog leeft tenminste'. Man is in 1953 overleden.

Er staat duidelijk: "Als hij nog leefDE."

Zo stom ben ik nou ook weer niet. ;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:18

Resistance schreef:
Ooit van grapjes gehoord? ;)

Hitler heeft ook vreselijke dingen gedaan (niet dat die knap is..), maar daar maak ik ook constant grapjes over, en ongeveer iedereen die ik ken ook. En ik ben zelf Joods.

Ja hoor, al van gehoord van grapjes. Weet je wat, we doen de conversatie even opnieuw, goed? :+

JewEmm zegt: deze jonge Stalin ziet er niet verkeerd uit.
Gini zegt: hahahaha

Zo, en dan kunnen we nu verder gaan met het posten van rare hunks in dit topic. :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:21

Ik heb ook nog ene!

Clark Gable. Een qua uiterlijk lelijke man, maar wat zou ik smelten voor zijn personage van Rhett Butler!

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 11:32

Ik weet niet, Clark Gable vond ik echt geen lelijke man.. Apart, maar echt niet lelijk ;)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 12:16

Hmm ja, oke. Ik bedoel eerder: ik zou er echt niet opvallen. Maar met zijn attitude in die film, ohlalala :~ Zeer aantrekkelijk!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 16:53

Resistance schreef:
Wie ik ook ongelofelijk knap vind, is Theo Hutchcraft van de band Hurts.

[ Afbeelding ]

Op deze foto links:

[ Afbeelding ]

Ik heb hem nog nooit gezien maar volgend mij heeft hij een tweelingbroer. Ken een gozer die lijkt heeeeel erg op hem :wow: .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:14

Poiuytrewq schreef:
Resistance schreef:
Wie ik ook ongelofelijk knap vind, is Theo Hutchcraft van de band Hurts.

[ Afbeelding ]

Op deze foto links:

[ Afbeelding ]

Ik heb hem nog nooit gezien maar volgend mij heeft hij een tweelingbroer. Ken een gozer die lijkt heeeeel erg op hem :wow: .

Hij heeft inderdaad een broer, maar ik weet niet of het zijn tweelingbroer is. :) Hij heet Jak Hutchcraft.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:07

Bedacht me vandaag deze man nog
Clive Barker, zo gay als de pest, een tikje vreemd in het hoofdje maar tjonge jonge

Afbeelding

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:19

Moderatoropmerking:
Dames, bij deze het verzoek om het wel vriendelijk te houden. Ieder een eigen mening en over smaak valt niet te twisten. Bij deze dus graag weer terug ontopic. :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:21

>;) er is toch helemaal niks raar aan de hand??

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 01:25

>;) deze kwam bij mij ook even out of the blue? heb ik iets gemist? 8)7