Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Missouri schreef:Idool is vast aangekocht als "product" waar mejuffrouw Van Aalderen haar wensen mee kon vervullen, maar het bleek helaas niet te lukken.
En niet omdat ze nou zo gek was van dat dier...
Picasso"]
[quote="CGJ12 schreef:Oh nee:
Hij had een paard gekocht voor veel geld.
Dat paard voldeed niet en liep slechts 58% in het ZZ-L
De koper krijgt spijt en kleindochter wil een andere
Hoe kom je daar nu weer vanaf?
Gelukkig ging ie dood.
Nu nog het geld terugeisen
Is dat een "rare gedachten" samenvatting?
Pipo schreef:Even een andere vergelijking.
Stel je koopt een huis voor 350.000 euro. Het zakt volledig in elkaar na enkele weken. Je hebt geen huis meer, en de verkoper zegt: ja jammer dan!!!!
Sorry hoor, maar dat kan gewoon niet!
Tigger"]
[quote="CGJ12"][quote="Tigger schreef:Volgens mij maakt het niets uit als je als amateur of prof wat koopt.
Als ouders van een 13 jarig eisje een pony kopen en niet laten keuren om dat ze niet "beter" weten, en de pony krijgt wat. Ik denk helaas pindakaas...
Ik zeg niet dat A&S het goedgedaan hebben. Ik weet niet wat zij misschien wel weten. Maar feit blijft dat er bij beide fouten gemaakt zijn. De grootste vind ik, dat ie niet gekeurd is. Gewoon ontzettend dom!
Laui! schreef:Mijn konijn ging binnen 3 maanden dood omdat ik niet wist dat hij aparte brokjes moest krijgen. Dat was een mooi voorbeeld van eigen schuld dikke bult hoor! Niks geen nieuwe, en voor 25 pieken ga ik geen rechtszaak aanspannen (bovendien was ik toen pas 14).
Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:er was ook iets op Hart van Nederland geloof ik.
Jorie"]
[quote="Missouri"][quote="CGJ12 schreef:er was ook iets op Hart van Nederland geloof ik.
Missouri"]
[quote="Jorie"][quote="Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:er was ook iets op Hart van Nederland geloof ik.