Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:06

En natuurlijk was de taart ook nog erg lekker. :9

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 09:20

Jikkeee schreef:
Aaah Richard, detaaailss ^^

Mijn vriend en ik zijn gisteren nog lekker uit eten geweest, maar tapas is toch niet echt iets voor ons

Je weet toch? >;) Openbare fora zijn niet geschikt voor details! }:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:01

Daar hebben we feestboek voor *\o/*

Mooi dat de taart lekker was, krijg er honger van :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:13

Ik heb vriendjelief alleen donderdag gezien,dus toen stiekem een cadeautje en kaartje in zijn tas gedaan. Daarna gedaan alsof ik valentijnsdag vergeten was en toen schoonmams er over begon glashard ontkent. Toen ik thuis was een appje gestuurd met "hahahaha en jij maar denken dat ik je was vergeten voor valentijnsdag he". Hij snapte er niks van en na heel veel hints vond meneer zijn cadeautje. Ik had een kaartje,bioscoopbon (we zeggen al heeel lang dat we eens naar de film willen) en de welbekende reep chocola van de hema met 'ik vind je lief' erop. Hij was zoo blij, ben wel honderd keer bedankt. Hij had het ook totaaal niet verwacht omdat ik hem in de tien maanden dat we wat hebben nog nooit een cadeautje heb gegeven :o .

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:37

Hallo beetje laat maar ik had ook een leuke Valentijn ik moest eerst naar school, en daarna 3,5 uur met de trein toen ik daar kwam heb ik zelfgebakken zoetsappige cupcakes gegeven en opgegeten met de hele schoonfamilie, 's avonds had hij opeens een verrassing voor mij en heeft hij me mee uiteten genomen! Heel lief omdat ie normaal helemaal niet romantisch is. Voor hem had ik van die i love you kussenslopen, en nog een stout cadeautje. Echt een geslaagde valentijn

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:56

litilaura schreef:
Hallo beetje laat maar ik had ook een leuke Valentijn ik moest eerst naar school, en daarna 3,5 uur met de trein toen ik daar kwam heb ik zelfgebakken zoetsappige cupcakes gegeven en opgegeten met de hele schoonfamilie, 's avonds had hij opeens een verrassing voor mij en heeft hij me mee uiteten genomen! Heel lief omdat ie normaal helemaal niet romantisch is. Voor hem had ik van die i love you kussenslopen, en nog een stout cadeautje. Echt een geslaagde valentijn

<<) <<)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 08:41

Ik zal dan nog 1 detail met jullie delen. :P

De meesten hebben mijn statusupdate al op mijn FB kunnen lezen, maar ik heb een heel lief vriendinnetje! :+: IJslandermeisjes FTW! <3