Ik kan daar met mijn verstand niet bij, sommigen zullen daar op kicken om het met fruit of groenten te doen

Ga de rest van het topic bijlezen want kan amper volgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Alarm_wlkp schreef:Gho appelsien en die vaccuum gezogen was en er niet uit kwam.
Wortel gebruikt waarna die vrouw een nare infectie heeft aan overgehouden.
Zo'n elektrische tandenborstel waarvan het opzetstuk eraf was gekomen en te diep zat om het er uit te krijgen.
Man die voor een weddenschap in zatte toestand de gsm van zijn vriend in de anus had gestopt, stond nog op trillen
Ook heb ik eens op het school meegemaakt dat we gsm's aan het uitwisselen waren en bij elkaars foto's aan het zien. Tot er eens bij een meisje, 'vriendin' een filmpje stond dat ze zich aan het bevredigen was met een banaan, tjah
Er zullen nog wel dingen zijn maar kan er ff niet meteen op komen
ikke schreef:Maare, dames, als ik zo vrij mag zijn hier ook wat te zeggen: ik vind jullie erg flauw dat jullie de courgette zo in de ban doen!
Op de groente-afdeling: zeg de ene vrouw tegen de andere: wat zullen we doen met deze courgette? Nou, deze eten we maar gewoon op........
sannedeedee1 schreef:_Alarm_wlkp schreef:Absoluut!
Ik kan daar met mijn verstand niet bij, sommigen zullen daar op kicken om het met fruit of groenten te doen
Ga de rest van het topic bijlezen want kan amper volgen
Indd snap niet wat er zo lekker is aan om het met fruit te doen
_Alarm_wlkp schreef:Iselda schreef:Ik begin me nu ook werkelijk af te vragen hoeveel van de bokkers in dit topic 'gekke dingen' doen
Haha stiekem ik ook
Ik ben echt een brave als het op zo'n dingen aan komt dus mij niet gezien dat ik fruitn groenten of andere enge dingen ga gebruiken
Iselda schreef:_Alarm_wlkp schreef:Hier ook niet
En dan zijn wij nog 'de ouderen' in dit topic geloof ik. Niet alle profielen geopend, maar er zitten toch verbazingwekkend jonge meiden tussen
sannedeedee1 schreef:xLisaMaxime schreef:Echt eh xd snap t ook niet helemaal
Tenzij het een ongeluk is natuurlijk
Haha want iedereen loopt natuurlijk naakt door het huis/kamer, en dan toevallig staat daar een groente/fruit stuk die recht je flamoes in schiet, of kruipt er gewoon in