Scherp Maartje. Misschien besef ik dat maar al te goed omdat ik heel jong weduwe was. Kan je zuur van worden, ik ben juist happy met alles wat ik nog kan beleven. Pfff, terug naar slap geklets hoor
Ik zou ook wel terug willen naar de mavo. Maar gewoon om nog meer te genieten en er uit te halen. 10 jaar terug veel te vroeg op eigen benen gaan staan en nu het meeste wel gezien wat er te zien valt. Nu echt klaar om te leven, te zijn wie ik ben en daar van te genieten. Door dingen te snel volwassen moeten worden. Soms zit ik op de bank met de gedachte pff en dan moet ik nog zoveel jaar, aan de andere kant heb ik nooit beter in mijn vel gezeten als nu en ben ik zeker van mezelf in alles wat ik doe. Dus dat gaat nog veel moois beloven als dat met de jaren alleen maar sterker word haha.
Zaterdag 2 in de bouwmarkt gekocht(verkochten ze voor het goede doel en het waren hele goeie oliebollen kwam ik in de auto achter, jammie!) Gisteren 2 zonder krenten etc. van de AH, rubberen balletjes. Vandaag 3 op mijn werk, super vette balletjes met krenten.
Ga nu eerst maar even hond uitlaten, voor het straks losbarst.
Ik zou mijn jeugd opnieuw willen doen zonder al het gepest. Maar ik zou liever een jaar of 16 17 willen zijn, word je vaak eerder serieus genomen dan op 14 jarige leeftijd..