Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:48

maaikman schreef:
Ik vertelde aan iemand dat het voor mij een nogal bewogen jaar was geweest, waarop zij antwoordde: 'Waar ben je allemaal heen geweest dan?'

:')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 01:41

Hhahahaha ik lees er net 1 op facebook... heb even gelachen hoor..
Keek op de fb van een vriendin van een vriend. Zij heeft een tattoo van een roos op haar borst (met kleur). Met kleding zie je soms alleen het rode gedeelt van de roos dan. Had iemand gereageerd: 'mooi meisje, ondanks je litteken!!'

Heb eerlijk waar bijna in bed gepiest :')

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:03

Danique_G schreef:
Hhahahaha ik lees er net 1 op facebook... heb even gelachen hoor..
Keek op de fb van een vriendin van een vriend. Zij heeft een tattoo van een roos op haar borst (met kleur). Met kleding zie je soms alleen het rode gedeelt van de roos dan. Had iemand gereageerd: 'mooi meisje, ondanks je litteken!!'

Heb eerlijk waar bijna in bed gepiest :')

_/-\o_

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:13

maaikman schreef:
Ik vertelde aan iemand dat het voor mij een nogal bewogen jaar was geweest, waarop zij antwoordde: 'Waar ben je allemaal heen geweest dan?'

Pijnlijk #) _O-

Urielle

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:16

Ik heb trouwens ook ooit iets heel doms gezegd schiet me nu te binnen:
Het ging over vakantiebestemmingen en een collega zegt: 'Voor mij wordt het dit jaar Rundumhause.' Dus ik kijk haar een beetje vragend aan voor verduidelijking. Dus zij zegt nog eens extra: 'Hintergarten.'
Ik op mijn intelligentst: 'O, is dat Zwitserland? Of Oostenrijk?'
Iedereen natuurlijk in een stuip :o

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:21

Urielle schreef:
Het ging over vakantiebestemmingen en een collega zegt: 'Voor mij wordt het dit jaar Rundumhause.' Dus ik kijk haar een beetje vragend aan voor verduidelijking. Dus zij zegt nog eens extra: 'Hintergarten.'

duitsland?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:23

DynamiteS schreef:
Urielle schreef:

duitsland?

Dit meen je toch niet serieus hè? :')

Ik had een paar weken terug ook iets bedenk ik me net _O-

Op mijn opleiding zitten een stuk of 40 studenten. Ongeveer 30 daarvan zie ik regelmatig, 8 zie ik soms en 2 zie ik eigenlijk nooit (doen verkort traject dus geen lessen samen). Die kom ik alleen soms tegen op de gang. Nu was het zo dat ik dit hele schooljaar nog maar 1 van die 2 was tegengekomen, en opeens kwam ik de andere persoon (ik noem hem even X) ook tegen, voor het eerst dit jaar dus. Dus ik kwam eens in een computerlokaal en ik en iemand anders hadden het over onze studiegenoten. Ik heel droog: 'ja weet je wie ik vorige week opeens tegenkwam? X! Ik dacht dat die allang gestopt was!' Dus de persoon met wie ik was: 'Uhhh, kijk eens naast je...' Juist, daar zat X dus, en ik had hem he-le-maal niet gezien, oeps _O-

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:26

oooh volgens mij is mijn kwartje gevallen...
Voor knullige opmerkingen: Lees mijn reacties in dit topic.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:28

Ik snap 'm nog steeds niet.. Dat klinkt toch Duits? Waar is het dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:29

Urielle woont geloof ik ook in Duitsland. Hintergarten of Rundumhause betekent dan gewoon vakantie in eigen land :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:30

Dat had je niet neer moeten zetten, was leuk geweest om te kijken hoeveel mensen het nog meer niet snappen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:36

Kirsha schreef:
Dat had je niet neer moeten zetten, was leuk geweest om te kijken hoeveel mensen het nog meer niet snappen :=

Heb je een punt.. Da's dan wel weer knullig van mij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:47

Urielle woont in België ;)

Vertaal Rundumhause en Hintergarten even ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:56

chelle_dora schreef:
Urielle woont geloof ik ook in Duitsland. Hintergarten of Rundumhause betekent dan gewoon vakantie in eigen land :+

Nee ik woon in Belgie maar toen nog gewoon Nederland.
Hintergarten en Rundumhause zijn zeer standaard uitdrukkingen voor: ik blijf thuis.
(Hintergarten is achtertuin en Rundumhause spreekt voor zichzelf denk ik)

Maar fijn om te weten dat ik niet de enige sukkel ben _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:59

Daarnet ook nog een leuke verspreking:
Mijn dochtertje zat in bad met speelgoed en ik wou haar gaan aankleden, dus ik zeg: 'Doe jij even het stopje eruit en geef mij de pop om uit te kleden.'

Ik bedoelde dus 'uit te knijpen' maar ik zat met mijn hoofd al bij het aankleden.

Die pop IS bloot :+

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 09:53

Oeps.

Maar hintergarten of rundumhause zou ik ook als plaatsnaam inschatten, ik had er serieus nog nooit van gehoord. Maar misschien is het in de grensstreek meer gebruikelijk? Ik woon tegen de kust aan in het zuiden van zuid-holland.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 09:56

Ik had het ook nog nooit gehoord maar snap m wel.. en ben ook een randstadder eigenlijk :D
Denk meer een kwestie van Duits kunnen

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 10:06

Ik kan wel duits maar er zijn in duitsland nou eenmaal best een aantal plaatsen met ...hause en ...garten. Oberhausen kan ook de bovenverdieping zijn dan.

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 10:23

Moest een verslag voor godsdienst inleveren, en de mail van de herinnering dat ie voor die datum ingeleverd moest zijn was afkomstig van een no reply account. Had toen dat verslag gestuurd naar dat account.
volgende dag vertelde mijn leraar dat ik hem niet goed heb ingeleverd en naar de verkeerde mail heb gestuurd, ik vertel daarop dat ik het gewoon naar 'norre plai' ofzo had gestuurd die mij ook de herinnering stuurde. Snapte het ook pas toen het voor de 3e keer werd uitgelegd. .

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 10:42

Zo had ik dat heel lang bij een stukje html-code. Het ging om frames bouwen en daar was er de code noresize. Ik wist precies wat het deed, maar ik heb jaren gedacht dat er nore-size stond, in plaats van no-resize.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 12:37

Ik heb als kind ooit een hells Angel vertelt dat hij zo'n leuk brommertje had (lees; typische hells angel met baard, leren jas, tattoos en een mega Harley Davidson).

Mijn moeder schijnt haar excuses aangeboden te hebben. Gelukkig kon hij wel om mij lachen :D. Zou nu iig niet zo snel meer op een hells angel afstappen met 'goh, mooi brommertje heb je daar!' :')

Verder maak ik vaak zat knullige opmerkingen. Kan ze alleen zo snel niet bedenken :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 12:39

Mizora schreef:
Zo had ik dat heel lang bij een stukje html-code. Het ging om frames bouwen en daar was er de code noresize. Ik wist precies wat het deed, maar ik heb jaren gedacht dat er nore-size stond, in plaats van no-resize.

:') dat had ik altijd met die emails van "noreply" :=

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:14

Aleeneh schreef:
Mizora schreef:

:') dat had ik altijd met die emails van "noreply" :=

Ik ook _O- En ik vroeg me altijd maar af wie in godsnaam die noreply toch was :+

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:12

ik niet, maar mensen op de crematie van mijn opa wel.. :o

Stond met mijn nichten en mijn neefje op een rijtje om handjes te geven en condoleances in ontvangst te nemen, komt er op een gegeven moment iemand voorbij die ik niet kende. Maakt ze kennis met mijn nicht, andere nicht, neefje en toen met mij.. ''Hoe heet je?'' vroeg ze, waarop ik antwoordde met ''Ik heet Sammy''. ''Zo heet mijn hondje ook!'' en toen liep ze door... euh.. bedankt voor uw condoleance mevrouw, veel plezier met uw hondje.. (nuttige info ook.. >;) ) achja, vrouwtje was al ouder. De anderen hoorden het ook, keken elkaar aan en lagen wel ff in een stuip :')

Zelfde dag, zelfde rijtje. Op een gegeven moment komt de vriend van mijn tante naast mij staan om ff te kletsen. Komen er 2 vrouwen aan, handje nicht, handje nicht, handje neef, handje mij. Vroegen ze doodleuk of dat (vriend van mijn tante) mijn vriend was... (even ter illustratie, de beste man is eind 40, ik ben 15... Ik lijk ouder dan mijn leeftijd, maar toch niet zo oud!!!)
Wat hebben we daar nog lang om moeten lachen! :')

Zelfde dag, mijn nicht was even naar het toilet. Op de terugweg komt ze iemand tegen die tegen haar zegt dat ze wel goed voor haar paard moet zorgen. Ze heeft geen paard en heeft zelfs niks met ze, en dit vertelt ze ook aan de beste man waarbij ze vermeld dat ik degene van de paarden ben. Krijgt ze als antwoord dat ze dan maar goed voor mijn paard moet zorgen :')
We lijken in niks op mekaar, ongeveer even groot, maar zij is donkerder als ik.. :P

We hebben wat afgelachen met die opmerkingen daar.. :P
Iedereen wist dat ik ''het paardenmeisje'' was en kreeg ook veel verhalen te horen die mijn opa vaak vertelde. Had zo'n goede band met hem, heb mijn paardenliefde ook echt van hem geërfd <3 (ouders hebben niets met paarden). Hij vond het ook altijd leuk om naar mijn rijden te kijken en vertelde ook altijd heel trots over de paarden die ik reed en hoe ik het deed enzo.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:55

TammyVN schreef:
Ik heb als kind ooit een hells Angel vertelt dat hij zo'n leuk brommertje had (lees; typische hells angel met baard, leren jas, tattoos en een mega Harley Davidson).

_O-