maaikman schreef:Ik vertelde aan iemand dat het voor mij een nogal bewogen jaar was geweest, waarop zij antwoordde: 'Waar ben je allemaal heen geweest dan?'
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Danique_G schreef:Hhahahaha ik lees er net 1 op facebook... heb even gelachen hoor..
Keek op de fb van een vriendin van een vriend. Zij heeft een tattoo van een roos op haar borst (met kleur). Met kleding zie je soms alleen het rode gedeelt van de roos dan. Had iemand gereageerd: 'mooi meisje, ondanks je litteken!!'
Heb eerlijk waar bijna in bed gepiest
Urielle schreef:Ik heb trouwens ook ooit iets heel doms gezegd schiet me nu te binnen:
Het ging over vakantiebestemmingen en een collega zegt: 'Voor mij wordt het dit jaar Rundumhause.' Dus ik kijk haar een beetje vragend aan voor verduidelijking. Dus zij zegt nog eens extra: 'Hintergarten.'
Ik op mijn intelligentst: 'O, is dat Zwitserland? Of Oostenrijk?'
Iedereen natuurlijk in een stuip
DynamiteS schreef:Urielle schreef:Ik heb trouwens ook ooit iets heel doms gezegd schiet me nu te binnen:
Het ging over vakantiebestemmingen en een collega zegt: 'Voor mij wordt het dit jaar Rundumhause.' Dus ik kijk haar een beetje vragend aan voor verduidelijking. Dus zij zegt nog eens extra: 'Hintergarten.'
Ik op mijn intelligentst: 'O, is dat Zwitserland? Of Oostenrijk?'
Iedereen natuurlijk in een stuip
duitsland?

chelle_dora schreef:Urielle woont geloof ik ook in Duitsland. Hintergarten of Rundumhause betekent dan gewoon vakantie in eigen land
. Zou nu iig niet zo snel meer op een hells angel afstappen met 'goh, mooi brommertje heb je daar!' 
Aleeneh schreef:Mizora schreef:Zo had ik dat heel lang bij een stukje html-code. Het ging om frames bouwen en daar was er de code noresize. Ik wist precies wat het deed, maar ik heb jaren gedacht dat er nore-size stond, in plaats van no-resize.dat had ik altijd met die emails van "noreply"
En ik vroeg me altijd maar af wie in godsnaam die noreply toch was

) achja, vrouwtje was al ouder. De anderen hoorden het ook, keken elkaar aan en lagen wel ff in een stuip 

(ouders hebben niets met paarden). Hij vond het ook altijd leuk om naar mijn rijden te kijken en vertelde ook altijd heel trots over de paarden die ik reed en hoe ik het deed enzo.