Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 12:52

Ondertussen het contact wel wat beter? Naja je hebt het in ieder geval een keer geprobeerd, als het dan niet bevalt is het toch prima dat je niet meer mee doet lijkt me haha. Mede om die reden heb ik geen zin om tegen zijn moeder in te gaan qua slapen. ( het is meer zijn moeder die er een probleem van maakt dan zijn vader) Straks ben ik natuurlijk het losbollige meisje dat misbruikt maakt van haar zoon haha :+ hou het voorlopig liever gezellig! haha

Roulette_

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 13:56

Welkom Kyara en Utopia!
Jackie, fijn he, die vluchten naar Australië? Ik vind dit land echt geweldig, maar het is zo jammer dat het niet wat dichterbij huis is. Als het enigzins te reizen zou zijn zou ik serieus overwegen om hier te blijven, maar dan wel samen met mijn vriend, ik ga hem echt niet nog een keer 3 maanden alleen achter laten. Hoe houden jullie dat allemaal toch vol.
Yuna, 4 jaar is lang, maar ook die gaan voorbij. Utopia, misschien dat het wachten nu zo vervelend wordt juist omdat het zo dichtbij is? Helpt waarschijnlijk ook niet echt mee dat je samen met hem alles voor zijn appartement hebt uitgezocht. Wel fijn voor als je naar hem toe kan verhuizen, dan is het gevoelsmatig echt jullie plekje i.p.v. zijn appartement.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:31

Nachtlampje: Oh dat is minder! Wel fijn dat je vriend op weg naar jou is!!
Jackieboy: Ow denk je dat je volwassen bent mag je nog niet beslissen of je bij hem slaapt ja of nee! Maarja dat zal allemaal naar een tijdje wel goed komen!! Toen ik voor de eerste keer naar mijn vriend ging vroegen mijn schoonouders ook of mijn ouders het er wel mee eens waren als ik bij hem zou slapen! :o Wel echt een lange reis!! :oo

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 15:26

Wat een perikelen allemaal... Hier loopt het helaas ook niet op rolletjes.. vriend moet hele weekend werken en daar vallen de nachten ook onder. We hebben de laatste 3 weken nog geen dag met elkaar kunnen doorbrengen in de weekenden dat we elkaar zagen en er ligt ook niks meer in het verschiet. Moet ook zeggen dat zoals het nj gaat, ik ook niet echt zin meer hem om afspraken te maken want het draait toch nergens op uit pffff :S

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 16:45

Roulette, hoe we het volhouden? Uh dat weet ik zelf eigenlijk ook niet! :') Ik heb vanmorgen met hem geskyped, maar ik moest bijna huilen omdat ik hem nu zo erg mis. Het ging maanden eigenlijk 'prima' maar nu het bijna zover is, is het gemis groter dan ooit! Kan echt niet meer wachten. Hoe ik straks weer 3 of 4 of misschien wel 7 maanden ga volhouden -O- dat weet ik ook nog niet, one day at a time.

haha dat zou je denken he SSmonamiSS, maar 23 is blijkbaar nog niet oud genoeg om zelf te bepalen of je bij iemand slaapt/seks hebt. Me schoonmoeder maakt wel duidelijk dat ze voorlopig nog geen kleinkinderen wilt, haha die was ik overigens ook nog niet van plan te geven _O-

Heel vervelend Dromenlies, kijk je zo uit naar de tijd samen en dan is hij er niet. Heeft hij dan niet gewoon een vast rooster? Zo heeft afspreken namelijk ook geen zin. Hopelijk volgend weekend beter!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 16:56

Hij heeft nogal een stressvolle baan waarbij er hard gewerkt moet worden en werktijden gaan 'in overleg' ahum. We hebben nog geen nieuwe afspraak gemaakt en ik moet zeggen dat zelfs ik de situatie nu als stressvol ervaar dat ik ook gewoon rust nodig heb om te studeren dus dat ik niet direct ernaar uitkijk om weer zo'n fantastisch weekend in te plannen

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:15

Jackieboy schreef:
Roulette, hoe we het volhouden? Uh dat weet ik zelf eigenlijk ook niet! :') Ik heb vanmorgen met hem geskyped, maar ik moest bijna huilen omdat ik hem nu zo erg mis. Het ging maanden eigenlijk 'prima' maar nu het bijna zover is, is het gemis groter dan ooit! Kan echt niet meer wachten. Hoe ik straks weer 3 of 4 of misschien wel 7 maanden ga volhouden -O- dat weet ik ook nog niet, one day at a time.

haha dat zou je denken he SSmonamiSS, maar 23 is blijkbaar nog niet oud genoeg om zelf te bepalen of je bij iemand slaapt/seks hebt. Me schoonmoeder maakt wel duidelijk dat ze voorlopig nog geen kleinkinderen wilt, haha die was ik overigens ook nog niet van plan te geven _O-

Heel vervelend Dromenlies, kijk je zo uit naar de tijd samen en dan is hij er niet. Heeft hij dan niet gewoon een vast rooster? Zo heeft afspreken namelijk ook geen zin. Hopelijk volgend weekend beter!

Ik heb geen idee of ik hem het meest zie van iedereen hier. Ik ervaar dit al als elkaar weinig kunnen zien :o Ik zie hem na het eten straks.

Skypen jullie elke dag ?

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:18

Ja, als het kan wel en meestal lukt dat ook wel.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:27

Yunaa: Het is ook maar net wat je gewend bent! Voor jou is dat weinig!! voor ons veel!!:)
Dromenlies: Vind je dat niet irritant dan om je vriend iedere dag te zien? Ik en mijn vriend skypen nooit! vind het alleen Maar irrirant om hem te zien en hem niet te kunnen aanraken!! Wordt het gemis juist groter van!!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:37

Nee, juist niet, alleen maar leuk en dan kan ik ook zien of het goed met hem gaat.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:37

Ik skype nooit. We whats appen wel elke dag. Al heb ik soms dat ik gewoon ff linda time nodig heb. Dus dan zeg ik dat ik ff filmpje ga kijken. Dus gewoon ff lekker op de bank zonder telefoon. Stuurt ie alsnog 10 berichten ofzo. Soms zet ik dan geluid uit. Vraagt ie of ik boos ben :')

Ik zie hem elk weekend. Zal vanaf nu wel minder worden.
Zit momenteel in de ww, reizen wordt te duur voor mij.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 17:46

Ik whatsapp ook iedere dag met mijn vriend!:) Vind het wel gezellig om hem te spreken! Vroeger belde we nog wel is via MSN Maar dat was dan ook 1x in de 3 maanden! Maar hij wil mij liever ook niet zien dus ben ik daar nu aan gewend en vind ik het zo ook fijn!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 18:00

In onze tijd zaten we nog hele dagen op msn.. :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 20:12

Ok.
Het is uit.

Na nog een opmerking dat hij een ticket terug had geboekt op de 9e januari (zonder overleg) zodat hij net mijn concert mist (die de 9e 's avonds is), ben ik kwaad geworden. En riep ik dat ik er zo geen zin meer in had. Nou, dan niet...

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 20:16

Oh wat erg Sheran!!! :oo Je zal wel verdrietig zijn!! Mijn pb staat open! Y;(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 20:22

Pffff.. na.. zo'n lange relatie zo'n abrupt einde.. Sterkte. :(:)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 21:34

Wat een rot actie van hem zeg, heel veel sterkte!

Bij mij was het de familie waar ik bij in huis zat die er ook wel enigszins een probleem van maakte. Hij is sowieso maar een keer of 4 bij mij thuis geweest toen ik nog daar woonde en zelfs dan waren we meestal weg en uit eten ofzo. Nu kan ik het me ook wel enigszins voorstellen omdat ik natuurlijk niet haar kind ben (ze zijn gelovig en is ook wel enigszins "oud Nederlands" opgegroeid aangezien haar ouders 60 jaar geleden hierheen zijn verhuist en dus een beetje in dat tijdperk zijn "blijven hangen") en ze vond me dan ook nog vrij jong (ehm, op mijn leeftijd was zij al getrouwd :')) maar het vervelende (vond ik :')) was dat haar zoon en zijn vriendin wel al praktisch vanaf dag 1 bij elkaar sliepen terwijl die nog geen maand eerder een relatie hebben gekregen dan mijn vriend en ik. Ze heeft alleen het idee dat ze al 9 maanden samen zijn ofzo terwijl ze elkaar toen helemaal nog niet kenden.. Daarom zat ik ook altijd bij hem maar het was wel vervelend dat hij vanwege haar niet zo vaak mijn kant op wilde komen. En we hadden al niet zoveel tijd samen omdat hij de helft vd tijd ruim 2 uur verderop zat vanwege zijn werk en ik ook zo'n 50u per week werkte... Gelukkig zijn mijn moeder en zijn moeder kwa opvoeding wel redelijk hetzelfde en heeft niemand er hier verder ooit een probleem van gemaakt :)

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 22:01

Sheran schreef:
Ok.
Het is uit.

Na nog een opmerking dat hij een ticket terug had geboekt op de 9e januari (zonder overleg) zodat hij net mijn concert mist (die de 9e 's avonds is), ben ik kwaad geworden. En riep ik dat ik er zo geen zin meer in had. Nou, dan niet...

:(:) :(:) :(:) -:(- %)

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 22:46

Wat erg Sheran! :(

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 04:09

Oh, Sheran, wat erg! Veel sterkte

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 12:13

Heel veel sterkte sheran!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 12:18

Dank jullie wel!
Ik ben op het moment heel erg gefrustreerd en kwaad verdrietig en vind het nu inderdaad 1000x zo moeilijk dat hij zo ver weg zit. Momenteel overheerst even de kwaadheid. Dat hij niet eens de ballen heeft om voor zoiets belangrijks terug te komen.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 12:43

Ah Sheran wat een klote nieuws! Ik zou zo kwaad zijn, snap je frustraties helemaal. Wat egoïstisch van hem om op juist die datum zijn ticket terug te boeken. Hij had makkelijk een dag of wat later kunnen vliegen, vind het heel flauw van hem. Moeilijk ook nu hij zover is, maar ik denk dat je een moedige beslissing hebt genomen. Als hij straks in nederland is, kan je altijd nog met hem praten om het zelf een plekje te kunnen geven. Veel sterkte in ieder geval!

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 12:56

Yunaa schreef:
Ik heb geen idee of ik hem het meest zie van iedereen hier. Ik ervaar dit al als elkaar weinig kunnen zien :o Ik zie hem na het eten straks.

Skypen jullie elke dag ?

Ik vind het onwijs leuk voor je hoor, begrijp me niet verkeerd! *\o/* zou graag met je willen ruilen, kan me alleen heel goed voorstellend dat jij dat niet wilt haha

Nee, we skypen helaas lang niet elke dag. We proberen altijd wel één keer te skypen als hij thuis is, maar dat gebeurt niet zoveel. Verder berichten we zoveel mogelijk. Als hij in het buitenland is dan heeft hij alleen wifi. In combinatie met het tijdsverschil praten we dan een aantal uur op een dag. Soms zou ik wat vaker willen app'n, maar vaak vind ik het ook wel lekker dat ik een aantal uur even niet constant op me telefoon hoef, beetje zoals Nessa dat ook heeft. Even 'ik' tijd. Als hij geen wifi heeft bellen we om de dag. Hij is gisteren naar Nieuw Zeeland vertrokken, hij vroeg nog of we kunnen skypen als hij terug is, maar tegen die tijd ben ik me tas al aan het pakken en onderweg naar schiphol *\o/* . Ik vind het skypen trouwens heerlijk, hij beweegt! haha hij lacht, hij praat (we hoeven niet te typen) ik kan zien hoe het met hem gaat en het is gratis. Ik zou niet zonder kunnen! Ik denk dat we in de afgelopen 6 maanden een stuk of 8 a 10x hebben geskyped, niet heel vaak dus. Vaak zitten we dan wel minimaal een uur achter de computer, soms wel 3 :')

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:14

Het is weer zondag!! Iedereen die weer naar huis moet veel sterkte!! :(:)