hou het voorlopig liever gezellig! haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hou het voorlopig liever gezellig! haha
Wel echt een lange reis!!
Ik heb vanmorgen met hem geskyped, maar ik moest bijna huilen omdat ik hem nu zo erg mis. Het ging maanden eigenlijk 'prima' maar nu het bijna zover is, is het gemis groter dan ooit! Kan echt niet meer wachten. Hoe ik straks weer 3 of 4 of misschien wel 7 maanden ga volhouden
dat weet ik ook nog niet, one day at a time.
Jackieboy schreef:Roulette, hoe we het volhouden? Uh dat weet ik zelf eigenlijk ook niet!Ik heb vanmorgen met hem geskyped, maar ik moest bijna huilen omdat ik hem nu zo erg mis. Het ging maanden eigenlijk 'prima' maar nu het bijna zover is, is het gemis groter dan ooit! Kan echt niet meer wachten. Hoe ik straks weer 3 of 4 of misschien wel 7 maanden ga volhouden
dat weet ik ook nog niet, one day at a time.
haha dat zou je denken he SSmonamiSS, maar 23 is blijkbaar nog niet oud genoeg om zelf te bepalen of je bij iemand slaapt/seks hebt. Me schoonmoeder maakt wel duidelijk dat ze voorlopig nog geen kleinkinderen wilt, haha die was ik overigens ook nog niet van plan te geven![]()
Heel vervelend Dromenlies, kijk je zo uit naar de tijd samen en dan is hij er niet. Heeft hij dan niet gewoon een vast rooster? Zo heeft afspreken namelijk ook geen zin. Hopelijk volgend weekend beter!
Ik zie hem na het eten straks.
) maar het vervelende (vond ik
) was dat haar zoon en zijn vriendin wel al praktisch vanaf dag 1 bij elkaar sliepen terwijl die nog geen maand eerder een relatie hebben gekregen dan mijn vriend en ik. Ze heeft alleen het idee dat ze al 9 maanden samen zijn ofzo terwijl ze elkaar toen helemaal nog niet kenden.. Daarom zat ik ook altijd bij hem maar het was wel vervelend dat hij vanwege haar niet zo vaak mijn kant op wilde komen. En we hadden al niet zoveel tijd samen omdat hij de helft vd tijd ruim 2 uur verderop zat vanwege zijn werk en ik ook zo'n 50u per week werkte... Gelukkig zijn mijn moeder en zijn moeder kwa opvoeding wel redelijk hetzelfde en heeft niemand er hier verder ooit een probleem van gemaakt
Yunaa schreef:Ik heb geen idee of ik hem het meest zie van iedereen hier. Ik ervaar dit al als elkaar weinig kunnen zienIk zie hem na het eten straks.
Skypen jullie elke dag ?
zou graag met je willen ruilen, kan me alleen heel goed voorstellend dat jij dat niet wilt haha
. Ik vind het skypen trouwens heerlijk, hij beweegt! haha hij lacht, hij praat (we hoeven niet te typen) ik kan zien hoe het met hem gaat en het is gratis. Ik zou niet zonder kunnen! Ik denk dat we in de afgelopen 6 maanden een stuk of 8 a 10x hebben geskyped, niet heel vaak dus. Vaak zitten we dan wel minimaal een uur achter de computer, soms wel 3