Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bhriseis schreef:Heftig Mioux... Ik zou ook niet goed weten wat ik er mee aan moetIs het nog steeds aan de gang?
In dat andere topic leefde de moeder zich heel erg in, en blies ze met 'spokenstof' alle spookjes weg, geloof ik... Ik meen me te herinneren dat dat daar geholpen heeft.
Vreemd Shanelle, van die elektriciteit. Ergens is het wel een mooi idee toch, dat je opa nog even langskomt op een mooie gezellige dag?
Dat van die badkamer vind ik dan weer eng. Ik weet niet waarom, maar ben in trappenhallen en in badkamers nog banger dan elders
Mioux schreef:Geen idee,hij is nog maar 2 he....en zelf ook geen idee behalve dat het dan mijn vader zou zijn,maar als dat zo was,mijn zoontje kijkt altijd naar de fotos van opa.. wat mij gaat doen nadenken,pas typte ik al dat mijn zoontje altijd zegt "opa,opa boven"....
Jikkeee schreef:(misvormd) Meisje zittend in de hoek van de keuken. Schreeuwende vrouw op zolder, 2 boze mannen in de badkamer, 1 grijpgrage man in de slaapkamer van mijn moeder, meisje op mijn klerenkast, SS-er in mijn kamer en als mijn vriend er is mijn schoonmoeder.
Neen ik ben niet graag (alleen) thuis, en al helemaal niet in het donker.
Het vervelende is dat ik niet weet wat ze van me moeten, waarom ze me lastig vallen, en waarom/hoe ze weg gaan...
Mioux schreef:ik zie ook helemaal niks alleen dus rare dingenMaar!!! Gisteren avond is me zoontje alleen boven gegaan en binnen 5 min sliep hij,geen gehuil geen rare dingen!!