Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb toch geen zin in die -2 of -3 graden haha babli schreef:LovesKim schreef:Ben jij er zondag dan ook? vriendin van me zit op kamers in Tilburg dus vandaar dat we daar gaan stappen
Ja, mijn beste vriend zit op kamers in Tilburg. Dus gaan zondag daar met een groepje carnavallen.
Zaterdag in breda en zondag in Tilburg, ben benieuwd of daar nog veel verschil in is.
Hoe laat gaan jullie meestal carnavallen? De mensen waar ik mee ga willen allemaal s'middags al, terwijl ik dacht dat als we echt tot laat in de nacht door gaan dat het misschien beter is om na het eten s'avonds weg te gaan. (De diehards carnavallerszullen me nu wel voor gek verklaren dat ik liever pas in de avond ga haha)
annnepannne schreef:Noetje14 schreef:hee carnavallers![]()
weet er iemand toevallig een leuke outfit voor mijn vriend,
want hij heeft geen zin om helemaal een costuum te kopen en wil eigenlijk het liefst gewoon niet verkleed gaan maar dat vind ik gewoon zo saai.
ik moet iets leuk, goedkoops en makkelijks voor hem verzinnen.
iemand enig idee
Goedkoop? Nahh..
Leuk en makkelijk? Ja
http://www.carnavalskleding.nl/pluche-paard-kostuum/

xLoki schreef:Hoi allemaal!
Ik ben een Gooisch meisje en ga maandag voor het eerst in mijn leven carnavallen in Arnhem.
Heb alleen nog niks qua kleding ofzo en heb ook geeeeeen idee wat ik moet verwachten. Wie helpt mij?
zie t als een slechte verkleedpartij, het maakt in principe ook niet heel veel uit hoe je eruit ziet want iedereen loopt er gek bij.